Hop til indhold
møgsvinet

Nana - Nørrebrogade 5, 8900 Randers

Recommended Posts

Jeg lovede et par stykker at komme med en anmeldelse af Nana, hvis jeg kom forbi hende i sidste uge. Det gjorde jeg - heldigvis!

Jeg kom et par minutter før tid til en åben dør. Da jeg kom indenfor blev jeg venligt modtaget af Nana og vist ind i massagerummet. Så skulle jeg bare tage tøjet af og ligge mig på maven, så ville hun komme om et par minutter. Jeg gik ind i et ret mørkt rum, men ikke mørkere end jeg kunne se at der stadig sad malertape rundt flere steder hvor det endnu ikke var gået løs. Renoveringsarbejdet på stedet er åbenbart ikke helt slut endnu ... Der stod også lidt materialer i gangen, men udover det virkede stedet pænt og rent. Hun kom ind og spurgte til om jeg havde ondt nogen steder og så gik hun ellers i gang med at massere i henhold til det. Og massere det kan hun i hvert fald. Hun tog godt ved og kom godt rundt på bagsiden. Jeg blev så bedt om at sætte mig op og så fik nakken lige en tur. Da hun var færdig blev jeg så spurgt om jeg ville have noget at drikke. Jeg var lige et kort øjeblik nervøs for om der ikke var ekstra (selv om påklædningen godt nok virkede ret indbydende). Da jeg havde takket nej til noget at drikke så kom spørgsmålet om ekstra og jeg valgte så FP til 1.000,-. Jeg skulle bare ligge mig og slappe af, så ville hun komme tilbage om et par minutter. Da hun kom tilbage røg gummiet hurtigt på og jeg fik først en 69'er inden vi gik i gang med selve akten. Den del klarede hun nu også ret godt. Hun var god og stram så det tog ikke så lang tid. Jeg nåede slet ikke at finde ud af om hun evt. også var til anale lege ... Fra jeg kom til jeg blev spurgt om jeg ville have ekstra gik der lidt over en time og til jeg var ude af døren igen godt halvanden time i alt fra jeg kom. Der var ingen ure i lokalet og jeg havde på intet tidspunkt en fornemmelse af at hun holdt øje med klokken. 
Jeg vil gætte på at hun er 40-45 år, ca. 160 høj og normal af bygning. Lidt store bryster men lille røv. Desværre lidt for meget sminke efter min smag. Hun snakker okay dansk. 

Pigen: 7/10 visuelt - nok 9 personlighedsmæssigt. 
Stedet: 7/10 Det virkede rent, men der var lidt rodet i gangen og jeg ville gerne have haft lidt mere lys i lokalet (jeg nyder det visuelle under akten). 
Massagen: 9/10 Den var ret god og dybdegående. Det eneste der manglede var faktisk lidt massage på forsiden også. 
Sex: 8/10: God sex, men som minimum havde jeg da foretrukket blow uden kondom og så nåede jeg heller ikke at finde ud af om anal er på programmet hos hende. 

Hun er ikke på min top3, men hun hører absolut til blandt de bedre. Jeg regner bestemt med at komme forbi hende igen når lejligheden byder sig. 

Randers, Nana en lille eksotiske pige. - Annoncelight  - det er en gammel annonce, men det er hvad der er på hende. Nummer og adresse er stadig det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan så meget genkende beskrivelsen af et besøg hos Nana.

Når man spørger om den lille lækre bagdel må få en oplevelse, så siger hun "nej, ikke med den" det lyder så sødt (jeg har kun spurgt en gang)

Hvis hun har tid, så er klokken ikke noget hun bekymrer sig meget om. Det er virkelig dejligt, da piger der kører på minutafregning jo totalt kan ødelægge oplevelsen med en melding om at der er 5 minutter tilbage - og man mangler så lige 7 minutter.

Hun masserer som standard ben, ryg og arme grundigt, og det tager en time. Hvis man beder om andet, så får man det.

Jeg må vist snart forbi igen. Så kan jeg da også lige høre til om hun snart har fundet den rigtige farve til væggene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, jeg gav Nana en chance i dag, mest fordi hun får så mange positive anmeldelser herinde. Jeg besøgte hende for et par år siden og dengang var min opfattelse af hende ikke den bedste. Massagen var god, men hun var meget længe om at åbne og virkede meget træt, måske ligefrem med tømmermænd eller sådan noget. Ikke den bedste oplevelse, men ville som sagt give hende en chance til pga. de gode anmeldelser. 

Jeg havde lavet en aftale med hende i går lørdag, om en tid lidt over middag nu her i dag søndag. Alt perkekt, hun satte endda selv tidspunktet. 

Hun lukkede bare ikke op da jeg mødte op. Jeg forsøgte at ringe og skrive til hende, men ingen svar. Fedt at spilde tid på hende. 

Moralen: lyt til din mavefornemmelse, ikke til et øjebliks behov. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er for dårligt, og så jeg har anbefalet dig stedet og skrevet at hun overholder aftaler:angry:. Fandt du en anden der havde åbent? 

Redigeret af fila

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 2 timer siden:

Det er for dårligt, og så jeg har anbefalet dig stedet og skrevet at hun overholder aftaler:angry:. Fandt du en anden der havde åbent? 

Jeg tog skuffet hjem. Ikke lige nogen anden der fristede i dag. 

Hun er lige vendt tilbage med svar på mine sms'er. 7 timer efter vi skulle mødes. 

Hun er ked af det, men hun var syg. Tilbyder rabat næste gang, men det har jeg meldt hende, at det bliver der ikke noget af. 

Jeg har ingen respekt for folk der ikke melder afbud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var dog en mega dårlig oplevelse du fik der. 

Hvis jeg skulle lave lave en liste over de massører jeg havde mest tillid til at lave en aftale med, så ville Nana stå øverst. Og jeg har aldrig haft betænkeligheder ved at anbefale hende

Jeg spurgte hende engang, om hun havde noget imod at godt og skidt blev omtalt her på siden. Hun svarede omgående "skriv du bare, jeg laver aldrig dårlig service". Jeg kan ikke forestille mig andet, end der er kommet noget alvorligt på tværs for hende.

Det fjerner jo selvfølgelig ikke den dårlige oplevelse du har haft.  Jeg ville selv komme op i det røde felt, hvis døren ikke blev åbnet som aftalt, en aftale er en aftale.

Og så lige på en søndag, hvor der ikke er meget at vælge imellem. Håber du finder en anden i morgen, og får en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
UnderSolen skrev, for 10 timer siden:

Jeg tog skuffet hjem. Ikke lige nogen anden der fristede i dag. 

Hun er lige vendt tilbage med svar på mine sms'er. 7 timer efter vi skulle mødes. 

Hun er ked af det, men hun var syg. Tilbyder rabat næste gang, men det har jeg meldt hende, at det bliver der ikke noget af. 

Jeg har ingen respekt for folk der ikke melder afbud. 

Det er sgu øv!

Men jeg forstår det ikke, jeg bestiller altid tid på SMS, hun åbner altid døren 5 min før tid, så jeg går bare ind

Hun kan godt finde på at skrive til mig, om vi lige kan vente 15-20 min, men hun skriver altid

Hendes massage er mig er altid i top, jeg har en gang bedt om kun blød massage, det er hun ikke så god til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æskildsen skrev, for 5 timer siden:

Det er sgu øv!

Men jeg forstår det ikke, jeg bestiller altid tid på SMS, hun åbner altid døren 5 min før tid, så jeg går bare ind

Hun kan godt finde på at skrive til mig, om vi lige kan vente 15-20 min, men hun skriver altid

Hendes massage er mig er altid i top, jeg har en gang bedt om kun blød massage, det er hun ikke så god til

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, udover det jeg har oplevet. 

Havde hun bare skrevet til mig så jeg ikke spildte tiden. Selv hvis hendes undskyldning så var dårlig, så spildte jeg jo ikke tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Nana måske 10 gange de sidste par år. Nana er en fantastisk massør,  hvor jeg mener hun fortjener 8-9 stykker på  en 10 trins skala. Jeg ender altid med sex, og det bliver lidt akavet, hvor hun ikke helt er med på legen, og det bærer præg af, at hun gør det for pengenes skyld, og mere af nød end af lyst. Det sidste er, en “ shaving” ville gøre underværker.....Den intime del af festen rates til et 6 tal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 6.9.2021 at 22:52:

Jeg lovede et par stykker at komme med en anmeldelse af Nana, hvis jeg kom forbi hende i sidste uge. Det gjorde jeg - heldigvis!

Jeg kom et par minutter før tid til en åben dør. Da jeg kom indenfor blev jeg venligt modtaget af Nana og vist ind i massagerummet. Så skulle jeg bare tage tøjet af og ligge mig på maven, så ville hun komme om et par minutter. Jeg gik ind i et ret mørkt rum, men ikke mørkere end jeg kunne se at der stadig sad malertape rundt flere steder hvor det endnu ikke var gået løs. Renoveringsarbejdet på stedet er åbenbart ikke helt slut endnu ... Der stod også lidt materialer i gangen, men udover det virkede stedet pænt og rent. Hun kom ind og spurgte til om jeg havde ondt nogen steder og så gik hun ellers i gang med at massere i henhold til det. Og massere det kan hun i hvert fald. Hun tog godt ved og kom godt rundt på bagsiden. Jeg blev så bedt om at sætte mig op og så fik nakken lige en tur. Da hun var færdig blev jeg så spurgt om jeg ville have noget at drikke. Jeg var lige et kort øjeblik nervøs for om der ikke var ekstra (selv om påklædningen godt nok virkede ret indbydende). Da jeg havde takket nej til noget at drikke så kom spørgsmålet om ekstra og jeg valgte så FP til 1.000,-. Jeg skulle bare ligge mig og slappe af, så ville hun komme tilbage om et par minutter. Da hun kom tilbage røg gummiet hurtigt på og jeg fik først en 69'er inden vi gik i gang med selve akten. Den del klarede hun nu også ret godt. Hun var god og stram så det tog ikke så lang tid. Jeg nåede slet ikke at finde ud af om hun evt. også var til anale lege ... Fra jeg kom til jeg blev spurgt om jeg ville have ekstra gik der lidt over en time og til jeg var ude af døren igen godt halvanden time i alt fra jeg kom. Der var ingen ure i lokalet og jeg havde på intet tidspunkt en fornemmelse af at hun holdt øje med klokken. 
Jeg vil gætte på at hun er 40-45 år, ca. 160 høj og normal af bygning. Lidt store bryster men lille røv. Desværre lidt for meget sminke efter min smag. Hun snakker okay dansk. 

Pigen: 7/10 visuelt - nok 9 personlighedsmæssigt. 
Stedet: 7/10 Det virkede rent, men der var lidt rodet i gangen og jeg ville gerne have haft lidt mere lys i lokalet (jeg nyder det visuelle under akten). 
Massagen: 9/10 Den var ret god og dybdegående. Det eneste der manglede var faktisk lidt massage på forsiden også. 
Sex: 8/10: God sex, men som minimum havde jeg da foretrukket blow uden kondom og så nåede jeg heller ikke at finde ud af om anal er på programmet hos hende. 

Hun er ikke på min top3, men hun hører absolut til blandt de bedre. Jeg regner bestemt med at komme forbi hende igen når lejligheden byder sig. 

Randers, Nana en lille eksotiske pige. - Annoncelight  - det er en gammel annonce, men det er hvad der er på hende. Nummer og adresse er stadig det samme.

Hvem er din top 3? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...