Rejsenetværk 9568 Skrevet 6. September, 2021 Vi er unægteligt nogle, der bliver lidt nysgerrige når der kommer et nyt medlem under denne overskrift: Thekurdishwomen https://www.eroguide.dk/forum/profile/57435-thekurdishwomen/ Det skal blive spændende at følge med i, om den eneste status forbliver: Thekurdishwomen Massageklinik ANTAL INDLÆG 0 OPRETTET I går klokken 10:46 ( 05 09 2021 ) SENESTE BESØG I går klokken 10:46 ( 05 09 2021 ) Eller om det mon udgør begyndelsen på et meget usædvanligt tilbud i branchen? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lotus 45 Skrevet 6. September, 2021 go dag mand økse skaft??????????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 6. September, 2021 lotus skrev, for 42 minutter siden: go dag mand økse skaft??????????? Jeg forstod det fint. Tror dog mere at det er en spammer profil der har oprettet den for at sende en bunke spambeskeder senere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 6. September, 2021 Lauersen skrev, for 9 minutter siden: Jeg forstod det fint. Tror dog mere at det er en spammer profil der har oprettet den for at sende en bunke spambeskeder senere. Tak for den Lauersen, men jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener. Er der fortilfælde med den problemstilling, og hvis ja på hvilken måde så? Plejer det ikke kun at være skod dating sider der forsøger sig sådan, eller er det noget af det samme nu bare på anden vis. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 6. September, 2021 Lad os nu se tiden an. Tænk vis alle nye blev mistænkeliggjort inden de har skrevet et eneste ord. Er du bange for det nye medlem - jamen så indrapporterer du til en grøn moderator. Lidt drilleri: hvad laver profilen @Rejsenetværk egentlig her på lille EG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 6. September, 2021 Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 minutter siden: Lidt drilleri: hvad laver profilen @Rejsenetværk egentlig her på lille EG? Desværre har jeg både fået advarsler og har haft 14 dages karantæne i min tid. Med rette, men uden med forsæt fra min side Får håbe at jeg ha flere plusser end minusser i karakterbogen, uden på nogen måde at ønske at lave flere unoder. Men en troll er jeg ikke, og mener jeg ejheller en spammer. Nogen er muligvis uenig Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 6. September, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Vi er unægteligt nogle, der bliver lidt nysgerrige når der kommer et nyt medlem under denne overskrift: Thekurdishwomen https://www.eroguide.dk/forum/profile/57435-thekurdishwomen/ Det skal blive spændende at følge med i, om den eneste status forbliver: Thekurdishwomen Massageklinik ANTAL INDLÆG 0 OPRETTET I går klokken 10:46 ( 05 09 2021 ) SENESTE BESØG I går klokken 10:46 ( 05 09 2021 ) Eller om det mon udgør begyndelsen på et meget usædvanligt tilbud i branchen? Brugeren blev automatisk banned af vores SPAM-filter, lige efter brugeren blev oprettet. Så du skal nok ikke sætte dine forventninger for højt i forhold til den pågældende bruger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 6. September, 2021 Tak - du forstod drilleriet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9568 Skrevet 6. September, 2021 Administrator skrev, for 5 minutter siden: Brugeren blev automatisk banned af vores SPAM-filter, lige efter brugeren blev oprettet. Så du skal nok ikke sætte dine forventninger for højt i forhold til den pågældende bruger. Tak, så er den afgjort. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 6. September, 2021 Tænkte det måske var the Kartoffelwoman Gertrud Sand, der havde oprettet sig og skrevet forkert ….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg