Hop til indhold
Guest Aros

Katya erotic massage in Aarhus C

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/325068

Efter at have besøgt pigen her, må annoncen nærmest være sort humor.

Hun skulle holde til et luksuriøs sted.

Virkeligheden En simpel lejlighed med et gammelt toilet og en mikro lille bruser ved siden af så det hele sejlede i vand derude. 

Hun er intet mindre end  charismatic, elegant, provocative, sexy, attractive, accommodating, friendly, bubbly, sassy, welcoming lady in high class level. I am very open-minded, sensual and very passionate in everything I do. 

Virkeligheden : Det var ikke så lidt. Hun virkede til at være en helt almindelig dame i medio/slut 30erne. 

Hun skulle give erotisk massage. Være uddannet massør. Taget mange kurser.

Virkeligheden: massevis og alt for meget olie på kroppen, hænder kørte meget overfladisk/blidt lidt frem og tilbage på ryg og ben, ingen erotiske berøringer fra hænder,  til slut gav brysterne kortvarigt lidt massage. Ekstrem ligegyldig massage der var alt andet end pirrende, behagelig, spændende,  indtil brysterne kortvarig blev brugt til massage. Hurtigt Handjob til sidst. Virkede ikke berøringsvillig. 

Hun skulle kunne fjerne hverdagens stress og anspændthed med denne massage som hører til på “elite”/top niveau. 

Virkeligheden: Selve oplevelsen fra denne “super massør” kontra annonceteksten fik da grinet frem så stress og anspændthed forsvandt, så ja det holder. 

Orkede ikke den lille bruser/toilet så tog ikke et bad bagefter, og hun tørrer ikke en af efter hun har smidt en halv flaske olie på en. Det skulle jeg have bedt om. Jeg tog så et bad da jeg kom hjem og smed mit tøj til vask, der var fedtet ind i olie. 

Men synes det er meget sjovt, at man i ramme alvor kan lave en sådan annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Takker.

Kiggede på annoncen imorges, men afstod da jeg havde studeret silibrysterne og botox læberne. Det var så heldigt for mig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre hopper pigerne rundt i landet. Hvis du havde set min anmeldelse under Fyn, havde du undgået en dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls at du har haft en dårlig oplevelse, nogen har haft dårlige, andre gode, jeg selv har været meget godt tilfreds. Besøgte hende i Odense, og besøgte hende for nogle dage siden da jeg så hun var i Århus.

Om annoncen oversælger er nok tilfældet for alle, de lover altid guld og grønne skove, og jeg mangler sgu stadig at se en enhjørning. Lejligheden var fin, har set væsentligt værre.

Hendes massage var udmærket, blev ikke dyppet i olie, der var fint tryk, og godt HJ til sidst. Hendes krop er naturlig med fine kasser, og jeg finder hende meget charmerende.

Men hun har nok svingende dage, siden at nogen har dårlige oplevelser og andre har gode, uanset hvad er det super træls når man føler at man har spildt pengene, bedre held næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Simulacra skrev, for 7 minutter siden:

Træls at du har haft en dårlig oplevelse, nogen har haft dårlige, andre gode, jeg selv har været meget godt tilfreds. Besøgte hende i Odense, og besøgte hende for nogle dage siden da jeg så hun var i Århus.

Om annoncen oversælger er nok tilfældet for alle, de lover altid guld og grønne skove, og jeg mangler sgu stadig at se en enhjørning. Lejligheden var fin, har set væsentligt værre.

Hendes massage var udmærket, blev ikke dyppet i olie, der var fint tryk, og godt HJ til sidst. Hendes krop er naturlig med fine kasser, og jeg finder hende meget charmerende.

Men hun har nok svingende dage, siden at nogen har dårlige oplevelser og andre har gode, uanset hvad er det super træls når man føler at man har spildt pengene, bedre held næste gang.

Du har jo skrevet om din oplevelse for nylig andet sted, jeg tænker ikke, at jeg går ind der og skriver modsat din oplevelse som dig her og gentager mig selv. 

Men ok, der ryger en masse olie på, og så kører hænderne frem og tilbage i oliepjaskeriet. Det har så absolut intet med massage at gøre i min verden. Der var ikke tegn på erotiske berøringer, hvorfor så kalde det erotisk massage. Når jeg tænker tilbage var massagen jo ja en joke, mildt sagt :D 

Nogle annoncer oversælger mere end andre. Det er ikke er spg om enhjørning osv, det er et spørgsmål om at annoncen her intet har med virkeligheden at gøre. Hun kan umuligt have disse udmærkelser som massør eller også bruger hun dem ikke. Jeg har besøgt piger i et par årtier og jeg har sjældent oplevet så stor forskel på annonce og oplevelsen, men nu går jeg også udenom alle de der østpiger der bruger modelbilleder, og det kan være en del af forklaringen, men stadigvæk. 

Toilet og badeforhold var absolut ikke fine. Det sejlede derude på det mikro lille håbløse toilet af ældre dato, hvor der var en lille bruser. Hvis man seriøs kalder dette for luksuriøse omgivelser, som annoncen siger, ja så siger jeg det pænt - alt er relativt så. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
weber skrev, for 6 timer siden:

Desværre hopper pigerne rundt i landet. Hvis du havde set min anmeldelse under Fyn, havde du undgået en dårlig oplevelse. 

Ja det var min fejl, at jeg ikke havde undersøgt det godt nok og taget din anmeldelse til efterretning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

He. He. Jeg hoppede også på "limpinden" her i dag. Dette er IKKE stedet hvor du får behagelig en dejlig oplevelse. Pigen er Rumænsk og faktisk egentlig smuk nok - men der er altså INTET der "spiller". Jeg tog en time for 1200. Hun startede med at sige, at hun havde skrevet at jeg ikke skulle komme. Det havde hun ikke, så der må være en anden der har fået den besked. :) Med en "når det nu ikke kan være anderledes" attitude fik jeg besked på at smide klunset og lægge mig på maven på sengen. Hun sad nøgen ovenpå mig og "masserede". Ikke ligefrem det jeg ville kalde massage - det skulle ikke undre mig om hun så lidt netflix samtidig. Der var "massage til ryg & ben - that's it. Inden jeg blev vendt om, prøvede hun noget body-to-body men det virkede overhovedet ikke for mig. 

Da jeg blev vendt om, gik hun direkte til kalorius med hånden. Det var så uinspirerede at det knapt lykkedes. Øv.

Måske hun har haft en dårlig dag eller sådan noget. Katya var i hvert fald ikke på toppen i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en katastrofe! Besøgte hende i Odense. Magen til omgang ligegyldigt og intetsigende pjat skal man lede længe efter. INTET erotisk over hendes opførelse og udførelse. Kroppen er fin - arbejdsglæden er fraværende. Sølle....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Øberbøv skrev, den 10.9.2021 at 21:44:

Hun er en katastrofe! Besøgte hende i Odense. Magen til omgang ligegyldigt og intetsigende pjat skal man lede længe efter. INTET erotisk over hendes opførelse og udførelse. Kroppen er fin - arbejdsglæden er fraværende. Sølle....

Jeps, enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også tidligere besøgt hende og er enig i jeres betragtninger, totalt useriøst at hun kalder sig massør.. det svar lidt til at jeg kalder mig Formel 1 kører, fordi jeg hver dag kører til arbejde i en slidt Fiat Punto. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...