Hop til indhold
gøffe

hakke orden

Recommended Posts

hejsa,

hvordan er hierarkiet herinde jeg har fulgt med i en lidt længere periode men først oprettet profil for nylig

man kan finde rigtig meget nyttig information men validitet er lidt svært og vurdere

hvad betyder ny bruger eksempelvis? skal man være her i x år eller skriv xx indlæg inden man bliver evt. opgraderet til medlem

Jeg er blot nysgerrig

tak for et godt forum

MVH Gøffe den gamle g...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart er det min opfattelse at "hakkeorden" og "hieraki" ikke er et begreb herinde.

Folk tildeles en tilfældig rangering baseret på antallet af indlæg de har haft ( uanset kvaliteten af dem). Reels har den rangering ingeb betydning overhovedet. Det jeg mest har lagt mærke til er at forummen herinde umiddelbart har minimal tiltro til nye brugere med få indlæg - men bortset fra det, synes jeg at folk krediteres i det omfang de laver lødige indlæg.

Jeg for eksempel, står åbenbart som "erfaren bruger". Det er sikkert en eller anden algoritme baseret på mine 2K indlæg og/eller at jeg har været herinde i en årrække, men den titel siger NADA og kan ikke bruges til noget som helt. 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
gøffe skrev, for 8 minutter siden:

hejsa,

hvordan er hierarkiet herinde jeg har fulgt med i en lidt længere periode men først oprettet profil for nylig

man kan finde rigtig meget nyttig information men validitet er lidt svært og vurdere

hvad betyder ny bruger eksempelvis? skal man være her i x år eller skriv xx indlæg inden man bliver evt. opgraderet til medlem

Jeg er blot nysgerrig

tak for et godt forum

MVH Gøffe den gamle g...

Jeg mener man er ny, indtil man har skrevet 100 indlæg og erfaren efter 1000 indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

takker det svarer jo på spørgsmålet når bare man ved hvilket søgeord man skal bruge kan man finde det meste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gøffe skrev, for 30 minutter siden:

så kvantitet frem for kvalitet :D

Det synes jeg ikke du kan udlede

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Det synes jeg ikke du kan udlede

det er jo som man ser det, hvis man er lidt rap på fingrene og fyrer 100 hurtige af så skifter man status uanset om det er crap med crap på der bliver skrevet, men jeg kan godt følge din ræssonnering alting er relativt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eneste form for hierarki, jeg har observeret, er, når nye brugere anmelder nye piger i meget rosende toner. Her bliver disse (både bidragsyder, pige og anmeldelse) ofte draget i tvivl, ellers kan alle skrive som de vil, blot skal man overholde regelsættet og bl.a. skrive pænt til hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Tallet der afgør det. Er også baseret på likes og dislikes. Så også lidt betydning om man skriver noget folk finder interesant/relevant/sjovt. Eller blot en sur kritiker som kun for sure smileys tilbage. Man kan se statistikken på sin profil. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well.
Not sure there' a pecking order.
Especially as I'm myself still new, and have visited rather few girls.

But of course there's degree's of credibility.
Which is completely understandable.
I mean, brand new account, glowing review of a girl that says, first time in...
Or opposite, wet behind the ear's account, saying something scatting about a Girl that has stellar comments previously.
Of course then there's suspicion.
Rightly so.

And as I said.
I know my name has little to no credibility ( partially since i write in English ) .
But I am and has always been very honest and I will continue being so.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forhold til troværdighed tror jeg dybest set godt, at vi alle ved, hvem vi kan stole på, og hvem vi ikke kan. Det er op til os selv at afgøre (et lille tip dog. Dem, der siger, at man kan stole på dem, kan man typisk ikke).

I Danmark er vi et demokrati og er alle lige på lige fod med lige ret til at ytre sig (ytringsfrihed). Jeg tror ikke, at det giver mening at diskutere den slags ting. Det er farligt (det hedder for øvrigt “hakkeorden”. “Hakke orden” bør staves i et ord: “hakkeorden”).

God aften.

Redigeret af TheGentleman21

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGentleman21 skrev, for 2 timer siden:

I forhold til troværdighed tror jeg dybest set godt, at vi alle ved, hvem vi kan stole på, og hvem vi ikke kan. Det er op til os selv at afgøre (et lille tip dog. Dem, der siger, at man kan stole på dem, kan man typisk ikke).

I Danmark er vi et demokrati og er alle lige på lige fod med lige ret til at ytre sig (ytringsfrihed). Jeg tror ikke, at det giver mening at diskutere den slags ting. Det er farligt (det hedder for øvrigt “hakkeorden”. “Hakke orden” bør staves i et ord: “hakkeorden”).

God aften.

det er der nok ingen tvivl om når man har været her lidt, jeg er sikker på min dansklære havde roteret i sin grav men pyt bare folk forstår meningen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...