Hop til indhold
Rejsenetværk

Få sager fulgt til dørs

Recommended Posts

Denne informations tråd har udviklet sig til en debat tråd, så inden en fra administrationen løfter pegefingeren skynder jeg mig at oprette en debat tråd med reference til nævnte tråd:

Status på massagesteder i Odense

viewtopic.php?f=8&t=7515

Tager udgangspunkt i Lines kommentar side 2:

6. aug 2013, 13:37

Tror mig jeg har kørt hele vejen både med Susanne fra SIO som hjælp osv men intet hjælper, de undersøger jo sig selv, så at tro/ håbe på man kan kæmpe mod systemet er naivt i det tilfælde her er det helt forskruet... Godt han er pillet af sin post...

Noget kan da tyde på at SIO har kunnet hjælpe, men det ændrer ikke ved hverken at systemet undersøger sig selv, eller at den nye mand går ud på klinkkerne med den samme på slæb som ham der er røget ud.

Op af bakke er det, og gid der kunne oprettes en skygge gruppe af advokater og revisorer mfl blandt de givet vis nogle af slagsen der også læser med her, der på frivillig basis ville agere rådgivning på sådanne sager her i forum?

Nu ved jeg så godt at SIO også har juridisk rådgivning, men måske forum sager kunne lede til journalistisk fokus, de læser også med her, og en sådan mentor backing group kunne være god at have i baghånden, hvis kritisabel myndigheds adfærd skal søges offentligt projiceret.

Eventuelt som en tilgang til SIO og den glimrende blog:

Sædelighedspolitiet

http://saedelighedspolitiet.dk/

Men ofte udgør myndigheders udgangvej at nok kommer fokus godt igang på kritisable forhold, de korrigerer så og afventer at interessen ebber ud, hvorefter det er samme kurs fremad uden at der er foretaget et eksistentielt opgør med hverken struktur, kultur eller adfærd.

Helt edielt ville det være at få en eller flere pro prostitutions politikere med på tinge, der ville samarbejde om at holde liv i sager med formodet virkelig substans, foreksempel via deres spørge ret til ministre, mulighed for at arrangere høringer etc.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...