Hop til indhold
Psy

Dunya - not so much..

Recommended Posts

Bananas skrev, den 5.9.2021 at 00:47:

Der findes måske en god forklaring på fænomenet, men har lidt svært at forstå folk som skriver sine advarende anmeldelser 6 måneder eller mere efter oplevelsen? Hvis man virkelig har en dårlig oplevelse og virkelig vil advare andre på forum fra noget rigtigt dårligt - ja men så venter man vel ikke i sex måneder? Eller som han som advarede for Jennie den anden dag - et år... Hvor mange har faldt i på den tiden?
Så er man i min optik ikke ude på at advare, men på noget andet som jeg tænker mit om.

"Kom aldrig så langt som til at skrive ...." Pludseligt fik du lidt tid til overs nu et halvt år senere. Ja men, det var vel fint. Måske når du også en kaffe omsider i din travle tilværelse?

Hej Bananas - ja, der findes faktisk en forklaring. Jeg skrev faktisk en anmeldelse dagen efter oplevelsen - til dels fordi jeg ved at skrive sådan én, kunne processere den for mig selv, da den havde været en smule ubehagelig - eller I hvert fald ikke sådan videre livsbekræftende. Den blev desværre slettet pga. et elektronisk hick-up. Og så opgav jeg egentlig at skrive den igen. Nu så jeg så for nylig et billede af pigen tråden omhandler - og ja, så havde jeg lidt ekstra tid lige dér - både til at skrive og en kop kaffe ;)

Redigeret af Psy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Psy skrev, for 10 timer siden:

Hej Bananas - ja, der findes faktisk en forklaring. Jeg skrev faktisk en anmeldelse dagen efter oplevelsen - til dels fordi jeg ved at skrive sådan én, kunne processere den for mig selv, da den havde været en smule ubehagelig - eller I hvert fald ikke sådan videre livsbekræftende. Den blev desværre slettet pga. et elektronisk hick-up. Og så opgav jeg egentlig at skrive den igen. Nu så jeg så for nylig et billede af pigen tråden omhandler - og ja, så havde jeg lidt ekstra tid lige dér - både til at skrive og en kop kaffe ;)

Helt ok. Den går jo at forstå.

Glad du nåede både kaffen og anmeldelsen.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Psy skrev, den 13.9.2021 at 12:12:

Ich habe schnell gespürt, dass Sie anscheinend gerne das Sagen haben. Ich war jedoch alles andere als dominant - ich habe dich nett gefragt, ob wir mit einem Blowjob beginnen könnten.

Und als ich die Initiative ergriff, um zwischen den Stellungswechseln einen Blowjob zu bekommen, habe ich dich angesprochen, um dies zu ermöglichen - aber ich habe dich in keiner Weise gezwungen - daher bin ich mir nicht sicher, ob der Begriff dominant in diesem speziellen Fall richtig ist. 

Ich hätte jedoch versuchen können, Sie zu fragen, worauf Sie Lust haben, bevor Sie anfingen. Es ist mir nicht eingefallen, da es normalerweise eher improvisiert passiert. 

Sie scheinen jedoch nicht sehr daran interessiert zu sein, irgendwelche Mängel in Ihrem Verhalten zuzugeben - andererseits bin ich sicher, dass es da draußen einen Markt für Typen gibt, die gerne gesagt werden "Sie sind kein richtiger Mann!" - wir alle haben unsere Fetische;)

I think there is a reason why I’m working here since almost 1 and half years 
There many customers who are thankful for my service and I think we can end this discussion 
You was disgusting and disrespectful and I never wish a customer like you ! 

Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg vil bare kort nævne, at jeg et par gange havde nogle rigtig gode oplevelser med @Magic Dunya Det var før covid19 og hun brugte et andet navn. Hun så super lækker ud, virkede opstemt og var både fræk og initiativrig de gange, jeg mødte hende. Når jeg ikke har set hende siden skyldes det primært at hun i lang tid kun tilbød outcall, hvilket jeg sjældent bruger. Siden har jeg haft travlt til anden side, men vil bestemt ikke udelukke et besøg - hvis hun vil se mig. 

Jeg vil dog sige, at hun er speciel derhen, at hun hverken kan kategoriseres som GFE eller PSE. Selvom jeg oplevede hende som engageret og fræk, så savner jeg nok en nærhed og fornemmelsen af, at hun virkelig vil sex. Den oplevelse er der mange, mange piger (købesex-piger og bare kvinder i min omgangskreds) der giver, så jeg har ikke fået taget mig sammen til at rejse helt ud til Amager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Magic Dunya skrev, for 14 timer siden:

I think there is a reason why I’m working here since almost 1 and half years 
There many customers who are thankful for my service and I think we can end this discussion 
You was disgusting and disrespectful and I never wish a customer like you ! 

Peace

I see no reason to call each other disgusting. I think you had a cool vibe and also quite good looks - and I think it's quite possible to have a very good experience with you. We started off on the wrong foot and that's pretty much it and I wrote my honest review. In the end it was a pretty comical situation - being told "You're not a real man!" because I couldn't get it up - maybe I could've played along with it - I don't know. All the best to you and no hard feelings - from me anyway.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...