Hop til indhold
MissMaise

Frækt GB med to top sprøde piger KBH 12 sep

Recommended Posts

Kære Gentlemen og frække drengerøve!

Succesen gentages! Denne gang med to lækre piger og i større lokaler, selvfølgelig med bad, snacks og lidt at drikke.

Dato: Torsdag d. 12 Sep kl 19 - 23 i Kbh

Pris for tre udsøgte timer i vores drønuartige selskab: 1800,-

Er du ren, har pli og er seriøs, så kontakt mig vedr. billeder, info og adr.

Kærligst

Maisepigen

NB: Alt er med gummi og ingen anal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gentlemen og frække drengerøve!

Succesen gentages! Denne gang med to lækre piger og i større lokaler, selvfølgelig med bad, snacks og lidt at drikke.

Dato: Torsdag d. 12 Sep kl 19 - 23 i Kbh

Pris for tre udsøgte timer i vores drønuartige selskab: 1800,-

Er du ren, har pli og er seriøs, så kontakt mig vedr. billeder, info og adr.

Kærligst

Maisepigen

NB: Alt er med gummi og ingen anal

Hej Maisepigen,

Det lyder frækt.

Er det 4 timer fra kl 19-23, jeg får det til 4 timer ?

Du må gerne PM mig med mere info og billeder tak.

KH Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nille

Ja, der var jeg lige lidt hurtig ved tasterne, det er tre timer fra 19 til 22 ;-)

Du kan se mig på sexynews69.dk. Søg på mit nr eller på "high class blondinedarling".

Min veninde kan du se hos pussygalores.dk, hun kalder sig Sia.

Håber du kan lide hvad du ser ;-)

Kh

Maise

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Gentlemen og frække drengerøve!

Succesen gentages! Denne gang med to lækre piger og i større lokaler, selvfølgelig med bad, snacks og lidt at drikke.

Dato: Torsdag d. 12 Sep kl 19 - 23 i Kbh

Pris for tre udsøgte timer i vores drønuartige selskab: 1800,-

Er du ren, har pli og er seriøs, så kontakt mig vedr. billeder, info og adr.

Kærligst

Maisepigen

NB: Alt er med gummi og ingen anal

Jeg kommer helt klart og jeg glæder mig.

Endelig et klasse arrangement

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dejlige mænd!

Vi lukker max 10 mænd ind og man kan sikre sig en plads ved at indbetale et depositum på 200 kr

Kontakt mig for kontonr.

Kh

Maise

Ps. Se gerne anmeldelsen af mit første GB her på sitet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og beklager at måtte komme med endnu en rettelse; prisen for tre timer er 2000,-

- hvoraf de 200,- kan indbetales i depositum, så er man sikret en plads...

Håber at se 10 dejlige og meget tændte mænd d. 12/9 kl. 19-22 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MissMaise

Jeg håber I får et tilløbsstykke :)

Jeg har stor erfaring på området, hvis dig og din veninde skulle have et råd eller to. Ja folk herinde synes ikke om mig, men man kan ikke være venner med alle :)

Hilsen GangBangGuy

___________________________

"I am the necessary evil"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Fortæl fortæl!!

Der mangler sq en anmeldelse af dette arrangement... Sad i det sydeuropæiske i torsdags og sendte en tanke eller to til arrangementet.

Hvordan var pigerne, hvordan var fremmødet, deltagelsen, udholdenheden???

Og jeg gentager lige mig selv: fortæl fortæl!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre :D

Da der åbenbart er mange der er interesseret i ovenævnte GB den 12. september må jeg hellere skrive et par ord om dette.

Acapulco mødte forventningsfuld op på adressen og så der var pyntet op med flag med videre, det lovede rigtig godt. :D Den venlige telefondame viste mig ind og der var allerede mødt 3-4 brødre op.

Desværre havde Sia meldt fra men en substitut var akut skaffet udover selve Maise selvfølgelig.

Ind trådte Maise og den nye gangbang-pige, en fin korthåret sød pige med små bryster. Den nye pige forklarede hun var ny mht. GB men hun klarede det rigtig flot.

Jeg må sige Maise ser meget bedre ud end på billederne, på dagen var hun iført frækt sort lårkort undertøj.

Efter at have fået tøjet af pigerne og vores eget i sække gik vi igang. Lynhurtigt var en af brødrene placeret mellem Maises ben og det var tydeligt hun kunne lide at blive slikket. Lynhurtigt fik hun lidt mundgodt i form af pik og så blev der ellers kneppet igennem. Ingen tvivl om Maise og den anden pige nød det. Jeg var mest tændt på Maise, men den anden pige var bestemt også igang hele tiden.

Efter 1½ time var der pause, Maise skiftede pikkene ud med en smøg og snakken gik. Ialt var vi vel 6-7 personer hvoraf 3 blev tiden ud.

I anden halvdel fik Maise alvorligt meget kølle, særlig frækt var det da hun snavede med veninden mens de begge fik kæp bagfra. Super fedt. :P

En af brødrene prøvede at lokke hende med i en fræk sandwich men hun sagde desværre nej, øv....

Efter 2½ time var Acapulco træt og udaset, jeg var blevet dirigeret rundt i diverse stillinger på sengen, "saml dine dine ben så pikken kan være helt inde" osv, det var sgu bare med at adlyde damen, :lol: sveden drev af mig og hende.. og flere andre brødre så det ud til ...

Der var dog enig om at få en lejlighed med bedre ventilation næste gang ... :idea:

Alt i alt var arrangementet i top, det virkede som om de to piger fik masser af pik, jeg nød det i hvertfald. Det bliver ikke sidste gang jeg deltager i Maises GB.

venlig hilsen

Acapulco

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...