Hop til indhold

Recommended Posts

Mia er tilbage i København, lidt tættere på centrum, lidt mere besværligt når man som jeg har bil som transportmiddel. 

Billede 1, 5, 6, 7, 8 og 9 er af nyere dato og meget retvisende.

Andet besøg, kunne det leve op til det første?
Det var med en vis nervøsitet at jeg lavede en ny aftale, ville der være lige så magisk som sidst, lige så meget en kæresteoplevelse?

Mit første besøg:

Hun tog i mod i døren, let påklædt, åbenstående skjorte som røg af stort set inden jeg var kommet ind af døren, sort BH, små hvide trusser. Hun havde allerede sat glas frem og en flaske cava, hun syntes at vi skulle smage noget fra hendes hjemegn, så den kolde flaske rosé jeg havde medbragt forblev uåbnet. Indledende kys på sengekanten, et sip af cava’en, flere kys. Langsomt går mine hænder på opdagelse på hendes krop, lækker blød hud. BH’en af, mine hænder om brysterne, de føles større, havde jeg glemt hvor fine og store de var? Flere kys, mere cava, opmærksomhed og kys til brysterne. Hun overtager initiativet og starter et blowjob, hun siddende på sengen, jeg stående på gulvet, øj hvor tager hun den dybt, så ganske let kun på den yderste spids, ned om kuglerne, dybt igen, ned langs skaftet, nap i kuglerne. Mand, hvor er det godt og et helt fantastisk syn. Mens jeg står og nyder synet af min pik som glider ind og ud mellem hendes læber tager hun den pludseligt og uden varsel helt til roden. Haps, og væk var min bedste ven, helt inde, hun kigger op og trækker ham langsomt ud. Ikke mere blow lige nu for så er jeg færdig inden vi rigtigt får begyndt. Af med hendes trusser og jeg overtager det orale, hun er nem at få i gang i dag. Mine hænder og tunge går på opdagelse på hendes krop, bryster, mave, mund, lår, ryg, kønslæber, mund, kønslæber, ansigt. Det her er vildt. Uanset hvor jeg rører hende er hun med på legen. Hun overtager, pussyslide, hendes tur til at lade tunge/mund gå på opdagelse, det ender i en langstrakt 69’er hvor jeg et par gange må tage pikken ud af munden på hende. Mere pussyslide, alt i mens hendes lange sorte hår falder ned omkring mit ansigt og skaber sin egen hule hvor kun hendes og mine øjne er, og de er i konstant kontakt. Sex starter i missionæren med dejlig øjenkontakt og kys til brysterne, og slutter i en vild cowgirl hvor hendes bryster må holdes godt fast for ikke at hoppe i alle mulige tænkelige retninger. 
Pillowtalk, fodbold, Skandinavien, Barcelona og mere fodbold alt i mens vi tømmer cava’en.

Andet besøg var mere direkte på sex og mindre indledende snak. Ligesom man kunne håbe på med en ny kæreste som man er vild med. Og ja, jeg er fuldstændig vild med Mia og ville ønske at hun kunne være min og kun min. 

My PRECIOUS!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hr. Lille Niels må dele med majoren, som også måtte overgive sig fuldstændigt, da han aflagde visit hos senorita Mia for at få slebet sin sabel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 1 time siden:

lidt tættere på centrum, lidt mere besværligt når man som jeg har bil som transportmiddel.

Er det ikke bare at parkere lidt uden for centrum - og så videre på el-løbehjul ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Hr Lille Niels skrev, for 9 timer siden:

sort BH, små hvide trusser

Hader I ikke bare når der trusser og BH ikke passer sammen? 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Hader I ikke bare når der trusser og BH ikke passer sammen? 

Urh, kun alt for godt

... derfor jeg ofte tøsen sine trusser, og gemmer dem væk i min mund

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du beskriver rigtigt godt hvordan et GFE besøg helst skal foregå. Jeg er glad på dine vegne over at du er lykkedes med det. De gode følelser kan forstærke hinanden når man gør en indsats for det. 

Jeg håber ikke det var for hårdt at skulle gå igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MajorTom skrev, for 22 timer siden:

Hr. Lille Niels må dele med majoren, som også måtte overgive sig fuldstændigt, da han aflagde visit hos senorita Mia for at få slebet sin sabel. 

Da jeg kan høre at majoren værdsætter Mia lige så højt som jeg, har jeg ingen problemer med at dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 1.9.2021 at 22:48:

Er det ikke bare at parkere lidt uden for centrum - og så videre på el-løbehjul ;-)

Har I hørt om metroen ;)

Jeg bliver vist nødt til at prøve at få en tid hos denne skønhed

Redigeret af ButterflyMan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...