Hop til indhold
weber

Pinggy Skærbæk. Hold jer væk

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316192

 

Besøgte idag Pinggy i Skærbæk. 

Bestilte 45 min "kasap" massage til 700. Jeg har været på stedet før og fået en god oplevelse.

Forlod stedet igen efter 35 minutter efter kun at have fået olie massage. Rejste mig selv og forlod stedet. Lidt tryk på ballerne og i lysken er pludseligt at betegne som "kasap" . Lette 300 kr for dem. 

Med jævne mellemrum under massagen blev der spurgt til mer køb. Intet mere irriterende end konstant blive presset til mere.

Bad om 300 kr retur, hvilket resulterede i hidsighed, trusler om politiet mv. Pinggy var helt oppe og køre. Da jeg nævnte at min sidste oplevelse på stedet var god, fik jeg at vide jeg aldrig havde været der før. 

Forlod stedet og kommer aldrig igen.

Forøvrigt var det en middelmådig, svensk talende thai der masserede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske lidt en overreaktion.  Jeg kan ihvertfald læse, at du også havde bestilt Kasap en gang tidligere i juli, som du synes var vældigt godt. Så stedet kan åbentbart godt levere det ønskede.  Det kunne være at anbefalingen så skulle justeres til, at man skal bestille ydelsen hos en bestemt pige,  da hende du blev betjent af,  havde fokus på andre ting end Kasap

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Måske lidt en overreaktion.  Jeg kan ihvertfald læse, at du også havde bestilt Kasap en gang tidligere i juli, som du synes var vældigt godt. Så stedet kan åbentbart godt levere det ønskede.  Det kunne være at anbefalingen så skulle justeres til, at man skal bestille ydelsen hos en bestemt pige,  da hende du blev betjent af,  havde fokus på andre ting end Kasap

 

Nu skriver jeg også at jeg har været på stedet før og fået en god oplevelse. 

Men direkte adspurgt, indeholder "kasap" ikke det der blev ydet sidst. Måske skal stedet bare finde ud af hvad "kasap" er, udover 300 kr mere i kassen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 43 minutter siden:

Nu skriver jeg også at jeg har været på stedet før og fået en god oplevelse. 

Men direkte adspurgt, indeholder "kasap" ikke det der blev ydet sidst. Måske skal stedet bare finde ud af hvad "kasap" er, udover 300 kr mere i kassen. 

Tja.....  

De skriver Kassap/Kachai massage er en traditionel thailandsk massageform, der udføres på testiklerne og de omkringliggende områder

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Tja.....  

De skriver Kassap/Kachai massage er en traditionel thailandsk massageform, der udføres på testiklerne og de omkringliggende områder

Nemlig. Må desværre konstatere, at der nåede vi ikke til. Men jeg fik da masseret ryggen og benene. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 31.8.2021 at 14:02:

https://annoncelight.dk/showad/316192

 

Besøgte idag Pinggy i Skærbæk. 

Bestilte 45 min "kasap" massage til 700. Jeg har været på stedet før og fået en god oplevelse.

Forlod stedet igen efter 35 minutter efter kun at have fået olie massage. Rejste mig selv og forlod stedet. Lidt tryk på ballerne og i lysken er pludseligt at betegne som "kasap" . Lette 300 kr for dem. 

Med jævne mellemrum under massagen blev der spurgt til mer køb. Intet mere irriterende end konstant blive presset til mere.

Bad om 300 kr retur, hvilket resulterede i hidsighed, trusler om politiet mv. Pinggy var helt oppe og køre. Da jeg nævnte at min sidste oplevelse på stedet var god, fik jeg at vide jeg aldrig havde været der før. 

Forlod stedet og kommer aldrig igen.

Forøvrigt var det en middelmådig, svensk talende thai der masserede. 

Jeg er så meget enig med dig fik heller ikke tilbage så helt enig i at man skal holde sig væk for hun tænker kun på at tage pengene og så røven på en 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...