Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Alle disse forespørgsler

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

I stedet for de mange one liner-forespørgsler om nogle af os har besøgt den og den pige, kunne det være berigende med lidt mere initiativ. Besøg dog pigen der frister. Vær en gentleman. Betal og bliv, med stor sandsynlighed, belønnet med dejlig erotik.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 17 minutter siden:

Betal og bliv, med stor sandsynlighed, belønnet med dejlig erotik.

Dejlig erotik. Hvor henne? Hvad koster det?

Hvad vil du skyde hendes brystehøjde til? Altså fra marken?

Er det diskret?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 15 minutter siden:

I stedet for de mange one liner-forespørgsler om nogle af os har besøgt den og den pige, kunne det være berigende med lidt mere initiativ. Besøg dog pigen der frister. Vær en gentleman. Betal og bliv, med stor sandsynlighed, belønnet med dejlig erotik.

Du er vist noget privilegieblind. Vi er nogen, der skal veje hver en femøre for at få råd til disse besøg, og så er det bare ekstra surt, hvis pigen ikke lever op til det hun lover. Jeg er med så langt, at det er irriterende, når folk ikke gider lave en søgning på anmeldelser af den potentielt udkårne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel også det man har Eroguide til, netop at synliggøre hvad der er godt og hvad man vil fraråde..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mr. Sensual skrev, for 22 minutter siden:

Nu er det ikke økonomien der er min primære udfordring, derimod tid og det at jeg gerne vil vise mig selv noget respekt.

Ved at spørge ind til de kvinder man overvejer at besøge, kan man spare sig selv for en masse tid og potentielt dårlige oplevelser.

Derudover, hvis jeg har forstået det korrekt, er en af de primære formål med denne hjemmeside at hjælpe hinanden til at få nogle bedre oplevelser. Måske er der noget jeg har misforstået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Kære Mr. Sensual

Dette er jo netop et forum for erfaringsudveksling, så det er naturligt at spørge efter andres oplevelser. 

Hvis der ikke er nogen som har oplevelser at dele, er det selvfølgelig oplagt at gøre præcis som du foreslår, men det er jo ikke alle som har økonomien til bare at afprøve og prøve igen, hvis man rammer helt skævt første gang. For nogen er et besøg hos en GP en treat maks en gang om måneden, og måske deres eneste seksuelle kontakt udover selvhjælp. For andre er tiden måske den, som er dyrebar.

Under alle omstændigheder kan man da godt forstå, at det kan være rart med en indikation af, om ens møde har gode chancer for at blive en dejlig oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
zombie skrev, for 2 minutter siden:

Du er vist noget privilegieblind. Vi er nogen, der skal veje hver en femøre for at få råd til disse besøg, og så er det bare ekstra surt, hvis pigen ikke lever op til det hun lover. Jeg er med så langt, at det er irriterende, når folk ikke gider lave en søgning på anmeldelser af den potentielt udkårne.

Ja, jeg har det privilegium, at jeg har haft mod til at smide mit TV ud. På den måde sparer jeg en masse tid og penge, som så kan bruges på andre glæder.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mr. Sensual skrev, for 3 minutter siden:

Ja, jeg har det privilegium, at jeg har haft mod til at smide mit TV ud. På den måde sparer jeg en masse tid og penge, som så kan bruges på andre glæder.

Mange hilsener Mr. Sensual

Havde du sendt en mand til månen og betalt ham for at sende live derfra, siden det at stoppe med at se tv, kan give dig så meget luft i budgettet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Kære Mr. Sensual

Dette er jo netop et forum for erfaringsudveksling, så det er naturligt at spørge efter andres oplevelser. 

Hvis der ikke er nogen som har oplevelser at dele, er det selvfølgelig oplagt at gøre præcis som du foreslår, men det er jo ikke alle som har økonomien til bare at afprøve og prøve igen, hvis man rammer helt skævt første gang. For nogen er et besøg hos en GP en treat maks en gang om måneden, og måske deres eneste seksuelle kontakt udover selvhjælp. For andre er tiden måske den, som er dyrebar.

Under alle omstændigheder kan man da godt forstå, at det kan være rart med en indikation af, om ens møde har gode chancer for at blive en dejlig oplevelse. 

Kære Nannas Hjørne,

Tak for dit svar. Jeg har fuld forståelse for dine pointer (det har jeg næsten altid). Jeg er bestemt ikke en, der kan strø om mig med penge og sparer gerne op til det, som jeg ønsker mig. Opfordrer blot til lidt initiativ. Man kan jo begynde med en halv time hos den udvalgte, skrive en kort anmeldelse og dermed bliver vi alle meget klogere. 

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Coulibaly skrev, for 8 minutter siden:

Havde du sendt en mand til månen og betalt ham for at sende live derfra, siden det at stoppe med at se tv, kan give dig så meget luft i budgettet?

Hmmm, synes dit argument er lidt langt ude. Men ja, jeg tjener penge, mens andre lader sig passivt underholde af tv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr. Sensual skrev, for 1 minut siden:

Kære Nannas Hjørne,

Tak for dit svar. Jeg har fuld forståelse for dine pointer (det har jeg næsten altid). Jeg er bestemt ikke en, der kan strø om mig med penge og sparer gerne op til det, som jeg ønsker mig. Opfordrer blot til lidt initiativ. Man kan jo begynde med en halv time hos den udvalgte, skrive en kort anmeldelse og dermed bliver vi alle meget klogere. 

Initiativ er altid en god ting, og det ville da være skønt med flere anmeldelser i puljen. Jeg tænker blot  at en forespørgsel efter erfaringer og et besøg med en anmeldelse ikke nødvendigvis er modsætninger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 17 minutter siden:

Ja, jeg har det privilegium, at jeg har haft mod til at smide mit TV ud.

Der er bestemt også bedre "genudsendelser" ud i den virkelige verden :wub:

(Undskyld afsporingen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mr. Sensual skrev, for 4 minutter siden:

Hmmm, synes dit argument er lidt langt ude.

Ja, "på månen" kan vel godt betragtes som "langt ude":-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Coulibaly skrev, for 19 minutter siden:

Nu er det ikke økonomien der er min primære udfordring, derimod tid og det at jeg gerne vil vise mig selv noget respekt.

Ved at spørge ind til de kvinder man overvejer at besøge, kan man spare sig selv for en masse tid og potentielt dårlige oplevelser.

Derudover, hvis jeg har forstået det korrekt, er en af de primære formål med denne hjemmeside at hjælpe hinanden til at få nogle bedre oplevelser. Måske er der noget jeg har misforstået.

Ja, måske har du misforstået mit indlæg. Det er jo netop det, jeg efterlyser. Flere anmeldelser, færre forespørgsler. Og i øvrigt helt enig med Nanna, anmeldelser og forespørgsler er ikke hinandens modsætninger. Synes bare, at der i perioder er lidt for mange af sidstnævnte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nannas Hjørne skrev, for 8 minutter siden:

Initiativ er altid en god ting, og det ville da være skønt med flere anmeldelser i puljen. Jeg tænker blot  at en forespørgsel efter erfaringer og et besøg med en anmeldelse ikke nødvendigvis er modsætninger :)

Hej igen Nannas Hjørne,

Fuldkommen enig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden:

Kære Mr. Sensual

Men mange søger jo ikke kemi, de søger sex !

Kemi er selvfølgelig også svær...jeg har da oplevet alt fra fantastisk kemi fra første minut, til andre hvor vi ikke engang kunne finde ud af at snakke om vejret udenfor.

Søger man sex, ja så er det om glædes pigen "leverer" eller lukker totalt i, når pengene har skiftet hænder. Den er reel nok at spørge om... 

Men jeg kan altså også huske folk herinde, som skriver omkring populære piger at dem kommer de ikke til at besøge, så længe at alt er med kondom, selvom de har gode anmeldelser både på kemi og sex delen... så er man jo selv ude om det synes jeg :)

En meget overordnet guide fra mig må vel være, at man skal besøge piger som der er skrevet anmeldelser af, hvis man vil minimere risikoen for en skuffelse... og så lige sætte forventningerne 15% ned, så kan det jo være at man bliver positivt overrasket, som trådstarter skriver :) og så måske lige se kvinden som mere end en luder, så går det nok lidt bedre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Coulibaly skrev, for 57 minutter siden:

Du har ret i at vi skal hjælpe hinanden herinde, men mange spørger dagen lang og kommer aldrig med en anmeldelse af et besøg hos en pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Den flittige skrev, for 24 minutter siden:

Du har ret i at vi skal hjælpe hinanden herinde, men mange spørger dagen lang og kommer aldrig med en anmeldelse af et besøg hos en pige.

Helt enig. Jeg skrev bl.a. til en, @Manfredo, om han kunne uddybe en kommentar til en pige, hvor han havde skrevet "Ja - hun er fantastisk o)".

Han har ikke anmeldt nogle piger - kun snyltet på andres anmeldelser, så prøvede og skrive en privat besked i stedet.

"Hey man,

Jeg så i en tråd at du sagde at du havde en god oplevelse med hende her. Kan du uddybe det - hvad var der godt ved den?"

Han svarede ikke, men havde læst den. Jeg skrev "Tak for det" lidt ironisk.

Han skrev "STFU/Shut the fuck up tilbage":lol:.

Den ville jeg selvfølgelig ikke have hængende på mig, så gik lidt amok og skrev:

"Haha, fuck dig din lille crackbitch! 

Du er inde på et anmeldelsesforum hvor vi hjælper hinanden til at få bedre oplevelser, men det er du for selvcentreret til din lille kælling."

Måske I overkanten, men det pisser mig virkelig af at der er nogle der sidder og snylter på den måde uden selv at ville bidrage. 

Redigeret af Coulibaly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coulibaly skrev, 1 time siden:

Måske I overkanten, men det pisser mig virkelig af at der er nogle der sidder og snylter på den måde uden selv at ville bidrage.

Jeg har en mistanke om at nogen godt kan finde på at efterspørge en anmeldelse for at hipe en pige - måske fordi de er hendes alfons eller hvad ved jeg.

Jeg synes det er OK at efterspørge andres oplevelser med en bestemt pige - bare det ikke er i stil med: hvem har besøgt hende her? - sådanne efterspørgsler burde returneres direkte til afsenderen med besked om at lave en ordentlig efterlysning og evt. bruge søgefunktionen før der postes en efterlysning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Ja, måske har du misforstået mit indlæg. Det er jo netop det, jeg efterlyser. Flere anmeldelser, færre forespørgsler. Og i øvrigt helt enig med Nanna, anmeldelser og forespørgsler er ikke hinandens modsætninger. Synes bare, at der i perioder er lidt for mange af sidstnævnte. 

Ja ok, det var bare ikke det du skrev, så den er svær at greje. Du efterspurgte ikke flere anmeldelser men udelukkende færre forespørgsler.

Men enig i at der godt kunne være flere anmeldelser.

Nu har jeg ik skrevet så mange med denne profil, men dog en del med tidligere profiler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Så er vi meget enig, vi skal alle blive bedre til og smide en anmeldelse , uanset om det er godt eller skidt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...