Hop til indhold

Recommended Posts

Diana selv er top klasse! Sød, nærværende og smuk med store bokstaver.

Hun befinder sig i en lækker lejlighed ikke så langt fra Dronning Louises Bro, som er let at finde (hvis man ikke endnu engang tosser rundt i det som mig). Heldigvis ødelagde forsinkelsen og den lidt kiksede start ikke oplevelsen :) Penge for en halvtime skiftede hænder og jeg fik mig et bad. Vi startede med at kysse og det var super dejligt, derefter tog hun sin lette bekladning af og den krop er bare :wub: Hun gav sig ud i en omgang økologisk fransk hvilket hun egentlig gjorde ret fint, men for anden gang i streg var der ikke meget liv i ham den lille, så spekulerer om jeg ikke bare er lidt ovre den fysiske del af sex (det må tiden jo vise). Heldigvis er der uendeligt andre mange dejlige ting man kan lave sammen med en sød og smuk pige. Hun startede med at give mig lidt massage, og det er nu dejligt når man samtidig må røre og pigen ligner en drøn, end en kedelig uengageret tirsdag inde i DGI-byen. Efter lidt massage kravlede hun rundt om mig så vi lå på siden sammenflettede og kyssede passioneret. Derfra sluttede vi af med bare at ligge sådan og lade vores hænder gå på opdagelse på hinandens kroppe og kysse blidt men lidenskabeligt. Her kunne jeg sagtens have ligget resten af dagen, men havde desværre bestilt et par timer for lidt :P

Alt i alt en virkelig godt oplevelse med en sød og smuk pige, kunne sagtens finde på at besøge hende igen :)

Redigeret af @beautifulme
  • Synes godt om 6
  • Tak 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, det er meget brugbart at vide, at hun kan finde ud af at "være tæt" med sin kunde. Det lover jo godt, hvis man generelt er til GFE.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk smuk pige. Er hun ligesom billederne?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, 1 time siden:

@yrghh hun er som sine billeder, fantastisk smuk! 

Dejligt. Nu har jeg lavet en aftale med hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Anal without limits"

 

Interessant...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men er hun stadig en del af den gruppe, hvor telefonpasser/bagmand indsamler personlig information, ID, billeder osv. om kunderne?

Eller har hun/de droppet den useriøse praksis efter omtalen i går? ;-)

Hvis tråd starter ikke er blevet spurgt, kan det måske også være fordi han allerede står i databasen efter besøg hos andre i gruppen?

Håber at de dropper den praksis. Det hører ingen steder hjemme. Diskretion tak.

 

Redigeret af Dane
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 5 minutter siden:

Men er hun stadig en del af den gruppe, hvor telefonpasser/bagmand indsamler personlig information, ID, billeder osv. om kunderne?

Eller har hun/de droppet den useriøse praksis efter omtalen i går? ;-)

Hvis tråd starter ikke er blevet spurgt, kan det måske også være fordi han allerede står i databasen efter besøg hos andre i gruppen?

Håber at de dropper den praksis. Det hører ingen steder hjemme. Diskretion tak.

 

Hun bad om en selfie "med det ene øje lukket og tungen ude"  som verifikation, men ingen form for ID eller andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Hun bad om en selfie "med det ene øje lukket og tungen ude"  som verifikation, men ingen form for ID eller andet. 

Tak. Det er stadig noget snavs. Hvis hun/bagmanden ikke bryder sig om kundens udseende, burde de i stedet afvise i døren.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, Lige nu:

Tak. Det er stadig noget snavs. Hvis hun/bagmanden ikke bryder sig om kundens udseende, burde de i stedet afvise i døren.

I princippet er jeg enig. Jeg bad så om verifikation fra hende og fik et rimeligt grineren billede retur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 13 minutter siden:

Hvis hun/bagmanden ikke bryder sig om kundens udseende, burde de i stedet afvise i døren.

Tror de er mere interesseret i hvad der er i din pengepung end hvordan du ser ud, så det handler måske mere om at der er nogle mennesker der ikke har opført sig pænt, og dem vil de gerne sortere fra før pigen står med ham i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 3 timer siden:

Tak. Det er stadig noget snavs.

Det har jeg svært ved at se. Det er vel ikke mindre afslørende at de har et ansigtsbillede end en SMS-dialog. Jeg synes at det er god stil, at de ønsker billede. Det viser at de passer på sig selv.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Harran skrev, for 7 minutter siden:

Det har jeg svært ved at se. Det er vel ikke mindre afslørende at de har et ansigtsbillede end en SMS-dialog. Jeg synes at det er god stil, at de ønsker billede. Det viser at de passer på sig selv.

Du synes det er god stil at nogle pimps sidder og indsamler selfies og privatoplysninger som LinkedIn- og Facebookprofiler?

Så har vi godt nok en forskelllig definition af "god stil".

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 4 timer siden:

I princippet er jeg enig. Jeg bad så om verifikation fra hende og fik et rimeligt grineren billede retur :D

Fortæl dog! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

HUN er lige mig fuck hun ses dejlig ud. MEN jeg komme aldrig til at sende en selfi eller et profil billede til en GP. Jeg kan hurtig se hvad de kan bruge det til og nå man er et kendt ansigt er jeg sikker på det vil gå galt. Så er det jo godt der er mange huller på en golf bane.

Hvad skulle de eller bruge de billeder til ? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 18 minutter siden:

Fortæl dog! :D

Jamen, ren snapchat. Ligesom hun bad om et billede med det ene øje lukket og tungen ude, så sendte hun et magen til retur. Der er sådan lidt Hentai/Ahegao (og en lille smule lolita) over det  :) 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JonDo hvad de skal bruge det til er blevet diskuteret ofte, men hvis man lytter til gperne er det meget lige til, deres egen sikkerhed. Hvis du bange for hvad de kan bruge dit billede til, så er der vel også en milliard ting admins herinde kan bruge din ip adresse til :ph34r:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
@beautifulme skrev, for 8 minutter siden:

@JonDo hvad de skal bruge det til er blevet diskuteret ofte, men hvis man lytter til gperne er det meget lige til, deres egen sikkerhed. Hvis du bange for hvad de kan bruge dit billede til, så er der vel også en milliard ting admins herinde kan bruge din ip adresse til :ph34r:

Du sammenligner hvad et rimeligt velrenommeret site kan bruge en ip-adresse til, med hvad nogle østeuropæiske pimps, kan bruge selfie og LinkedIn profil til?

Redigeret af Coulibaly

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Coulibaly du bliver ved med at nævne ting som andre har gjort klart pigen aldrig har bedt om, så hvis du vil ha en samtale, så i det mindste referer til hvad den handler om. 

Redigeret af @beautifulme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
@beautifulme skrev, for 3 minutter siden:

@Coulibaly du bliver ved med at nævne ting som andre har gjort klart pigen aldrig har bedt om, så hvis du vil ha en samtale, så i det mindste referer til hvad den handler om. 

Der er flere der har nævnt at selfiemafiaen har bedt om LinkedIn-profiler. Det oplevede jeg selv.

Derudover er du naiv hvis du tror det er pigen der beder om de ting - det er de pimps der står bag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Coulibaly jeg antager dit svar betyder du ikke er interesseret i en samtale, så jeg slutter den her. Hvis du er interesseret i hvad jeg ved om denne gruppe så læs de svar jeg har lavet i andre tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
@beautifulme skrev, for 36 minutter siden:

@Coulibaly jeg antager dit svar betyder du ikke er interesseret i en samtale, så jeg slutter den her. Hvis du er interesseret i hvad jeg ved om denne gruppe så læs de svar jeg har lavet i andre tråde.

Nej, det er vist fint vi stopper her - du er i benægtelse omkring hvordan det hænger sammen, så vi kommer nok ikke videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billede er jeg ikke bange for, da jeg næsten med stensikkerhed bliver filmet på vej ind og sikkert også under akten, anyway. Men ville aldrig udlevere profil fra noget som helst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 21 timer siden:

Heldigvis er der uendeligt andre mange dejlige ting man kan lave sammen med en sød og smuk pige.

Ja bare at ligge og nusse og pille kan være mega lækkert, når pigen er med på den så fedt du fik en dejlig oplevelse ud af det, selvom du og ham den lille fra starten ikke var helt enige hvad I var kommet for  ;)  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...