Hop til indhold
Guest Mellemben

Sjeise nu siger jeg det bare (beklager stavefejl) og tyvstjålet fra Nanna

Recommended Posts

Guest Mellemben

Jeg er virkelig i syv og mange flere sind når jeg søger en Gp både her og på de mange site, som eksempelvis, Al :rolleyes:

Grunden til jeg valgte Nanna i min overskrift er vel fordi hun har hjernen med sig!

Men hvordan finder man den Gp i hele dette univers som virkelig tiltager mit behov, jeg har naturligvis læst stolpe op og ned på Eg men er nok mere forvirret end før jeg læser første tråd 

Et eksempel ku være fra et tidligere citat, tror du på alt hvad skrives herinde, nope men hvor i alverden skal man placerer sin tro i denne nuværende verden, hvilket gør dette site svært

Der er naturligvis mange muligheder bla både udenlandske og danske Gp'er og priser svinger meget (tror dog næppe det er prisen som udgør forskellen) 

Grunden til at jeg valgte Hygge var egentlig fordi det ikke var en debat men nok nærmere en opklaring af at læse Eg og dermed at konkludere at Nanna har den største forståelse på Eg!

Det var vist bare nok for min version af Eg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
Coulibaly skrev, for 52 minutter siden:

Er du fuld?:lol:

Mit gæt er nok  bare  liderlig,  blodet er  pist  forsvundet  fra  øverste  etage  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed som hun er ude efter. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed hun er ude efter. 

Profilen  udgiver  sig  for at  være  en  han.  Det  er  usmageligt overfor  andre  brugere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zero skrev, for 3 minutter siden:

Profilen  udgiver  sig  for at  være  en  han.  Det  er  usmageligt overfor  andre  brugere.

Du skal ikke stole på alt hvad der skrives og hvad brugere udgiver sig for på EG. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 37 minutter siden:

Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed som hun er ude efter. 

Hvor kræver det bare meget , at være på Eroguide.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har vist ikke så meget at gøre med trådens emne. Så hold bare mig ude af diskussion..

Jeg kan ikke helt se hvorfor jeg er nævnt mere end emnet, andet end at få det til at virke som åbenlys reklame for mig. hvis det er intentionen, så tak, men ellers tak. 

Så jeg vil lige gøre det klart, at jeg ikke har haft kontakt med mellemben udover i kommentarer henvendt til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Og bare lige fordi det jo kunne misforstås, så er jeg ikke den "hun" AalborgLook refererer til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Nannas Hjørne skrev, for 23 minutter siden:

Og bare lige fordi det jo kunne misforstås, så er jeg ikke den "hun" AalborgLook refererer til :)

Ja, det var da min første tanke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Coulibaly skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det var da min første tanke.

Det er jeg sikker på at @AalborgLook vil bekræfte, at det ikke er, næste gang han er på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Nanna er 100% den hun udgiver sig for at være. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 8 minutter siden:

Nanna er 100% den hun udgiver sig for at være. 

Og så er hun også en kvinde man virkelig har lyst til at udforske og lege med fordi hun er så MEGA fræk i hendes måde og sige og skrive ting på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Ståpik skrev, for 41 minutter siden:

Og så er hun også en kvinde man virkelig har lyst til at udforske og lege med fordi hun er så MEGA fræk i hendes måde og sige og skrive ting på.

Tak, men det her er måske heller ikke lige tråden til den slags komplimenter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg har rapporteret tråden og håber den bliver lukket. Hvis mellemben har lyst til en debat om hvordan man finder den rigtige GP, kan det gøres helt uden at blande mig ind i emnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Du lyder som om, du drikker ligeså meget som mig, bro (lad være med det for dit helbreds skyld)! ;)

God bedring i dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...