Guest Mellemben Skrevet 28. August, 2021 Jeg er virkelig i syv og mange flere sind når jeg søger en Gp både her og på de mange site, som eksempelvis, Al Grunden til jeg valgte Nanna i min overskrift er vel fordi hun har hjernen med sig! Men hvordan finder man den Gp i hele dette univers som virkelig tiltager mit behov, jeg har naturligvis læst stolpe op og ned på Eg men er nok mere forvirret end før jeg læser første tråd Et eksempel ku være fra et tidligere citat, tror du på alt hvad skrives herinde, nope men hvor i alverden skal man placerer sin tro i denne nuværende verden, hvilket gør dette site svært Der er naturligvis mange muligheder bla både udenlandske og danske Gp'er og priser svinger meget (tror dog næppe det er prisen som udgør forskellen) Grunden til at jeg valgte Hygge var egentlig fordi det ikke var en debat men nok nærmere en opklaring af at læse Eg og dermed at konkludere at Nanna har den største forståelse på Eg! Det var vist bare nok for min version af Eg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 28. August, 2021 Coulibaly skrev, for 52 minutter siden: Er du fuld? Mit gæt er nok bare liderlig, blodet er pist forsvundet fra øverste etage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 28. August, 2021 (edited) Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed som hun er ude efter. Redigeret 28. August, 2021 af AalborgLook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 28. August, 2021 AalborgLook skrev, for 4 minutter siden: Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed hun er ude efter. Profilen udgiver sig for at være en han. Det er usmageligt overfor andre brugere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 28. August, 2021 Zero skrev, for 3 minutter siden: Profilen udgiver sig for at være en han. Det er usmageligt overfor andre brugere. Du skal ikke stole på alt hvad der skrives og hvad brugere udgiver sig for på EG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2892 Skrevet 28. August, 2021 AalborgLook skrev, for 37 minutter siden: Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed som hun er ude efter. Hvor kræver det bare meget , at være på Eroguide. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 28. August, 2021 Det kræver nok nogle virkelig stærke svampe, for at man forstår meningen med denne tråd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Jeg har vist ikke så meget at gøre med trådens emne. Så hold bare mig ude af diskussion.. Jeg kan ikke helt se hvorfor jeg er nævnt mere end emnet, andet end at få det til at virke som åbenlys reklame for mig. hvis det er intentionen, så tak, men ellers tak. Så jeg vil lige gøre det klart, at jeg ikke har haft kontakt med mellemben udover i kommentarer henvendt til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 AalborgLook skrev, for 7 timer siden: Nu er det sådan at jeg ved hvem @Mellembener, og tror det bare er bedst at ignorere hende, så hun ikke får den opmærksomhed som hun er ude efter. Og bare lige fordi det jo kunne misforstås, så er jeg ikke den "hun" AalborgLook refererer til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 29. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 23 minutter siden: Og bare lige fordi det jo kunne misforstås, så er jeg ikke den "hun" AalborgLook refererer til Ja, det var da min første tanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Coulibaly skrev, for 2 minutter siden: Ja, det var da min første tanke. Det er jeg sikker på at @AalborgLook vil bekræfte, at det ikke er, næste gang han er på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 29. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Og bare lige fordi det jo kunne misforstås, så er jeg ikke den "hun" AalborgLook refererer til Nanna er 100% den hun udgiver sig for at være. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 209 Skrevet 29. August, 2021 AalborgLook skrev, for 8 minutter siden: Nanna er 100% den hun udgiver sig for at være. Og så er hun også en kvinde man virkelig har lyst til at udforske og lege med fordi hun er så MEGA fræk i hendes måde og sige og skrive ting på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Ståpik skrev, for 41 minutter siden: Og så er hun også en kvinde man virkelig har lyst til at udforske og lege med fordi hun er så MEGA fræk i hendes måde og sige og skrive ting på. Tak, men det her er måske heller ikke lige tråden til den slags komplimenter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. August, 2021 Jeg har rapporteret tråden og håber den bliver lukket. Hvis mellemben har lyst til en debat om hvordan man finder den rigtige GP, kan det gøres helt uden at blande mig ind i emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 29. August, 2021 Du lyder som om, du drikker ligeså meget som mig, bro (lad være med det for dit helbreds skyld)! God bedring i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg