Testeren2000 36 Skrevet 28. August, 2021 Ankommer 10 minutter for tidligt og får en verbal skideballe af Ewa som er hende der skal give mig massagen . Jeg er blevet oplyst at hun er 43 år , hvilket hun helt sikkert er + 10 år ! Hun stresser rundt inden massagen og er slet ikke klar, og hun skal da også lige have en smøg inden hun går i gang . Massagen fejler som sådan ingenting, men måden det hele startede på ødelagde ligesom hele oplevelsen . På en skala fra 1-10 bliver det et 4 tal, hun er gammel, stresset, noget overvægtig og på ingen måde sexet. Prisen på 900 kroner for en time er på niveau med hvad man får på en thaiklinik, til gengæld er pigerne (for det meste) halvt så gamle og vejer det halve . Jeg kommer helt sikkert ikke igen . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
annimist 67 Skrevet 29. August, 2021 Du skriver du kommer for tidligt, og samtidig at hun slet ikke er klar og stresser rundt. Kunne det mon være fordi hun planlagde efter, at du ankom til tiden som i havde aftalt? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testeren2000 36 Skrevet 29. August, 2021 annimist skrev, for 1 time siden: Du skriver du kommer for tidligt, og samtidig at hun slet ikke er klar og stresser rundt. Kunne det mon være fordi hun planlagde efter, at du ankom til tiden som i havde aftalt? Jamen jeg valgte at komme 10 minutter for tidligt fordi det passede med bussen + at det stod ned I stænger vejrudsigt. Alternativerne var at jeg mødte 10 minutter for sent eller kom til tiden og var drivvåd . 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 447 Skrevet 29. August, 2021 Testeren2000 skrev, for 13 timer siden: Jamen jeg valgte at komme 10 minutter for tidligt fordi det passede med bussen + at det stod ned I stænger vejrudsigt. Alternativerne var at jeg mødte 10 minutter for sent eller kom til tiden og var drivvåd . At du ikke kan få mødetidspunktet til at passe, kan du da for pokker ikke klandre den du besøger. Almindelig pli er, at man skriver eller i ringer hvis man ikke kan nå det til tiden. Kommer man for tidligt kan man jo altid spørge om hun er klar, men man dukker ikke bare op. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 29. August, 2021 Du kommer 10 min før tid så den stressede situation er du selv skyld i, du har i og for sig ødelagt oplevelsen for dig selv. Hendes alder kender jeg ikke men det er ikke unormalt at trække 10år fra så det er ikke usandsynligt hun er noget ældre end de opgivne 43 år, hendes figur fremgår tydeligt på hendes foto´s så jeg synes jeg ikke du med rimelighed kan klage over hun ikke er et nips. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. August, 2021 ah, nu må i sgu lige stoppe ! En ting er hvis det var til en omgang sex hos en af glædes pigerne, så havde man sendt en besked "jeg er her nu, du siger bare til når det passer dig", men her er altså tale om en omgang bestilt massage! At han ankommer 10 min for tidligt, burde bare betyde at hun siger "du må lige vente i 10 minutter"og fanme ikke at hun stresser rundt og er i dårligt humør ! Antallet af gange jeg er kommet 10 min for tidligt til: Mekanikkeren Tandlægen (min ugentlige massør i hvidovre) Min læge Firma møder Psykolog Kiropraktor Håndværkere x 200 INGEN steder har det udløst andet en "det var fedt du er her i god tid", "Vil du have en kop kaffe mens du venter ?", eller noget helt andet, som IKKE betød jeg blev behandlet dårligt! Testeren2000 kommer i god tid, og det er han der betaler, og hende der tilbyder en service for penge = hun må fanme opføre sig ordentligt! Og hvis hun ikke var klar 10 min før, og alt skulle ordnes, med fuld fart på for at nå det, så havde hun sgu nok heller ikke været klar til tiden ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemongrass Lingam 162 Skrevet 30. August, 2021 (edited) Før det her stikker helt af... Jeg er sikker på at både anmelder og jeg har lært noget af vores fælles oplevelse. Fra min ende har jeg ændret i hvilke "særaftaler" og ønsker Conni kan sige ja til. Vi har også talt om hvad hun skal spørge ind til så jeg undgår en lignende oplevelse igen. Der er nok der gerne vil til, så der er slet ingen grund til at jeg går på kompromis med mine gæster. Jeg er sikker på at anmelderen beskriver hvad han synes han har oplevet. Så jeg forsøger sådan set ikke at modbevise eller anfægte hvad der er skrevet. @Testeren2000 Vi er ganske enige om at det ikke var nogen god oplevelse. Vores opfattelse af hvorfor det ikke var, er dog ret forskellig. Det er vores tidsfornemmelse så også. Både når det kommer til minutter og år Det er bl.a. gået helt galt med vores forventningsafstemning. Fra min vinkel handlede det langt mere om at du handler ind i en bagerbutik for at købe ind til frikadeller. Det du ønskede dig var meget langt fra hvad jeg beskriver og hvad du har kommunikeret om med min mødebooker. Det talte vi også om bagefter. Jeg sagde bl.a. at det du havde fået bestemt ikke var en Lingam massage, og at skulle du ønske at besøge mig igen, så var det under betingelse af at du gjorde opmærksom på dette og nøjedes med en halv time. At du kom (på mit ur mere end) 10 minutter for tidligt og jeg samtidigt skulle bruge tid på dine særlige ønsker som forberedelse gjorde det bestemt ikke bedre nej. Mht. min alder, så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg har set mindst et år ældre ud pr. minut du kom for tidligt. Så jeg synes det virker troværdigt at du synes jeg har lignet en på 57 da du var på besøg og ikke blot på 53 som du anslår Eftersom du foretrækker slankere og smukkere kvinder med mere struttende bryster, og slet ikke ønskede dig en Lingam massage, undrer jeg mig lidt over hvordan i alverden du overhovedet er havnet i min butik? Jeg synes det er super ærgerligt at du har haft en dårlig oplevelse. Det vil jeg gerne være med til at ændre lidt, hvis du ønsker det? Jeg har valgt at have et hobby-job som Lingam massør primært fordi jeg elsker at være det bedste indslag på dagen for en lille håndfuld mænd de dage jeg har tid og lyst. Det har jeg ikke leveret i dit tilfælde, og det er ærgerligt for os begge to. Du er derfor velkommen til at sende en sms med dit mobilepay nummer til Conni, såfremt det ikke er det nummer du har booket fra. Så sender jeg hvad du betalte fratrukket de udgifter jeg har haft ifm. dit besøg (husleje og booking). Så kan du bruge pengene på et besøg hos en kvinde du tænder på og som faktisk tilbyder det du egentlig ønsker dig og så er alle vel glade? Jeg tænker ikke der er andet jeg kan tilføje og vil derfor undlade at kommentere yderligere hvis tråden skulle forblive i live. I bedste mening, Eva Redigeret 30. August, 2021 af Lemongrass Lingam 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 31. August, 2021 Jeg er helt enig i, at man ikke bør afvige fra det aftalte tidspunkt uden forudgående aftale/accept. Begge parter er nok blevet påvirket af omstændighederne; dels fremmødetidspunktet og trådstarters personlige ønsker, men så Eva's reaktion herpå, og så er tingene "gået skævt" fra "første blik". Det er ærgerligt for begge parter, men har måske også noget med grundliggende kemi at gøre. Jeg ved godt, at nogle piger trække nogle år fra, men faktisk synes jeg det er dårlig stil. Til gengæld er det super god stil, at Eva tilbyder kompensation. Det giver et billede af en pige, der er reel og ærlig. For mig kunne det være interessant, hvis andre, der har besøgt Eva, vil beskrive deres oplevelse. Med ønsket om en god dag til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 1. September, 2021 (edited) Jeg besøgte Eva, måske den samme dag, og må sige at min oplevelse overgik min forventninger. Ja, Eva er en ganske normalt udseende Dansk kvinde, som vejer lidt for meget; det gør jeg for øvrigt også, men jeg har jo heller ikke bestilt en tid fordi jeg forventer en ung og slank godte skal stryge sig op og ned af mig, men fordi Eva annoncerer at hun kan noget med Lingam massage, og det kan jeg attesterer at det kan hun. Jeg havde egentligt booket 45 minutter, men da det ikke var noget problem forlængede jeg til en time ved ankomst, da jeg godt kan lide at have god tid, og det er 100 ekstra; helt ærligt så ved jeg ikke hvorfor jeg ikke bestilte den fulde time fra starten; nok fordi jeg er blevet skuffet før, da massøren ikke havde en anelse om hvad de lavede, men på vej til Herlev, tænkte jeg at det var fjollet for at spare 100 kroner, og hvis Eva nu vidste hvad hun lavede, så var det jo tåbeligt at misse det ekstra kvarter. Vi havde god kemi, og meget åben dialog, og Eva spurgte om jeg havde prøvet Lingam før, hvilket jeg ikke mener jeg har (jeg har prøvet nogle Tantra ting), og hun sørgede derefter for at beskrive hvad det hele går ud på undervejs, mens hun masserede forskellige områder på kroppen, som skulle stimulerer "lystfølelsen", hvilket jeg også syntes det gjorde, da jeg blev lidt halvhård undervejs. (@Eva, du kunne for øvrigt med fordel have kortere negle; når du rækker ind imellem benene for at berøre penis, kommer du let til at prikke til pungen med skarpe negle :o) Jeg fik lov, med instruktioner, til at røre ved hendes krop så længe jeg ikke gik under trusserne. Efter vending, blev fokus efterhånden skiftet mere og mere til Lingam, og med lidt feedback fra mig omkring hårdhed, og hastighed (jeg vil have blidt og langsomt, for at det bliver optimalt), byggede Eva mig langsomt op til meget tæt på klimaks, og holdt mig bevidst der i et godt stykke tid, inden hun lod mig komme i en forrygende samtidig orgasme og udløsning. (Kun Kasja har haft mig oppe på dette niveau, når vi taler kun med hænderne, ellers skal der et meget perfekt blowjob til for at få mig helt derop) Efterfølgende var der ingen hastværk, jeg fik lov at hvile lidt på briksen, mens Eva fik vasket sig selv ren; jeg ved ikke helt hvor jeg kom, jeg lå med lukkede øjne, men fra den måde det føltes på, blokerede Eva min sæd med sin krop (tror jeg), måske med sine bryster. Efterfølgende, talte vi lidt om min oplevelse og orgasme, jeg tog endnu et bad; olien var i øvrigt lettere at vaske af end normalt, hvilket jeg satte pris på, fik mit tøj på, et kram, og kindkys, og så farvel. Stedet er som beskrevet, rimeligt usselt, men det skulle der komme styr på i nærmeste fremtid. Der var dog ingen larmende Ungarske prostituerede den dag, så der var intet der forstyrrede min oplevelse. Når Eva har fundet et bedre sted, er jeg overbevist om at jeg kommer igen, både Eva og jeg er naturligt nysgerrige på den orgasme, som hendes massage kan frembringe, og hvis vi mødes flere gange, er jeg overbevist om at hun vil lære mine preferencer til perfektion, og tilpasse sin massage så hun kan få mig endnu længere ud; jeg føler simpelthen at hun er oprigtigt interesseret i det hun beskæftiger sig med. Så jeg har intet at klage over overhovedet, jeg føler jeg fik en ægte og intens sex oplevelse over en time, af en kvinde som oprigtigt er interesseret i at maksimerer min oplevelse, og til den pris, er det altså svært at være utilfreds med noget. mvh amatør Redigeret 1. September, 2021 af amatør Manglende Ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
veludrustenkbh 125 Skrevet 3. September, 2021 Lemongrass Lingam skrev, den 30.8.2021 at 21:27: Før det her stikker helt af... Jeg er sikker på at både anmelder og jeg har lært noget af vores fælles oplevelse. Fra min ende har jeg ændret i hvilke "særaftaler" og ønsker Conni kan sige ja til. Vi har også talt om hvad hun skal spørge ind til så jeg undgår en lignende oplevelse igen. Der er nok der gerne vil til, så der er slet ingen grund til at jeg går på kompromis med mine gæster. Jeg er sikker på at anmelderen beskriver hvad han synes han har oplevet. Så jeg forsøger sådan set ikke at modbevise eller anfægte hvad der er skrevet. @Testeren2000 Vi er ganske enige om at det ikke var nogen god oplevelse. Vores opfattelse af hvorfor det ikke var, er dog ret forskellig. Det er vores tidsfornemmelse så også. Både når det kommer til minutter og år Det er bl.a. gået helt galt med vores forventningsafstemning. Fra min vinkel handlede det langt mere om at du handler ind i en bagerbutik for at købe ind til frikadeller. Det du ønskede dig var meget langt fra hvad jeg beskriver og hvad du har kommunikeret om med min mødebooker. Det talte vi også om bagefter. Jeg sagde bl.a. at det du havde fået bestemt ikke var en Lingam massage, og at skulle du ønske at besøge mig igen, så var det under betingelse af at du gjorde opmærksom på dette og nøjedes med en halv time. At du kom (på mit ur mere end) 10 minutter for tidligt og jeg samtidigt skulle bruge tid på dine særlige ønsker som forberedelse gjorde det bestemt ikke bedre nej. Mht. min alder, så er jeg slet ikke i tvivl om at jeg har set mindst et år ældre ud pr. minut du kom for tidligt. Så jeg synes det virker troværdigt at du synes jeg har lignet en på 57 da du var på besøg og ikke blot på 53 som du anslår Eftersom du foretrækker slankere og smukkere kvinder med mere struttende bryster, og slet ikke ønskede dig en Lingam massage, undrer jeg mig lidt over hvordan i alverden du overhovedet er havnet i min butik? Jeg synes det er super ærgerligt at du har haft en dårlig oplevelse. Det vil jeg gerne være med til at ændre lidt, hvis du ønsker det? Jeg har valgt at have et hobby-job som Lingam massør primært fordi jeg elsker at være det bedste indslag på dagen for en lille håndfuld mænd de dage jeg har tid og lyst. Det har jeg ikke leveret i dit tilfælde, og det er ærgerligt for os begge to. Du er derfor velkommen til at sende en sms med dit mobilepay nummer til Conni, såfremt det ikke er det nummer du har booket fra. Så sender jeg hvad du betalte fratrukket de udgifter jeg har haft ifm. dit besøg (husleje og booking). Så kan du bruge pengene på et besøg hos en kvinde du tænder på og som faktisk tilbyder det du egentlig ønsker dig og så er alle vel glade? Jeg tænker ikke der er andet jeg kan tilføje og vil derfor undlade at kommentere yderligere hvis tråden skulle forblive i live. I bedste mening, Eva Flot skrevet Eva, du har hjertet det rette sted og ønsker dig det allerbedste. Det har du fortjent. Knus fra Michael 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg