Trident 178 Skrevet 27. August, 2021 Vi sidder lige og snakker over et glas whiskey. Og spørgsmålet er: Er man stadig jomfru, hvis man aldrig har prøvet uden kondom? (ligegyldigt om det er kæreste eller GP) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 27. August, 2021 Handler det ikke udelukkende om at bryde lydmuren? Du har vel stadig drukket whiskeyen selvom den er fortyndet med isterninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 787 Skrevet 28. August, 2021 Så det tæller kun som sex hvis det var ubeskyttet… hmmm… Med den logik har jeg stort set ikke været sammen med nogen mænd i mit liv, så jeg er på! Ændrer straks navn til “uskyldige Emma” 2 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 28. August, 2021 "I did not have sexual relations with that woman" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 28. August, 2021 Trident skrev, for 11 timer siden: Vi sidder lige og snakker over et glas whiskey. Og spørgsmålet er: Er man stadig jomfru, hvis man aldrig har prøvet uden kondom? (ligegyldigt om det er kæreste eller GP) Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 28. August, 2021 Lad os starte med at få slået helt fast at myten om at der findes en jomfru hinde er en myte bare sådan for god ordens skyld. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg