Hop til indhold
OldGentlemann

Fik sextilbud - København skal lukkes

Recommended Posts

BlackMagic2020 skrev, for 13 minutter siden:

Sorry2 say forstår ikke tråden 

Nogen vil have en shelter lukket, fordi en mand har fået et sextilbud pågældende sted (læs artiklen).

Jeg vil have København lukket, fordi jeg har fået et sextilbud pågældende sted (ironi kan forekomme).

Den skjulte pointe er, at sextilbuddet nok bare flytter til et andet sted, så vi kan godt sætte gang i en større lukkebølge.

Jeg husker svagt en sag mange år tilbage, hvor lastbilschauffører benyttede en rasteplads til at have sex med hinanden, hvorfor man lukkede toiletterne der. Nogle år efter var det så en ny rasteplads.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg

Link til indlæg

Udfordringen er, at shelteret åbenbart ligger på en hjemmeside, hvor alle kan booke det - men mange af dem der så booker det er uvidende om, at det er et træffested for bøsser.......

Jeg ville sgu også blive sur, hvis det var mig der havde booket det til overnatning  tænk hvis ungerne havde været med.

Fjern shelteret fra hjemme siden - så burde den potte være ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Holder ofte pause på rastepladser, og og specielt 1 er der virkelig gang i den, hvor mænd jager mænd.

Enlige mænd sidder i hver deres bil og lurer, eller farer ind og ud af de små stier, der fører ind til det skovområde der hører med til rastepladsen.

Det værste er næsten, at sidde og spise madpakken i sin bil, og en bil passerer med max 10 km næsten stoppe op og glo direkte på en.

Tænker tit sådanne steder vil jeg ville jeg holde mig langt væk fra, hvis jeg havde nogen med (familie/børn).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...