Hop til indhold
DanceMonkey

Shemale debut hos Valentina

Recommended Posts

Guest ibca1337

Du skriver du suttede hendes pik. Var det uden kondom?.

 

Det eneste der holder mig fra at besøge hende er at hun ikke vil suttes uden kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg
ibca1337 skrev, for 6 timer siden:

Du skriver du suttede hendes pik. Var det uden kondom?.

 

Det eneste der holder mig fra at besøge hende er at hun ikke vil suttes uden kondom

Det var med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanceMonkey skrev, den 27.8.2021 at 21:56:

Har idag haft debut med en shemale.

Valget faldt på shemale Valentina.

Havde en lækker og fræk førstegangsoplevelse :D 

Fik suttet hendes frække pik.
Hun tog min anale mødom og vi kom samtidigt imens hun bankede sin pik op i mig :D

Anbefaling herfra, hun er virkelig sød og lækker :P

https://annoncelight.dk/showad/306362

 

 

 

Sikke en sød besked, er glad for at du synes det var lige så frækt og liderligt som jeg ! Næste gang så sprøjter vi udover hinanden haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ibca1337 skrev, for 23 timer siden:

Du skriver du suttede hendes pik. Var det uden kondom?.

 

Det eneste der holder mig fra at besøge hende er at hun ikke vil suttes uden kondom

Jeg synes bare du skal holde dig til de der er sammen med alle uden kondom, og lader alle sprøjte dem i munden, så kan du komme som dagens kunde nummer 10, og stikke din pik i samme hul, med de andre mænds sperm dna, sidde de i tøsens spytkirtler, og er du rigtig heldig, så tungekysser hun dig som det første, og lader hendes tunge komme langt ind i kæften på dig. Den sidste klat sperm hun havde på den tunge var ikke dit. Enjoy babe. Jeg har snart været i brancen i 10 år. Startede da jeg var 18. I starten tilbød jeg superfransk (blowjob uden kondom) og var altid selv ude og vaske gæstens pik. Men da meegafransk (blow uden kondom med sprøjt i munden ) så kom på banen og blev det næste man sku tilbyde hvis man ville være eftertragtet, der gik det op for mig, at hvis jeg ikke satte mig nogle grænse. Ville drt næste skuds være sex uden kondom ( og det er der klamt nok allerede tøser i branchen der tilbyder ) så jeg stoppede med superfransk, og nu, 9 år efter. Er jeg fandme glad for jeg ikke har suttet pik på alle mænd jeg har haft besøg af uden kondom. Er du gal hvor ville jeg være klam at besøge nu, 9 år efter hahaha 

men så er det godt der er så mange andre. Der tilbyder der til aaaalle. Håber det er fornøjelsen værd. Men en ting er sikkert. Jeg kommer aldrig til at sutte pik på dig musse :)<3<3<3<3 

 

en fantastisk søndag til dig  

350094CE-4C7A-4489-9455-11AEB5C5AECC.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valentina, jeg synes det er helt fantastisk at du står ved at du passer på dig selv og dine kunder. 
 

Selv er jeg mega nysgerrig på at være sammen med en shemale, og kunne rigtig godt tænke mig den oplevelse. 
 

Indtil nu har jeg ikke været i stand til at vurdere hvem der skulle tage min jomfruelighed på det område, men du har bestemt scoret pluspoint. :)

Redigeret af Stubbe21
Glemte notifikation

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stubbe21 skrev, for 5 timer siden:

Valentina, jeg synes det er helt fantastisk at du står ved at du passer på dig selv og dine kunder. 
 

Selv er jeg mega nysgerrig på at være sammen med en shemale, og kunne rigtig godt tænke mig den oplevelse. 
 

Indtil nu har jeg ikke været i stand til at vurdere hvem der skulle tage min jomfruelighed på det område, men du har bestemt scoret pluspoint. :)

Juhuuu <3 vil være mig en ære at være den første til at trænge op i din liderlige stramme jomfru røv !  
 

følg med på snappen hvis du keder dig, og er nysgerrig - nicholinapretti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt denne ts…

Ser flot ud,men rigtig kedelig at være sammen med..virker træt og når betaling er gennemført,så skal det bare overståes og videre til næste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 7 timer siden:

Har besøgt denne ts…

Ser flot ud,men rigtig kedelig at være sammen med..virker træt og når betaling er gennemført,så skal det bare overståes og videre til næste

Hahahaha for grinern. Tydeligt det er en anden trans der sidder bag skærmen. Men nu du føler dig så truet af mig. Så lad mig give dig hemmeligheden bag min sucess, så du kan gøre dig godt brug af den. 
 

jeg kigger aldrig på klokke , de der kommer tim en halv er først ude efter 45, de der kommer til en time er nogle gange ude halvanden time efter. Og de der kommer for hurtigt. Får 500 kr i rabat på næste besøg. Så længe de selv husker det og minder mig om det. 
 

så tar jeg næsten aaaldrig 2 kunder ind lige efter hinanden. De de ringer og spørg om du må komme om 5 min. Svare jeg til. Det er ike McDonald drive in. Du skal booke tid en time føt. For jeg skal ha en time imellem hver gæst, så jeg kan gøre klar og blive klar. Komme i bad, falde ned, skifte tøj, fyre en pind. Eller hvad end jeg har brug for eller føler for. Men altid en time imellem hver gæst. Det er sådan noget man kan tillade sig når man har kunder nok, og tjener nok. I forhold til så mange aaandre hahaha 

 

så dit besøg hos mig, har aldriiig eksisterede. Men  til hvem end der sidder bag skærmen. Så håber jeg du tar ved lære hos mig, stemmer up ur game. Og bruger din tid på at være en bedre version af dig selv, og ikke en bedre version af mig. For jeg progresser hver dag. Præcis fordi jeg hveer dag. Arb på at blive en bedre version af mig selv, og ikke en bedre version af dig musse <3<3<3 #pinligtpost

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, for 3 timer siden:

Hahahaha for grinern. Tydeligt det er en anden trans der sidder bag skærmen. Men nu du føler dig så truet af mig. Så lad mig give dig hemmeligheden bag min sucess, så du kan gøre dig godt brug af den. 
 

jeg kigger aldrig på klokke , de der kommer tim en halv er først ude efter 45, de der kommer til en time er nogle gange ude halvanden time efter. Og de der kommer for hurtigt. Får 500 kr i rabat på næste besøg. Så længe de selv husker det og minder mig om det. 
 

så tar jeg næsten aaaldrig 2 kunder ind lige efter hinanden. De de ringer og spørg om du må komme om 5 min. Svare jeg til. Det er ike McDonald drive in. Du skal booke tid en time føt. For jeg skal ha en time imellem hver gæst, så jeg kan gøre klar og blive klar. Komme i bad, falde ned, skifte tøj, fyre en pind. Eller hvad end jeg har brug for eller føler for. Men altid en time imellem hver gæst. Det er sådan noget man kan tillade sig når man har kunder nok, og tjener nok. I forhold til så mange aaandre hahaha 

 

så dit besøg hos mig, har aldriiig eksisterede. Men  til hvem end der sidder bag skærmen. Så håber jeg du tar ved lære hos mig, stemmer up ur game. Og bruger din tid på at være en bedre version af dig selv, og ikke en bedre version af mig. For jeg progresser hver dag. Præcis fordi jeg hveer dag. Arb på at blive en bedre version af mig selv, og ikke en bedre version af dig musse <3<3<3 #pinligtpost

Må desværre skuffe dig.. så op til dig om du vil tag bedømmelsen til dig eller ej

Mødtes med dig i lejlighed i Århus,hvor der gik ældre mennesker forbi os i entreen på ved til soveværelset.. Har besøgt en del i årernes løb ( både i Jylland og Sjælland )

Vi har alle forskellig smag / oplevelser og det må du acceptere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 2 timer siden:

Må desværre skuffe dig.. så op til dig om du vil tag bedømmelsen til dig eller ej

Mødtes med dig i lejlighed i Århus,hvor der gik ældre mennesker forbi os i entreen på ved til soveværelset.. Har besøgt en del i årernes løb ( både i Jylland og Sjælland )

Vi har alle forskellig smag / oplevelser og det må du acceptere :)

Hahaha jeg arbejder midt inde i århus centrum. Og på min etage er der kun 2 lejligheder. Den jeg arb i. Og den ved siden af der står tom. Men jeg arb et par side gader væk fra gågaden, så det med de gamle mennesker der gik forbi os ved entreen til soveværelset giver jo ingen fucking mening hahahahahaha ha en dejlig tirsdag. Håber du får masser at lave, har du desperat brug for haha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at have aktier i noget, så kontaktede jeg Valentina i sidste uge, men hun havde lige haft to besøg, så hun ville gerne vente til hun lige havde genvundet overskuddet. Det synes jeg er god stil og så vil jeg hellere end gerne have mit debut besøg til gode. 

Redigeret af TB2000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, for 10 timer siden:

Hahaha jeg arbejder midt inde i århus centrum. Og på min etage er der kun 2 lejligheder. Den jeg arb i. Og den ved siden af der står tom. Men jeg arb et par side gader væk fra gågaden, så det med de gamle mennesker der gik forbi os ved entreen til soveværelset giver jo ingen fucking mening hahahahahaha ha en dejlig tirsdag. Håber du får masser at lave, har du desperat brug for haha 

Synes det er komisk at du ikke vil vedkende det.. men det ændre nu ikke på at det er sandt hvad jeg skriver 

Go aften til dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, 1 time siden:

Synes det er komisk at du ikke vil vedkende det.. men det ændre nu ikke på at det er sandt hvad jeg skriver 

Go aften til dig 

Du har så meget ret musse, du var som at knalde med er lig, så husker sku godt jeg faldt i søvn under samleg haha. Jesus haha ha det godt princesse <3better luck next time 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trans Valentina…! 
Det klæder dig virkelig ikke at gå i diskussion på den måde:wacko:

Jeg synes du er en ualmindelig lækker shemale<3så forbliv dog for Guds skyld, det i stedet for at udstille dig selv på den måde. Du bør da om nogen vide efter mange år det her game, at ikke kunder går tilfredse fra en gp. Kemi eller for den sags skyld bare en dårlig dag fra begge kan ødelægge oplevelsen.. 

Man(d) dig op - og vær den prinsesse du ligner<3

Redigeret af Stodder1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 2 timer siden:

Synes det er komisk at du ikke vil vedkende det.. men det ændre nu ikke på at det er sandt hvad jeg skriver 

Go aften til dig 

Hvis Valentina arbejder samme sted hvor jeg besøgte hende for ca 2 år siden i Aarhus så kan du umuligt have mødt andre på hendes etage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 8 minutter siden:

Hvis Valentina arbejder samme sted hvor jeg besøgte hende for ca 2 år siden i Aarhus så kan du umuligt have mødt andre på hendes etage. 

Hvor har jeg nævnt det var for 2 år siden ? 
Har nævnt min erfaring med “hende”… og jeg besøger hende ikke igen 

Og den side hun viser af sig selv herinde,ja der daler lysten da helt sikkert 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 48 minutter siden:

Hvor har jeg nævnt det var for 2 år siden ? 
Har nævnt min erfaring med “hende”… og jeg besøger hende ikke igen 

Og den side hun viser af sig selv herinde,ja der daler lysten da helt sikkert 

Du har ikke nævnt at det er 2 år siden. Men lad os antage at hun arbejdede samme sted da du mødte hende. Så er der ikke mulighed for at møde andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 2 timer siden:

Hvor har jeg nævnt det var for 2 år siden ? 
Har nævnt min erfaring med “hende”… og jeg besøger hende ikke igen 

Og den side hun viser af sig selv herinde,ja der daler lysten da helt sikkert 

Så kan du vel bidrage med at sige hvornår det var hvis du vil bekræfte din historie?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stodder1 skrev, for 4 timer siden:

Trans Valentina…! 
Det klæder dig virkelig ikke at gå i diskussion på den måde:wacko:

Jeg synes du er en ualmindelig lækker shemale<3så forbliv dog for Guds skyld, det i stedet for at udstille dig selv på den måde. Du bør da om nogen vide efter mange år det her game, at ikke kunder går tilfredse fra en gp. Kemi eller for den sags skyld bare en dårlig dag fra begge kan ødelægge oplevelsen.. 

Man(d) dig op - og vær den prinsesse du ligner<3

Du har ret søde. Har bedre at bruge min tid på <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 3 timer siden:

Du har ikke nævnt at det er 2 år siden. Men lad os antage at hun arbejdede samme sted da du mødte hende. Så er der ikke mulighed for at møde andre.

Personen har aaaaaaaaaldrig mødt mig. Det er en anden trans bag skærmen der har ondt i røven over at det bare fungere for mig søde. Du skriver du har besøgt mig. Så kender du os min arb methoder. Og der der med at jeg har været for træt eller mødt gamle mennesker ved døren til værelset hahaha det så grinern. Men lad os lade den ligge her. Her ik mere tid til overs til denne trans. Jeg knepper sku videre. Det er måde. Jeg rammer de misundlige haters bedst hahaha - inden længe har samme profil, skrevet en god fin anmeldelse om en anden tøs med en pik, i branchen. Og så kan vi ligge 2 plus 2 sammen. Havde personen besøgt mig, var det noget andet. Men personen når mig ikke til strømpeholderne. Og søger bare lidt taletid. Credit opbrugt. Så kommentere ikke mere på det i denne tråd. De udsatte gør det samme på shemalewiki - over 50 5stjernet gode (falske) anmeldelser inden for halvandet år. Kan efter 10 års erfaring sige. At de med flest 5stjerner på shemalewiki. Er ikke altid de troværdige. Isææær når der kommer mange 5 stjerner i streg efter en dårlig. We live and we learn, and we laugh hahaha ha det dejligt musse, og tak for opbakningen og støtten <3<3<3 og kys og kærlighed til de der glædeligt, og liderligt følger med. Jeg skal videre i texte , er på til 06 i nat. Og har en gæst inden længe. Vil spare på min energi og mit overskud til ham. En jomfru der skal ha taget sin anale mødom hahahaha raaauw 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 3 timer siden:

Du har ikke nævnt at det er 2 år siden. Men lad os antage at hun arbejdede samme sted da du mødte hende. Så er der ikke mulighed for at møde andre.

Eller. En anden tøs, der har ser sig ondt på mit syn om megafransk hahaha man jar mange haters når det går en godt, det er kun et tegn på at man gør det rigtige, og er på rette vej. Gik det mig dårligt. Så havde jeg ingen haters. De kommer først når det virkeligt går en godt hahahah kys <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, for 2 timer siden:

Eller. En anden tøs, der har ser sig ondt på mit syn om megafransk hahaha man jar mange haters når det går en godt, det er kun et tegn på at man gør det rigtige, og er på rette vej. Gik det mig dårligt. Så havde jeg ingen haters. De kommer først når det virkeligt går en godt hahahah kys <3 

Du har godt nok høje tanker om dig selv :)

Jeg er hverken trans eller tøs.. hvis du har det bedst med at overbevise dig selv om det,istedet for at tag kritikken til dig,så fred  være med det . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...