Guest Brug Min Q Aalborg Skrevet 27. August, 2021 Filmet Gangbang Søndag d. 29-08-21 kl. 20.00 i Aalborg Fuld diskretion - jeg filmer kun Lines ansigt, aldrig jeres. Materialet bruges til at hun kan se sig selv være en billig tøs. Hun er som mange andre studerende ved at afslutte sin lange sommerferie. Modsat mange andre piger på hendes alder tænder hun dog på at blive brugt grundigt i alle huller og sluge en masse ladninger fra voksne mænd. Det foregår i en lejlighed i Aalborg under gode og diskrete forhold. Hvad skal der ske: Line sutter alle på skift. Kys ok. Heteroseksuelt arrangement. Dernæst kan man bolle hende i forskellige stillinger med gummi. Udvis pli og skiftes til at bruge hendes huller. Hjælp hinanden ved at holde ben og arme. Til slut skydes ladningerne ind i hendes mund, så hun kan sluge. Krav for at deltage: 35 år eller ældre. Velsoigneret, rask og med pli. Vigtigt at du tænder på gangbangs. Der kan være mange deltagere, men alle kommer til, hvis bare man er tålmodig. Der bruges gummi ved samleje, som du selv medbringer. Analsex ok - dog skal der skiftes gummi, hvis man skifter hul. Du skal naturligvis være i stand til at levere en god portion sperm. Minimal snak. Om Line: Dansk. 24 år. 178 cm. 75 kg ca. Brunette. Feminin. "Naboens datter". Gode faste nødder. Tilmelding: Tilmeld dig ved at sende en personlig besked. Der skal være mindst 10 tilmeldinger før vi afholder arrangementet. Der er ingen grænse for antal. Sidste udmelding omkring dette sker er på selve dagen to timer før start. Adressen sendes ud, når arrangementet er bekræftet med nok tilmeldinger. Kom og se din ladning forsvinde ned i maven på en 24-årig tøs! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 345 Skrevet 27. August, 2021 Er der en pris på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueblueones 9 Skrevet 27. August, 2021 Lyder utrolig frækt. Jeg har aldrig prøvet et gb, men synes det er vildt frækt og det tænder mig meget - specielt det med at give Line masser af sperm. Må man komme flere gange og er det kun i munden, eller må man også komme ud over hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brug Min Q Aalborg Skrevet 29. August, 2021 @Randersmand Det er gratis at deltage. @Trueblueones Det er i munden det foregår, og man må gerne komme flere gange, dog skal der være plads til dem der ikke er sprøjtet endnu. Der er dog desværre ikke nok tilmeldte til at arrangementet afholdes denne gang, men tak for interessen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lunca07 1 Skrevet 30. August, 2021 @Brug Min Q Aalborg Nu har jeg følgt med de sidste events i holdt, og det lyder meget spændende! Jeg vil meget gerne deltage i de kommende hverdage så længe er de fra kl.15-16 tiden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 30. August, 2021 lunca07 skrev, for 1 time siden: @Brug Min Q Aalborg Nu har jeg følgt med de sidste events i holdt, og det lyder meget spændende! Jeg vil meget gerne deltage i de kommende hverdage så længe er de fra kl.15-16 tiden Undskyld, men hvad hulen er det lige for en mig, mig, mig curling tankegang?? Det er dem der afholder arrangementet, endda gratis. De sætter rammerne om hvor og hvornår, så få DU det til at passe hvis du er interesseret. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 31. August, 2021 Håber på lejlighed til at deltage, hvis I stiller op igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 31. August, 2021 lunca07 skrev, den 30.8.2021 at 20:27: @Brug Min Q Aalborg Nu har jeg følgt med de sidste events i holdt, og det lyder meget spændende! Jeg vil meget gerne deltage i de kommende hverdage så længe er de fra kl.15-16 tiden Er der ellers andet du vil have? Skal du evt hentes i guld karet? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg