ricograziano 37 Skrevet 24. November, 2021 armin skrev, for 14 timer siden: @Le DocteurVed du om hun forsæt planlægger at komme til kbh? Har lige talt med hende på Whatsapp. Kommer i næste uge. Hun skal lige se Squid Game færdig. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walterwhite 8 Skrevet 2. December, 2021 Nogen nyheder om Goldie, snart at se serien færdig og er på vej mod København ved godt vi spammer dig @Le Docteur Men hun er jo også helt enestående 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Docteur 136 Skrevet 5. December, 2021 Ja, hun er skøn. Desværre ved jeg ikke mere end dig lige pt. Har skrevet til hende, men som forventet intet svar. De piger slukker deres telefon når de er hjemme. Skal nok give lyd hvis jeg opsnappe noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldie 28 Skrevet 14. December, 2021 Hi guys i will be back to Denmark from tomorrow 2021.12.15 night with my surgery all went well 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidelining 253 Skrevet 14. December, 2021 Goldie skrev, for 19 minutter siden: Hi guys i will be back to Denmark from tomorrow 2021.12.15 night with my surgery all went well Good to hear -looking forward to seeing you. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Docteur 136 Skrevet 15. December, 2021 Christmas came early Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walterwhite 8 Skrevet 20. December, 2021 Kan til min glæde se skønne Goldie er returneret Jeg har en aftale med hende onsdag, men hvad siger dem der har været hos hende. Er det stadig samme høje niveau som sidst? Og ser hun stadig ligeså flot og slank og Barbie agtig ud (på den gode måde)? Ps ved godt jeg har været god til at trække på jeres erfaring i forummet, og ikke har budt ind med så meget selv. Har haft nogle fantastiske oplevelser i min tid i gp verden, laver snarest muligt et skriv Mvh Walter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg