Hop til indhold
yrghh

Uengageret duo med Maya og Jessica, Ydre Østerbro

Recommended Posts

Jeg har længe haft en fantasi om at have to piger på samme tid, og da en aftale røg i vasken, begyndte jeg at søge efter alternativer.
Der var et par stykker som ikke svarede og en som ikke kunne på det tidspunkt, men til sidst fik jeg kontakt me Sweet Maya på Østerbro, som kunne tilbyde en trekant med Jessica.

Jeg kunne ikke finde nogen anmeldelser og en efterlysning gav heller ikke resultat, så jeg valgte at tage et sats.

Kommunikationen var topklasse. Alt var aftalt på forhånd via WhatsApp.

Jeg havde på fornemmelsen, at de havde været meget selektive i deres valg af billeder, så jeg forventede at udseendet måske ikke ville stemme helt. Det fik jeg desværre ret i. Begge piger ser ud til at have et par år og et par kg mere i lasten, end deres billeder giver udtryk for.

Nå, men drømmen om en trekant skulle gå i opfyldelse, så vi afregnede for 45 minutter plus owo og cim.

Jeg fik et hurtigt bad, og kravlede så i seng med de to piger. Mens Jessica gav mig et grundigt trut, legede jeg med Mayas store faste (ægte) bryster, og efter få minutter skød jeg hele opsparingen ind i Jessicas mund. Hendes teknik var overvældende. Hun fik trykket på alle de rigtige knapper på sammen tid.

Efter lige at have sundet mig lidt, gik vi videre til runde 2. Maya gjorde sit bedste for at gøre sig fortjent til sin egen CIM-bonus, men i al sin iver blev det for hårdt, for kedeligt, for mekanisk.

Sex først i doggy, så missionær, men det var kedeligt og uengageret, og det gjorde ingen forskel at der var en anden pige tilstede i rummet. Da jeg pænt blev gjort opmærksom på, at der kun var 5 minutter tilbage måtte jeg opgive og valgte at stoppe legen.

På intet tidspunkt rørte de to piger ved hinanden. Mens den ene var aktiv lavede den anden.. øøh, ikke ret meget..
Håbet om et dobbelt blow er stadig uforløst.
I virkeligheden kunne det nok bedre have betalt sig at tage den hver for sig. Og i det tilfælde skulle valget falde på Jessica for hendes guddommelige sutteteknik.

Nøjagtig 45 minutter efter jeg var kommet ind af døren, stod jeg på gaden igen. Og det var endda med bad både før og efter.

Såeh.. jeg tog vist lige to for holdet. :huh:

Men jeg fortryder ikke. Selv om det ikke blev, som jeg havde drømt om, så fik jeg en suveræn megafransk, og derudover kan jeg nu sige at jeg HAR været med to piger på samme tid - og at jeg gerne gør det igen, blot med nogle lidt mere aktive, attraktive og engagerede piger. Så trods alt gik jeg derfra med et stort smil og to tomme punge...

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

"På intet tidspunkt rørte de to piger ved hinanden. Mens den ene var aktiv lavede den anden.. øøh, ikke ret meget.."  

det er du nok ikke ene om at have oplevet.  jeg havde nøjagtig samme trang tidligere på året og valgte en "tur" med Jessica/Inessa og der var det nøjagtig det samme.  De hverken rører eller kysser hinanden og når man tager den ene så ligger anden ved siden af og "venter"...   Det blev (for mig) aldrig en rigtig 3-kant så jeg tror at jeg nøjes med 1:1 fremover.  Nu er 3-kanten jo "i bogen" sådan mere eller mindre.

Jeg valgte senere en solotur med Inessa, da hun var mest aktiv i 3-kanten, og det var ganske godt og måske også en gentagelse værdig.  Jeg savnede ikke Jessica da jeg var alene med Inessa. 

Redigeret af Sidelining
en lille stavebommert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, for 7 minutter siden:

Hej,

"På intet tidspunkt rørte de to piger ved hinanden. Mens den ene var aktiv lavede den anden.. øøh, ikke ret meget.."  

det er du nok ikke ene om at have oplevet.  jeg havde nøjagtig samme trang tidligere på året og valgte en "tur" med Jessica/Inessa og der var det nøjagtig det samme.  De hverken rører eller kysser hinanden og når man tager den ene så ligger anden ved siden af og "venter"...   Det blev (for mig) aldrig en rigtig 3-kant så jeg tror at jeg nøjes med 1:1 fremover.  Nu er 3-kanten jo "i bogen" sådan mere eller mindre.

Jeg valgte senere en solotur med Inessa, da hun var mest aktiv i 3-kanten, og det var ganske godt og måske også en gentagelse værdig.  Jeg savnede ikke Jessica da jeg var alene med Inessa. 

Jeg drømmer stadig om den "rigtige" trekant. Men nu er der kommet lidt flere kriterier på i søgningen, og et par spørgsmål ekstra, som skal stilles inden aftalen bliver lavet :).
Men ja.. Der er sat flueben ved trekanten, så nu kan der i princippet fokuseres på andre drømme, der skal udleves 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Sålænge man kun har 1 mund og 1 pik kan det være svært i en trekant optimalt at udnytte pigernes 2 munde, 2 kusser og 4 bryster :)

Da prisen plejer at være ca. dobbelt op med 2 piger synes jeg at man får meget mere for pengene ved at tage en pige af gangen, eller evt tage først den ene og så den anden lige bagefter.

Personlig er jeg osse ligeglad med om pigerne leger med hinanden, dette er for mig bare et liveshow som jeg ikke får andet ud af end synet af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, 1 time siden:

Sålænge man kun har 1 mund og 1 pik kan det være svært i en trekant optimalt at udnytte pigernes 2 munde, 2 kusser og 4 bryster :)

Kim Nielsen skrev, for 1 time siden:

Personlig er jeg osse ligeglad med om pigerne leger med hinanden, dette er for mig bare et liveshow som jeg ikke får andet ud af end synet af det.

Men planen er jo også at fire hænder, to munde, to fisser og 4 bryster skal udnytte MIG (og hinanden for den visuelle stimulans)
Ellers har du ret, hvis det alligevel er to one-to-one sessions, så kan det ikke betale sig at kombinere det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 10 minutter siden:

Når du nævnte mere kilo på lasten, mener du de har mere kilo på maven? Og låret? Jeg har fået øjet på Jessica, hun har en stor bagdel. Måske er hun mere buttet i virkerligheden.

Hun har lidt mere på maven end man kan se på billederne, og hun ser minimum 5år (måske tættere på 10) ældre ud i virkeligheden.

Men igen.. Hendes blæseteknik er uovertruffen!!!

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg

dear, dear gentleman ... I know who you are, that's why I have a few questions for you.  isn't it mandatory to stay with us, if you didn't like us, why did you spend your money with us?  by the way whose mouth you enjoyed was me, maya.  did I struggle for the extra money?  i just give good service for what you pay !!!  Jessica is not 5-10 years older, she works with fresh pictures !!!  we saw you really enjoyed our little duo you described here lie and not even after you even videotaped.  we begged you to stay then ?!  why did you stay then i ask?the fact that for the second time you could not cum is unfortunately not our fault.we always do our best to do so.
we could also touch you with other markers, but we don't, we stay people. we have old and new guests who are all happy with us but thank you.  Have another nice day dear * gentleman *
And we never sell lesbian service, we don’t touch each other.  we only provide normal duo.if jessica doing bbj i always sitting on somebodys face if he want  (like on yours )  or doing something good with him.and you was sucking my tits.  We always doing our best service !! 

Redigeret af Mayamaya15

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, den 26.8.2021 at 13:46:

Hej,

Im sorry but i think its another jessica because she dont have Inessa- friend (they are in herlev

Redigeret af Mayamaya15

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis/når Jessy og Alecia kommer tilbage kan du få det du søger.. dobbelt bj og de er bestemt ikke nærige med at spise hinanden..

Mindet om at de lå i 69 mens jeg tog jessy i doggy glemmer jeg aldrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mayamaya15 skrev, for 7 timer siden:

Im sorry but i think its another jessica because she dont have Inessa- friend (they are in herlev

Yes it’s another Jessica - I was only referring to my own experience earlier this year with “my” Jessica and Inessa - that without the “lesbian” dimension it really never becomes a threesome which is also why I will not pursue this fantasy again. 

Redigeret af Sidelining
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mayamaya15 skrev, for 7 timer siden:

dear, dear gentleman ... I know who you are, that's why I have a few questions for you.  isn't it mandatory to stay with us, if you didn't like us, why did you spend your money with us?  by the way whose mouth you enjoyed was me, maya.  did I struggle for the extra money?  i just give good service for what you pay !!!  Jessica is not 5-10 years older, she works with fresh pictures !!!  we saw you really enjoyed our little duo you described here lie and not even after you even videotaped.  we begged you to stay then ?!  why did you stay then i ask?the fact that for the second time you could not cum is unfortunately not our fault.we always do our best to do so.
we could also touch you with other markers, but we don't, we stay people. we have old and new guests who are all happy with us but thank you.  Have another nice day dear * gentleman *
And we never sell lesbian service, we don’t touch each other.  we only provide normal duo.if jessica doing bbj i always sitting on somebodys face if he want  (like on yours )  or doing something good with him.and you was sucking my tits.  We always doing our best service !! 

It may have been lost in translation, but I ended my review by saying that i did not regret the visit and I walked away with a big smile.
But yes. Now that i compare the photos, I can see that I mixed up your names, and I am truly sorry for that (some may think, that this means you are even less like your photos when a mixup like that is possible)

@Mayamaya15 Your blowjob with CIM was the best I ever had!! I am sorry for the mixup.

I didn't mention the video, because last time I did that in a review, people started asking me to show it or sell it to them, and I wanted to avoid that. But statements like "begging me to stay"  can be proven wrong by that tape.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

It may have been lost in translation, but I ended my review by saying that i did not regret the visit and I walked away with a big smile.
But yes. Now that i compare the photos, I can see that I mixed up your names, and I am truly sorry for that (some may think, that this means you are even less like your photos when a mixup like that is possible)

@Mayamaya15 Your blowjob with CIM was the best I ever had!! I am sorry for the mixup.

I didn't mention the video, because last time I did that in a review, people started asking me to show it or sell it to them, and I wanted to avoid that. But statements like "begging me to stay"  can be proven wrong by that tape.

Thank you so much ! Have a lovely day . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...