Hop til indhold

Recommended Posts

Første tur hos glædespige siden corona, men nu turde jeg endelig besøge de søde piger igen.

Jeg var en tur forbi Alice, og hun var det hele værd. https://annoncelight.dk/showad/322228

Hun så lidt yngre ud end på billederne, og hun er meget petit. Virkelig smuk og med en fantastisk krop! Hun var måske lidt genert i starten, men hun blev hurtigt varmet op. Dejlige kys, masser af smil og nærvær. Hvad vi lavede i sengen forbliver mellem os, men hun var uforglemmelig. Jeg håber, hun bliver i Odense længe nok til, at jeg kan besøge hende igen.

Stedet var fint og rent, temmelig centralt i Odense. Hun deler stedet med en anden pige, som jeg ikke mødte. 

Eneste minus er hendes sprogkundskaber. Jeg ville gerne have talt lidt mere med hende, men hendes engelske var ikke helt i top. Dog var sms-kommunikationen uden problemer.

OBS: Hun beder om selfie inden besøg. Det er første gang, jeg er blevet bedt om det, men jeg har læst herinde, at det åbenbart er blevet mere almindeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
easterhead skrev, for 2 minutter siden:

Eneste minus er hendes sprogkundskaber. Jeg ville gerne have talt lidt mere med hende, men hendes engelske var ikke helt i top. Dog var sms-kommunikationen uden problemer.

Det er fordi du kommunikerer med hendes pimp.

Åbenbart en af pigerne fra selfie-mafiaen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 15 timer siden:

Jeg kommer ikke til at sende en selfie. Jeg tænker at hvis vi alle nægter det så holder det op igen.

K

 

Det samme her. Og jeg kommer heller ikke til at "like" anmeldelser fra nye brugere. Langt de fleste er simpelt hen for fantastiske til at være sande. Hov - skærer jeg lige alle over en kam her??? Ja, det gør jeg sgu vel vidende at jeg kommer til at gøre nogen uret, men sådan er det - desværre. Det er lidt synd, både for dem der starter ud her med en helt reel og ærlig anmeldelse og for de piger der har fortjent en god anmeldelse som både andre og jeg ikke tror på. Men sådan har det med alle de falske anmeldelser desværre udviklet sig.
Dette er ikke rettet direkte mod anmeldelsen i denne tråd, men har absolut heller ikke fritaget den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 50 minutter siden:

Det samme her. Og jeg kommer heller ikke til at "like" anmeldelser fra nye brugere. Langt de fleste er simpelt hen for fantastiske til at være sande. Hov - skærer jeg lige alle over en kam her??? Ja, det gør jeg sgu vel vidende at jeg kommer til at gøre nogen uret, men sådan er det - desværre. Det er lidt synd, både for dem der starter ud her med en helt reel og ærlig anmeldelse og for de piger der har fortjent en god anmeldelse som både andre og jeg ikke tror på. Men sådan har det med alle de falske anmeldelser desværre udviklet sig.
Dette er ikke rettet direkte mod anmeldelsen i denne tråd, men har absolut heller ikke fritaget den.

Meget enig. Jeg liker dem heller ikke. Der er absolut ingen grund til at øge nogens ‘reputation’ før der er en hvis chance for anmeldelsen er rigtig. 
 

TS har nu en ‘reputation’ på 3 forårsaget af 3 grinende smiley’er. Det er lidt uheldigt efter mine begreber. Hvis man vil reagere fordi man synes det er utroværdigt, kan man bruge den sure(?) smiley. Den tæller nemlig ikke på “reputation”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 8 minutter siden:

TS har nu en ‘reputation’ på 3 forårsaget af 3 grinende smiley’er. Det er lidt uheldigt efter mine begreber. Hvis man vil reagere fordi man synes det er utroværdigt, kan man bruge den sure(?) smiley. Den tæller nemlig ikke på “reputation”.

Det må jeg så give dig ret i. Har selv grint af dem, men havde ikke lige tænkt i den retning. Tror/håber ikke at "reputation" tæller ret meget ved en der har måske 3-4 forskellige indlæg omhandlende samme pige.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 13 timer siden:

Det må jeg så give dig ret i. Har selv grint af dem, men havde ikke lige tænkt i den retning. Tror/håber ikke at "reputation" tæller ret meget ved en der har måske 3-4 forskellige indlæg omhandlende samme pige.

Jeg forstår godt, at I ikke stoler på en anmeldelse fra en ny bruger. Men man må jo starte et sted. Jeg har længe kigget på anmeldelser her for at se, om pigerne var gode nok, men Alice var altså for god til ikke at anmelde. Det har så måske den omvendte effekt, fordi jeg er ny. Men så beholder jeg hende bare for mig selv ;-) Og ja, det er sgu lidt mærkeligt, at de beder om selfies. Men nu havde jeg læst herinde, at det var blevet mere eller mindre normalt, så jeg tænkte ikke videre over det. Ellers havde jeg nok takket nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se, at jeg har tre "Haha" og én "Vred". Det giver mig ærligt talt lyst til at slette min profil og ikke skrive flere indlæg her. Men helt ærligt: Jeg havde en virkelig god oplevelse og havde lyst til at skrive om den. Nu har jeg ikke rigtigt lyst til at gøre det igen. Reaktionerne kunne selvfølgelig skyldes det med selfien, men jeg synes, det var vigtigt at få med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
easterhead skrev, for 6 timer siden:

Jeg forstår godt, at I ikke stoler på en anmeldelse fra en ny bruger.

Havde du nu også citeret hvad jeg skrev ang. dem der gøres uret ved at "man" tror alle nye medlemmers anmeldelser er falske, ha så havde billedet fortsat været en smule mere nuanceret. Og ja, du ryger ind under den kategori jeg opfatter som falske, vel vidende at jeg måske gør dig uret. Det beklager jeg hvis du rent faktisk har været der og haft en god oplevelse. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
easterhead skrev, den 26.8.2021 at 14:07:

Første tur hos glædespige siden corona, men nu turde jeg endelig besøge de søde piger igen.

Jeg var en tur forbi Alice, og hun var det hele værd. https://annoncelight.dk/showad/322228

Hun så lidt yngre ud end på billederne, og hun er meget petit. Virkelig smuk og med en fantastisk krop! Hun var måske lidt genert i starten, men hun blev hurtigt varmet op. Dejlige kys, masser af smil og nærvær. Hvad vi lavede i sengen forbliver mellem os, men hun var uforglemmelig. Jeg håber, hun bliver i Odense længe nok til, at jeg kan besøge hende igen.

Stedet var fint og rent, temmelig centralt i Odense. Hun deler stedet med en anden pige, som jeg ikke mødte. 

Eneste minus er hendes sprogkundskaber. Jeg ville gerne have talt lidt mere med hende, men hendes engelske var ikke helt i top. Dog var sms-kommunikationen uden problemer.

OBS: Hun beder om selfie inden besøg. Det er første gang, jeg er blevet bedt om det, men jeg har læst herinde, at det åbenbart er blevet mere almindeligt. 

 I want to thank you very much for believing me! I spent an unforgettable time with you and I hope to see you again next time Love :wub:

 

Your Alice girl <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
easterhead skrev, den 26.8.2021 at 13:07:

Hun beder om selfie inden besøg. Det er første gang, jeg er blevet bedt om det, men jeg har læst herinde, at det åbenbart er blevet mere almindeligt. 

Nej, det er ikke blevet "mere almindeligt". Der er nogle ganske få piger, hvor telefon passer/bagmænd stiller den slags krav. Og der er ganske få brugere, der (til gengæld overraskende varmt) forsvarer disse bagmænd/metoder. Langt de fleste mener derimod at indsamling af personlige oplysninger, billeder, ID, linkedin profiler osv. er helt uacceptabelt. Det kan ses i tidligere tråde. Men det ved du jo nok godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forsøgte at lave en aftale i dag men kunne ikke undgå selfie kravet. Tilbød ellers at svare på evt. spørgsmål

Det er ØV! for Alice ser lækker ud - jeg fatter simpelthen ikke hvad det skal gøre godt for. Som mange har skrevet kan de bare sige nej i døren hvis de synes man er upassende.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 27.8.2021 at 09:36:

Det samme her. Og jeg kommer heller ikke til at "like" anmeldelser fra nye brugere. Langt de fleste er simpelt hen for fantastiske til at være sande. Hov - skærer jeg lige alle over en kam her??? Ja, det gør jeg sgu vel vidende at jeg kommer til at gøre nogen uret, men sådan er det - desværre. Det er lidt synd, både for dem der starter ud her med en helt reel og ærlig anmeldelse og for de piger der har fortjent en god anmeldelse som både andre og jeg ikke tror på. Men sådan har det med alle de falske anmeldelser desværre udviklet sig.
Dette er ikke rettet direkte mod anmeldelsen i denne tråd, men har absolut heller ikke fritaget den.

Der står at jeg er ny bruger, falder jeg også ind under den? Men du har ret,  jeg stoler ikke på nye brugere med kun 1 eller  5 indlæg. Jeg kan også lige finde på at kigge på deres aktivitet, inden jeg tager deres indspark for gode vare. Med hensyn til selfies, den deler godt nok vandene. Jeg er selv ligeglad med selfie, men sætter en tyk grænse ved FB, linkedin og lign.

Eneste negative ved selfies er at pigen/pimp. Kan finde på at afvise en udfra ens udseende. Og ja jeg har også mødt total danske selvstændige GPer der vil have en selfie, da de har referencer for hvilke kunder de tager ind og sikkerhed. Men det har ofte været på andre medier end de traditionelle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 59 minutter siden:

Der står at jeg er ny bruger, falder jeg også ind under den?

SÅ ny er du heller ikke i min optik, så her klarer du lige akkurat frisag. ;-) Og som du selv skriver betyder ens aktivitet også en del. 
 

skunken skrev, 1 time siden:

Eneste negative ved selfies er at pigen/pimp. Kan finde på at afvise en udfra ens udseende.

Lige akkurat, så har alligevel ikke en chance. :-o;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bare jeg ville finde en der ikke spurgte om det lyder lidt mystisk at spørge om billeder fra kunder det burde være omvendt det er jo ikke os der er varen. Men hvis det er pigen selv der står og fravælger fyre hun ikke vil have sex med har jeg intet imod er bare lidt bange for der er mere til det her end bare pigens egen valg.

Redigeret af Jonasmarin

Del dette indlæg


Link til indlæg
easterhead skrev, den 28.8.2021 at 00:35:

Men nu havde jeg læst herinde, at det var blevet mere eller mindre normalt, så jeg tænkte ikke videre over det. Ellers havde jeg nok takket nej.

Tror nu ikke mændene herinde syntes at det er normalt; og det bør det absolut aldrig blive i min verden og slet ikke med piger hvor man kan have mistanke om at der sidder nogen og styrer pigerne og deres mobiler. Det er virkelig en skråplan og må være de liderlige mænds opgave at få sagt fra overfor det. Jeg kan blive meget bekymret for den udvikling og hvad de reelt vil brugen den viden til. 
Boykot dem indtil de dropper den fremgangsmåde at styre deres piger på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker alle dem der har problemer med at skulle sende selfie ringer fra anonyme numre ? og jeg har det helt fint med at der endelig er nogen der får nogle kønne unge lækre piger til byen :P..og der er styr på tingene, pigerne virker glade og nogen holder åbenbart øje med hvem der lukkes ind i varmen, jeg synes det er helt fint og til dem der gerne vil være totalt anonyme så er der jo heldigvis andre steder at opsøge :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr Black skrev, for 11 minutter siden:

Jeg tænker alle dem der har problemer med at skulle sende selfie ringer fra anonyme numre

Nu bruger du den nutidige vending "tænker" som jo er totalt intetsigende i forhold til hvad du mener og tror. Men jeg "tænker" at du synes at dem der har forbehold overfor at sende fotos og i det hele taget åbne for deres identitet er nogle pjokrøve. 
Men for det første så er pigerne jo også anonyme, ikk? og for det andet - og vigtigste- så har internettet uendelig hukommelse. 
Scenarie: Du møder din drømmepige, hun tænder vildt på dig, og vil giftes, have børn, villa, vovse og Volvo. Pludselig ser hun dine data på internettet i forbindelse med en datalæk eller tilsvarende. Hun synes at prostitution er ulækkert og så har du balladen. Kan du se det for dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 14 minutter siden:

Nu bruger du den nutidige vending "tænker" som jo er totalt intetsigende i forhold til hvad du mener og tror. Men jeg "tænker" at du synes at dem der har forbehold overfor at sende fotos og i det hele taget åbne for deres identitet er nogle pjokrøve. 
Men for det første så er pigerne jo også anonyme, ikk? og for det andet - og vigtigste- så har internettet uendelig hukommelse. 
Scenarie: Du møder din drømmepige, hun tænder vildt på dig, og vil giftes, have børn, villa, vovse og Volvo. Pludselig ser hun dine data på internettet i forbindelse med en datalæk eller tilsvarende. Hun synes at prostitution er ulækkert og så har du balladen. Kan du se det for dig? 

Nånåda, sikke aggressivt du tog den og hvordan du fortolker hvad jeg skriver må stå for din egen regning :D..jeg kom blot med mit bud på hvorfor de gør som de gør og for at pisse dig yderligere af så vil jeg bruge endnu en smuk vending og nævne at jeg synes det er helt fint at vi lever i en fri verden og pigerne er da som jeg ser det i deres fulde gode ret til selv at bestemme hvem de har lyst til at sælge deres fisse til, og jeg ved sådan fordi jeg bruger dem ofte at de har mere end rigeligt at lave, der er noget for enhver smag også inden for denne branche :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mr Black skrev, for 1 minut siden:

sikke aggressivt du tog den 

Æhhh, nej.

Men dit svar tyder på du lavede posten for at provokere. Der skal en del mere til på et forum for prostitution mv. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger min almindelige telefon nr. jeg har ingen GP tlf. Har aldrig haft problemer med det, men har ALDRIG sendt billeder og kommer heller aldrig til at gøre det, så hellere vælge en anden pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da masser af piger der skriver i deres annoncer at de ikke besvarer opkald fra anonyme numre, jeg kan ikke se problemet ? 

Har man af en eller anden grund ikke lyst til at pigen kan se ens nummer har de piger her så åbenbart fundet på at man så kan sende en selfie i stedet for, som jeg ser det er det da skide smart og nærmest blot en ekstra service :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 timer siden:

Der er da masser af piger der skriver i deres annoncer at de ikke besvarer opkald fra anonyme numre, jeg kan ikke se problemet ? 

Har man af en eller anden grund ikke lyst til at pigen kan se ens nummer har de piger her så åbenbart fundet på at man så kan sende en selfie i stedet for, som jeg ser det er det da skide smart og nærmest blot en ekstra service :D

Nu er der forskel på skjult nummer og hemmeligt . Den ene kan ses, den anden ikke . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 12 timer siden:

Der er da masser af piger der skriver i deres annoncer at de ikke besvarer opkald fra anonyme numre, jeg kan ikke se problemet ? 

Har man af en eller anden grund ikke lyst til at pigen kan se ens nummer har de piger her så åbenbart fundet på at man så kan sende en selfie i stedet for, som jeg ser det er det da skide smart og nærmest blot en ekstra service :D

Nej, det er ikke det de skriver i deres annoncer. De skriver at de ikke modtager opkald fra hemmelige numre, altså opkald hvor der ikke vises noget nummer i GP's telefon. Et anonymt/privat nummer er noget ganske andet, og dette sendes med ud ved opkald/sms, og vises i GP's telefon. Et anonymt/privat nummer kunne være et taletidskort købt for kontanter i en kiosk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...