Aab27 12 Skrevet 26. August, 2021 (edited) Har idag været ved besøg! https://annoncelight.dk/showad/324583 vi aftale 15 min for blowjob uden kondom og hun slugte, da jeg kom ind i lejlighed var det ikke hende på billederne, men gav det en chance, for det første var der intet lys i hele lejligheden, og hun ville ikke tænde noget lys, hun var ikke i mødekommende jeg gav hende pengene, og hun begyndte, pludselig spurgte hun om jeg ville have min veninde med, men ville have 600kr mere, da veninden begyndt vendte hun ryggen til mig så ikke kunne se det i mene og virkede som om hun brugte tænderne lige pludselig ville ikke sutte mere, men den anden begyndte igen og stoppede igen, og så tog veninden over og blev ved med og rykke den af på mig, indtil jeg kom på min mave, selv om jeg sagde stop flere gange. Det var en rigtigt dårlig oplevelse, de er ikke i mødekommende og ville kun have flere penge, de holder til i Nørresundby den første suttede mig også så jeg intet kunne se Redigeret 26. August, 2021 af Aab27 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab27 12 Skrevet 26. August, 2021 De har self slettet linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 26. August, 2021 Så fremt adressen IKKE fremgår af deres annonce ( ved godt den er slettet ) , så må du Ikke skrive den i din anmeldelse. du kan slette i dit indlæg i op til 1 time efter det er lavet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab27 12 Skrevet 26. August, 2021 Er slettet nu, mange tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab27 12 Skrevet 26. August, 2021 Jeg var åbent og ærlig omkring det og sagde jeg ville skrive min oplevelse omkring det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 26. August, 2021 Aab27 skrev, for 2 timer siden: Har idag været ved besøg! https://annoncelight.dk/showad/324583 vi aftale 15 min for blowjob uden kondom og hun slugte, da jeg kom ind i lejlighed var det ikke hende på billederne, men gav det en chance, for det første var der intet lys i hele lejligheden, og hun ville ikke tænde noget lys, hun var ikke i mødekommende jeg gav hende pengene, og hun begyndte, pludselig spurgte hun om jeg ville have min veninde med, men ville have 600kr mere, da veninden begyndt vendte hun ryggen til mig så ikke kunne se det i mene og virkede som om hun brugte tænderne lige pludselig ville ikke sutte mere, men den anden begyndte igen og stoppede igen, og så tog veninden over og blev ved med og rykke den af på mig, indtil jeg kom på min mave, selv om jeg sagde stop flere gange. Det var en rigtigt dårlig oplevelse, de er ikke i mødekommende og ville kun have flere penge, de holder til i Nørresundby den første suttede mig også så jeg intet kunne se Ved godt det ikke ligefrem skal være en essay aflevering. Men du kunne godt have brugt 2 minutter på at gøre det der læseligt og forståeligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 26. August, 2021 Joneleth skrev, for 1 time siden: Ved godt det ikke ligefrem skal være en essay aflevering. Men du kunne godt have brugt 2 minutter på at gøre det der læseligt og forståeligt. De 2 minutter var bedre givet ud til en mere sigende overskrift. Eksempelvis pige og by. Efter af linket er dødt, kan anmeldelsen/advarslen være på hvem som helst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 26. August, 2021 Undskyld mig, men nogle gange er det altså ekstrem svært, at finde bare den mindste smule sympati for ham det er gået ud over, i dette tilfælde TS. Billederne stemmer ikke, det er mørkt og bliver “lokket” til merkøb af en sælger der allerede har vist, at man ikke kan stole på vedkommende. Hvordan pokker, kan man så have den ide eller forventning om, at resten skulle være som aftalt? Den eneste tåre i øjenkrogen jeg kan fremdrive er, hvis jeg enten tager et par næsehår eller numsehår, på den brutale måde. Hvornår pokker lærer sexkøberne, st vende om og gå igen, når feks billeder, alder, vægt mv slet ikke passer med annoncen? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 191 Skrevet 26. August, 2021 Aab27 skrev, for 14 timer siden: Er slettet nu, mange tak Du må gerne skrive hvad hun / de hedder, normalt skriver man deres overskrift på annoncen som tropic, er det polakerne der over eller nogen med farve? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab27 12 Skrevet 26. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/326143 det er samme tekst, bare nye billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 26. August, 2021 Grydeskeen skrev, for 21 timer siden: Så fremt adressen IKKE fremgår af deres annonce ( ved godt den er slettet ) , så må du Ikke skrive den i din anmeldelse. du kan slette i dit indlæg i op til 1 time efter det er lavet. Synes det er Ok og skrive Nørresundby, der bor trods alt ca 60.000 indbyggere i det sogn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 26. August, 2021 Servciesboy skrev, for 5 minutter siden: Synes det er Ok og skrive Nørresundby, der bor trods alt ca 60.000 indbyggere i det sogn Nørresundby er ok, men inden han rettede så var der gadenavn mm, og det er ikke ok, men det kan jo ikke ses efter rettelsen og derfor kan min kommentar virke forkert, men det var den ikke da den blev skrevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 368 Skrevet 27. August, 2021 Aab27 skrev, for 11 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/326143 det er samme tekst, bare nye billeder Hey @Aab27 Tak for dit indlæg! Skidt med om der kunne være en anden overskrift , eller andre uskrevne regler her på sitet. :) Det fedt du har taget dig tid til at komme med indlægget, så andre, måske, ikke kommer ud for samme oplevelse. Håber du vil komme med mange flere anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab27 12 Skrevet 27. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/326143 og det er med samme nummer, og har lige fået bekræftet stedet er i Nørresundby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg