Batman6 98 Skrevet 25. August, 2021 Så er Luksus blondinen Sofie tilbage efter en længere pause Jeg fatter ikke hvorfor hun stadig skriver blondine. Det er hun stadig ikke!!! Måske det giver flere kunder. Det må være årsagen Når det er sagt, så kunne jeg ikke dy mig for et visit mere.... Sidste besøg var godt. Og hun leverer igen, ingen. Hvis man er til de mere modne damer til rimelige priser, så er hun sagen. Meget sweet og lige til, at snakke med. Måske er der bare den der speciale kemi mellem hende og mig. Kroppen er fyldig, fyldige lidt tunge bryster og en velvillig kvinde krop. Vi lagde ud med lidt sweet talk, hvorefter hun grådigt suttede min pik dybt. Lidt smil og grin og jeg var hurtigt videre til at slikke en moden fisse. Det er nok det der tænder mig allermest. Lidt sex i forskellige stillinger. Jeg kom i et brøl, svedig med mig bag hendes røv. Kommer jeg igen. Bestemt... Men jeg er mest til nye modne dameansiger. Bare synd der ikke er så mange, piv... https://annoncelight.dk/showad/303285. Pas på hende.... Hun er sammen med Yvette, jeg lige fik hilst på. Hun kom først ind i rummet og flirtede en del, men jeg ville have Sofie. Har set på Yvettes profil i mange år, uden at de billeder har tændt mig og bryder mig ikke om hun ikke oplyser om priser. Hun er dog væsentlig mere sexy i virkeligheden end på billeder. Hun har faktisk et ret køn ansigt med kæmpe store jader og ikke nær så stor krop or røv som på billederne. Tror hun bliver mit næste visit . Må lige i efterlysninger og se hendes reviews asap.... https://annoncelight.dk/showad/292273 Stedet er småt, men ok og på Nørrebro. Med 2 timers gratis parkering ved fakta rundt om hjørnet. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 942 Skrevet 26. August, 2021 At du ikke bryder dig om, at Yvette ikke oplyser priser, bekymrer dig åbenbart ikke ved Sofie, som heller ikke oplyser priser..??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 26. August, 2021 Thomsen skrev, for 3 minutter siden: At du ikke bryder dig om, at Yvette ikke oplyser priser, bekymrer dig åbenbart ikke ved Sofie, som heller ikke oplyser priser..??? Hej der står i Sofies annonce 30 min. 1000. Kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfrækketyr 0 Skrevet 26. August, 2021 Er anal inkluderet i prisen? ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 942 Skrevet 27. August, 2021 kayano skrev, den 26.8.2021 at 09:50: Hej der står i Sofies annonce 30 min. 1000. Kr. Nå ja...hun nævner en pris.....på en ydelse...ikke andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batman6 98 Skrevet 27. August, 2021 Anal er ikke inkluderet. Ville ønske det var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 28. August, 2021 Tak fordi du skriver at det denne gang er på Nørrebro - det fremgik ikke af annoncen, så jeg skrev straks til hende da jeg så hun var i København igen Jeg har tidligere besøgt hende på Amager - super oplevelse (tror jeg skrev en anmeldelse første gang) og fedt at hun stadig proformer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg