Hop til indhold
Peterpedal

Pigernes profiler her på EG

Recommended Posts

Altså.... Det er jo rigtig dejligt med pigernes utidige indblanden her på siden. :lol: Ingen tvivl om det.

Men en ting jeg rigtig godt kunne tænke mig var et minimumskrav til pigernes profil. At der var et link til hvor man kan finde dem eller deres hjemmeside.

Der er rigtig mange piger som har en profil her inde men desværre ikke mange som har et link eller noget om hvor de arbejder.

Og det er altså lidt svært at søge efter en pige der hedder Laila/Lulu/Lady/Louise når man ikke har nogen ide om hvor man skal lede henne for de fleste klinikker har en pige der hedder Laila/Lulu/Lady/Louise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså.... Det er jo rigtig dejligt med pigernes utidige indblanden her på siden. :lol: Ingen tvivl om det.

Men en ting jeg rigtig godt kunne tænke mig var et minimumskrav til pigernes profil. At der var et link til hvor man kan finde dem eller deres hjemmeside.

Der er rigtig mange piger som har en profil her inde men desværre ikke mange som har et link eller noget om hvor de arbejder.

Og det er altså lidt svært at søge efter en pige der hedder Laila/Lulu/Lady/Louise når man ikke har nogen ide om hvor man skal lede henne for de fleste klinikker har en pige der hedder Laila/Lulu/Lady/Louise.

Du kan jo skrive til pigerne herinde med et PB - har de ikke allerede en henvisning til en hjemmeside, kunne din henvendelse evt. få dem til at opdatere deres profil med en henvisning - ellers er de forhåbentlig så søde og rare at de gerne vil skrive tilbage til dig og fortælle lidt om hvor og hvornår de kan træffes. Men lad være med at spilde deres tid med spredehagl :evil: Vi andre vil jo også gerne have fornøjelse af dem :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan jo skrive til pigerne herinde med et PB - har de ikke allerede en henvisning til en hjemmeside, kunne din henvendelse evt. få dem til at opdatere deres profil med en henvisning - ellers er de forhåbentlig så søde og rare at de gerne vil skrive tilbage til dig og fortælle lidt om hvor og hvornår de kan træffes. Men lad være med at spilde deres tid med spredehagl :evil: Vi andre vil jo også gerne have fornøjelse af dem :D

Det kunne jeg selvfølgelig godt gøre. Ingen tvivl om det. Men hvor fedt må det være for pigerne at få en masse PBer kun om det. Det er da ihvertfald at spilde deres tid.

Hvis det nu bare var et krav når man oprettede profilen at der kom et link eller et stedangivelse hvor man kunne finde dem ville det gøre det hele nemmere for alle og jeg eller andre ville ikke skulle skyde med spredehagl og du ville få masser af mulighed for at få fornøjelsen af pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
.... at der kom et link eller et stedangivelse hvor man kunne finde dem
Jeg er faktisk slet ikke sikker på, at det er alle piger herinde, der er i branchen. Min fornemmelse er, at der også er nogle nysgerrige herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er faktisk slet ikke sikker på, at det er alle piger herinde, der er i branchen. Min fornemmelse er, at der også er nogle nysgerrige herinde.

Koner, kærester og andet godt folk måske ;)

Men den slags udfordringer har jeg jo ikke - for mig er det kun et spørgsmål om jeg har råd eller ikke til de dejlige pink piger herinde :P:(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne jeg selvfølgelig godt gøre. Ingen tvivl om det. Men hvor fedt må det være for pigerne at få en masse PBer kun om det. Det er da ihvertfald at spilde deres tid.

Hvis det nu bare var et krav når man oprettede profilen at der kom et link eller et stedangivelse hvor man kunne finde dem ville det gøre det hele nemmere for alle og jeg eller andre ville ikke skulle skyde med spredehagl og du ville få masser af mulighed for at få fornøjelsen af pigen.

Nu tænker jeg at hvorfor f.... skal vi også det? Har vi ikke lov til at være med her på vores primisser lige som jer? Hvor er dit billede hvis jeg vil tilbyde dig en billig hyggestund, hvor er din beskrivelse af hvad du kan lide, hvor er din sans for omtanke på om vi også måske bare gerne vil følge med og debatere uden nødvendigvis skulle sælge ydelser her igennem?? Du kan da søge alle de andre steder efter os, eb, nettet, spor 6, klinikerens hjemmesider osv.. Lad os der vil da have lov til også at være lidt med for hyggens skyld og ikke altid med det formål at tilbyde noget, sælge noget... En anden tråd er igang om vi også skal sætte priserne ned, gøre sådan og sådan osv, altså kære mænd, det fungere FINT, masser af gæster, gode forhold, selvbestemmelse osv, så nogen gange tror jeg at jeres territorium ikke altid skal mærkes af på det hele. Rent faktisk har ( vi) jeg styr på min forretning, arbejde og hvad jeg gør, så nyd nu for pokker da bare tingene som de nu engang er og være glade :) hvorfor skal alt ændres hele tiden eller laves til brok? Puha Line stop dig selv haha :). Fek de sidste to dage her i Randers har jeg ligget vandret ( haha) . Så mon ikke de der vil kan finde vej og klare det også økonomisk... Stort smækkys og knus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig med Line i at der ikke skal være minimums krav til deres profil :!:

Hvorfor pigerne er her og på hvilken præmis er lige så suverænt op til dem, som det er for os, uden at det af andre skal defineres at fordi du er pige, så er du her af den og den årsag, hvorfor din profil skal tilsvare samme.

Men pris diskussionen, alt heraf følger skal vi kunne bedrive alt det det passer os, lige som det står Line frit fuldstændig at ignorere samme fordi nu har hun den her gode forretning, der slet ikke behøver ændre noget som helst, for her i Randers går det godt - tillykke med det :)

Debatten om priser, fake billeder, alders overdrivelser og så meget andet udgør den uendelige historie, for de samme penge der er pigernes indtægt udgør vores udgift.

Men fortsæt ikke denne debat, men der hvor den allerede pågår :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fuldstændig enig med Line i at der ikke skal være minimums krav til deres profil :!:

Hvorfor pigerne er her og på hvilken præmis er lige så suverænt op til dem, som det er for os, uden at det af andre skal defineres at fordi du er pige, så er du her af den og den årsag, hvorfor din profil skal tilsvare samme.

Men pris diskussionen, alt heraf følger skal vi kunne bedrive alt det det passer os, lige som det står Line frit fuldstændig at ignorere samme fordi nu har hun den her gode forretning, der slet ikke behøver ændre noget som helst, for her i Randers går det godt - tillykke med det :)

Debatten om priser, fake billeder, aders overdrivelser og så meget andet udgør den uendelige historie, for de samme penge der er pigernes indtægt udgør vores udgift.

Men fortsæt ikke denne debat, men der hvor den allerede pågår :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tak søde rejse (og jeg mener det af hjertet, ;) )dejligt når nogen kan glæde sig på andres vegne... :). Man kan altid ændre her og der, men man kan også være glad og taknemlig for det som er og huske ikke at lade det stige en til hovedet at absolut skulle ændre eller tjene mere... Nogen kommer igennem krisen og nogen gør ikke. Fornuften og fakta siger mig at vi har valgt rigtigt her og det jo bare lykkeligt, men ja en anden snak et andet sted :). Knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da flere piger som linker til deres sider som afslutning til deres post når de skriver i forummet.

F.eks. Sisse skriver

NUL fake Fotos

Sisse - til lyst ej nød

http://www.voksenlisten.dk/dejlige-sisse

Desuden link til hjemmesiden nederst ved hendes profil.

Så har pigerne et emne på forummet hvor de kan annoncere for piger, klinikker og bureauer.

Er det ikke nok.

Måske er alle de andre piger på siden nogen som bare ikke vil generes derudover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...