Guest Mr. Sensual Skrevet 25. August, 2021 Nu kommer jeg til at afsløre en af mine hemmeligheder. Lidt af de gratis glæder jeg har. Historien gentog sig forleden. En af mine faste GPs havde ondt i håndledet og især området nederst ved tommelfingeren, som var hævet. ( Ha Ha, arbejdsskade, kan jeg allerede høre nogle råbe!). Men ikke desto mindre kunne jeg hjælpe hende, sådan som jeg i al beskedenhed har gjort masser af gange i de mange år, hvor jeg har fjernet inflammationer, forstuvninger med mere via magnetisme fra mine hænder uden at røre personen. Fup? Det er vel svært at blive forarget, når jeg ikke tager en krone i betaling, og aldrig har gjort det. Men ja, det virker bedst på søde, motiverede piger, og det er jo en behagelig pointe. Dog også på følsomme mænd. Og tilmed dyr af forskellige racer. Gratis sex? Nej, skudt forbi igen. Men ekstra tid og ekstra dybe kys? Ja, for pokker. Varme hilsener fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. August, 2021 Tænker om tråden har et emne, man ønsker at debattere eller om tråden skal ses som ren selvpromovering. Hvis det er det sidste, så vil bestemt starte med at byde ind med, at jeg faktisk også har hjulpet nogle GP´er uden nogen betaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 25. August, 2021 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Tænker om tråden har et emne, man ønsker at debattere eller om tråden skal ses som ren selvpromovering. Hvis det er det sidste, så vil bestemt starte med at byde ind med, at jeg faktisk også har hjulpet nogle GP´er uden nogen betaling Humor og livets skæve vinkler. Ingen promovering. Smil. Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 25. August, 2021 Jeg krydser lige fingre for at trådstarter ikke hænger fast på køleskabet. Jeg burger tegnedrengen når Jeg healer glædespiger. 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 26. August, 2021 Når jeg har været på de mere kærlige gfe besøg har jeg et par gange masseret pigen som en del af forspillet. Jeg føler at jeg nemmere "connecter" med hende på den måde, og der er ikke så langt til at nusse røven og slikke hende bagfra som de næste skridt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 26. August, 2021 Lauersen skrev, for 10 timer siden: Når jeg har været på de mere kærlige gfe besøg har jeg et par gange masseret pigen som en del af forspillet. Jeg føler at jeg nemmere "connecter" med hende på den måde, og der er ikke så langt til at nusse røven og slikke hende bagfra som de næste skridt. Ville ønske jeg kunne give massage ... Jeg tænder meget på tanken om at få pigen til at 'spinde' ... Jeg ville gerne lære lidt om hvordan og hvor på kroppen man kæler / kysser bedst - men det er selvfølgelig individuelt ... Havde en sød oplevelse med en pige der eksede helt da jeg kyssede hende på ryggen ... Det er der flere der godt ka' li' ... Bar pigehud distraherer - jfr. en sag for et par uger siden ... ... Sikkert fordi det inviterer til kys ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 26. August, 2021 Udenlandsdansker skrev, den 25.8.2021 at 23:08: Jeg burger tegnedrengen når Jeg healer glædespiger Jeg bruger tungen og pigerne ryster som om de bliver døbt i Helligånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 27. August, 2021 Det er egentlig mærkeligt at kobesex overhovedet eksistere med den store uforløste talentmasse som findes på Eroguide.dk Vi burde jo være omsværmet og tilbedt med de hænder og tunge udfoldelser som beskrives I denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 27. August, 2021 Udenlandsdansker skrev, for 44 minutter siden: Det er egentlig mærkeligt at kobesex overhovedet eksistere med den store uforløste talentmasse som findes på Eroguide.dk Vi burde jo være omsværmet og tilbedt med de hænder og tunge udfoldelser som beskrives I denne tråd. Det ene udelukker ikke det andet - nogle har bare en stor appetit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 27. August, 2021 Jeg har en tryllestav, så afslører jeg ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 28. August, 2021 Jeg vil altid helst have længere varende møder og det er da ret tit der bliver indblandet massage fra blide hænder/tunge over albuer i de spændte balle muskler ala sds body - selv min “faste massør” som giver den ubetingede bedste massage har da også brug for en gang imellem at blive løsnet. Da jeg nyder en skøn kvinde krop er det jo en vind vind alle glade og tilfredse - og nej jeg har (indtil) videre ikke taget betaling for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 28. August, 2021 Lauersen skrev, den 26.8.2021 at 12:32: Når jeg har været på de mere kærlige gfe besøg har jeg et par gange masseret pigen som en del af forspillet. Jeg føler at jeg nemmere "connecter" med hende på den måde, og der er ikke så langt til at nusse røven og slikke hende bagfra som de næste skridt. Også en del af mine præferencer da jeg var aktivt besøgende hos de dejlige piger Og nyder det stadigt med min kæreste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg