Hop til indhold

Recommended Posts

For et par uger siden lavede jeg en aftale med Sofia i Ejby over email. Aftalen var lavet et par dage i forvejen, og hun ville sende mig den præcise adresse om morgen. Vores aftale var kl 10.15. Da jeg kørte hjemmefra kl 9, havde jeg endnu ikke fået adressen, men tænkte at den kom nok. Fremme i Ejby stadig ingen adresse, gav den en halv time mere og fortsat ingen. Så kørte jeg den lange vej hjem igen, uden at få besøgt Sofia. Totalt dårlig stil...

https://annoncelight.dk/showad/268497

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gjorde du f.eks. dig selv den tjeneste at kontakte GP'en - enten på mail, sms eller mobilen, inden du kørte hjemmefra eller undervejs til jeres aftale ? 
Jeg tænker da, at jeg oz selv har et "ansvar" - for at få tingene til at spille, for begge parter :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tranporter skrev, for 30 minutter siden:

Gjorde du f.eks. dig selv den tjeneste at kontakte GP'en - enten på mail, sms eller mobilen, inden du kørte hjemmefra eller undervejs til jeres aftale ? 
Jeg tænker da, at jeg oz selv har et "ansvar" - for at få tingene til at spille, for begge parter :wink:

Ja selvfølgelig gjorde jeg det - begge dele. Ringede også fra tlf. med genkendelig nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duppen skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har besøgt hende mange gange og aldrig prøvet at hun ikke var klar :huh:

også for nyligt? Jeg gad virkelig også godt besøge hende, men eftersom jeg ikke bor lige i nærheden, så er det sjældent, at det kan passe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft problemer med at komme i kontakt med Sofia. Det sker altid på mail og hun svare normalt indenfor kort tid. 

Hun er en fantastisk sød pige. Og hun får mine varmeste anbefalinger, (selvom jeg gerne ville have hende for mig selv :D:P)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
christian 51 skrev, for 13 timer siden:

Hej er der ikke nogen der har besøgt sofiadulle fornyelig og kan fortælle om hun er til anal 

Linket virker ikke!

Del dette indlæg


Link til indlæg
christian 51 skrev, den 2.12.2021 at 17:40:

Hej  er der slet ikke nogen der har besøgt sofiadulle fornyelig 

Jo, jeg besøger hende jævnligt. 

Og jeg kan kun sige positive ting om hende. Hun er en fantastisk sød pige.

 

Redigeret af Jan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix
sørenslem skrev, den 25.8.2021 at 16:39:

For et par uger siden lavede jeg en aftale med Sofia i Ejby over email. Aftalen var lavet et par dage i forvejen, og hun ville sende mig den præcise adresse om morgen. Vores aftale var kl 10.15. Da jeg kørte hjemmefra kl 9, havde jeg endnu ikke fået adressen, men tænkte at den kom nok. Fremme i Ejby stadig ingen adresse, gav den en halv time mere og fortsat ingen. Så kørte jeg den lange vej hjem igen, uden at få besøgt Sofia. Totalt dårlig stil...

https://annoncelight.dk/showad/268497

ja, jeg har desværre oplevet det samme med hende, fik en aftale i hus om lørdagen med hende, skulle skrive til hende om mandag og bekræfte vores aftale, hun skrev aldrig. Dog kørte jeg ikke mod Glejbjerg.. dårlig stil... hellere hun, siger nej tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Sofia er en skøn og flot pige som jeg har haft mange gode oplevelser med. Første gang jeg havde en aftale med Sofia oplevede jeg det samme som andre i denne tråd, at blive brændt af. Lang tid efter, da frustrationen havde lagt sig, valgte jeg at kontakte hende igen, det er jeg glad for,den dag idag.  Efter nogle besøg konfronterede jeg hende med at hun første gang havde brændt mig af.  Hendes begrundelse var at hun af og til oplever at kunder ikke dukker op, og hun derfor lader sikre kunder komme foran indimellem. Det er på sin vis forståeligt nok. Jeg er  100% glad for jeg lod min frustration dampe af, hun giver så meget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest matrix skrev, den 28.9.2022 at 19:39:

ja, jeg har desværre oplevet det samme med hende, fik en aftale i hus om lørdagen med hende, skulle skrive til hende om mandag og bekræfte vores aftale, hun skrev aldrig. Dog kørte jeg ikke mod Glejbjerg.. dårlig stil... hellere hun, siger nej tak...

Jeg har også haft sammen problem.. har skrevet til hende hvor hun gav mig en tid der passede hende, når jeg så skriver tilbage for at bekræfte vi har en aftale kommer der aldrig noget svar retur… sket 2 gange nu, det mindste hun kunne gøre var da at sige hun ikke havde tiden alligevel, eller hvad end grund der nu var til jeg ikke fik tiden..

Redigeret af TheDude69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...