Hop til indhold
Joan

Hot Lucia odense ikke en skid hot

Recommended Posts

Jeg besøgte hende her igår til 30min sex 

Var ud efter 17min 

af med tøj ... kondom på med lidt besvær klart pikken er ikke stiv men hun insister med lidt håndtrold og med forsigtig sut som var slet ikke behageligt.. glidecreme kom der på fissen hvor hun så prøvede og ride med fake støn .. min lyst til sex var væk med den oplevelse skulle have spillet den af derhjemme var langt bedre.. hun er kun efter penge ikke andet hold jer væk.. til sidste træk jeg kondom af spille den af med hånden og der sprøjtede jeg  bevidst over hendes senge ..kunne se hun ikke var glad for det ..men jeg blev irriteret og tøj på og ud igen .

 

Aldrig igen 

hun kan ikke anbefales 

spar jeres penge 

https://annoncelight.dk/showad/330250

Redigeret af Joan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joan skrev, for 1 time siden:

til sidste træk jeg kondom af spille den af med hånden og der sprøjtede jeg  bevidst over hendes senge

Så kan hun sgu lære det :-) Må håbe for den næste kunde at hun skifter sengetøj.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ligner heller en særlig hot pige.... bevares smag og behag. Men minder mere om en ude af form skovtrold, med tendens til woke/SJW

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lusia i Fredericia for kort tid siden. Udseendet er selvfølgelig smag og behag, som i selv skriver. Jeg var godt tilfreds. Hun virkede glad og smilende, og efter min mening rigtig fræk. Havde bestilt 30 min med anal, og jeg fik præcis hvad jeg ønskede. Jeg gik glad derfra og var ikke skuffet. Synes hun er meget pænere end på billederne. Hendes brister er store, men sidder faktisk rigtig flot. Hun har lidt på sidebenene, men det er kun et plus efter min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsmith skrev, den 3.10.2022 at 19:39:

Jeg besøgte Lusia i Fredericia for kort tid siden. Udseendet er selvfølgelig smag og behag, som i selv skriver. Jeg var godt tilfreds. Hun virkede glad og smilende, og efter min mening rigtig fræk. Havde bestilt 30 min med anal, og jeg fik præcis hvad jeg ønskede. Jeg gik glad derfra og var ikke skuffet. Synes hun er meget pænere end på billederne. Hendes brister er store, men sidder faktisk rigtig flot. Hun har lidt på sidebenene, men det er kun et plus efter min mening. 

Hun var meget passiv..det hele skal foregå hurtigt penge og ud igen ..dårlig service 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...