Joan 124 Skrevet 1. Oktober, 2022 (edited) Jeg besøgte hende her igår til 30min sex Var ud efter 17min af med tøj ... kondom på med lidt besvær klart pikken er ikke stiv men hun insister med lidt håndtrold og med forsigtig sut som var slet ikke behageligt.. glidecreme kom der på fissen hvor hun så prøvede og ride med fake støn .. min lyst til sex var væk med den oplevelse skulle have spillet den af derhjemme var langt bedre.. hun er kun efter penge ikke andet hold jer væk.. til sidste træk jeg kondom af spille den af med hånden og der sprøjtede jeg bevidst over hendes senge ..kunne se hun ikke var glad for det ..men jeg blev irriteret og tøj på og ud igen . Aldrig igen hun kan ikke anbefales spar jeres penge https://annoncelight.dk/showad/330250 Redigeret 1. Oktober, 2022 af Joan 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. Oktober, 2022 Joan skrev, for 1 time siden: til sidste træk jeg kondom af spille den af med hånden og der sprøjtede jeg bevidst over hendes senge Så kan hun sgu lære det Må håbe for den næste kunde at hun skifter sengetøj.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
menor79 21 Skrevet 2. Oktober, 2022 Ellers må han også lære det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 2. Oktober, 2022 Hun ligner heller en særlig hot pige.... bevares smag og behag. Men minder mere om en ude af form skovtrold, med tendens til woke/SJW 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johnsmith 3 Skrevet 3. Oktober, 2022 Jeg besøgte Lusia i Fredericia for kort tid siden. Udseendet er selvfølgelig smag og behag, som i selv skriver. Jeg var godt tilfreds. Hun virkede glad og smilende, og efter min mening rigtig fræk. Havde bestilt 30 min med anal, og jeg fik præcis hvad jeg ønskede. Jeg gik glad derfra og var ikke skuffet. Synes hun er meget pænere end på billederne. Hendes brister er store, men sidder faktisk rigtig flot. Hun har lidt på sidebenene, men det er kun et plus efter min mening. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 11. Oktober, 2022 Johnsmith skrev, den 3.10.2022 at 19:39: Jeg besøgte Lusia i Fredericia for kort tid siden. Udseendet er selvfølgelig smag og behag, som i selv skriver. Jeg var godt tilfreds. Hun virkede glad og smilende, og efter min mening rigtig fræk. Havde bestilt 30 min med anal, og jeg fik præcis hvad jeg ønskede. Jeg gik glad derfra og var ikke skuffet. Synes hun er meget pænere end på billederne. Hendes brister er store, men sidder faktisk rigtig flot. Hun har lidt på sidebenene, men det er kun et plus efter min mening. Hun var meget passiv..det hele skal foregå hurtigt penge og ud igen ..dårlig service Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg