Guest Kun En Pige Skrevet 3. Oktober, 2021 Kaspersen skrev, for 36 minutter siden: Lyder som en farlig fejl at slå ind på. Jeg har aldrig tænkt at chokolade skulle give den slags 'love vibrations', og heller ikke blomster. Jeg har givet begge dele, men har altid foretrukket blomster fordi jeg anser det for mere personligt. Men har jeg mødt kvinden et sted, hvor jeg af hensyn til hendes diskretion har vurdere at blomster ville være lidt for opmærksomhedsskabende, så har jeg valgt chokolade. Vin har faktisk også være i tankerne, men igen er det for mig lidt for upersonligt, og så er jeg en knold til at kende den gode fra den dårlige vin. Utroligt så mange tanker omkring bare den lille gestus.... Hvor er det sødt og kærligt så mange tanker du gør dig inden et eventyr - er sikker på, at det bliver værdsat af din udvalgte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 3. Oktober, 2021 Det korte svar er vel igen; vend det om, ville du blive glad for en lille gave. Det er vel ligesom at have en vært/værtinde gave med når man besøger sine venner - det viser vel at man har tænkt på hende og værdsætter besøget! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg