Hop til indhold
yrghh

Bør man tage værtindegave med til GP?

Recommended Posts

Guest mature man

I denne sag er jeg helt på linje med @Liverpool og flere andre

Jeg har osse gjort en pige nogle tjenester, sågar lavet nogle ting til hende uden beregning, men først efter adskillige besøg og en god fortrolighed – lidt som når jeg hjælper naboen.

Mener det bedste vi mænd kan gøre er at betale prisen uden brok eller forøg på at prutte den ned samt opføre sig ordentligt og anstændigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke drømme om det. 
Jeg køber en service ydelse, og jeg har da heller ikke gave med til min frisør eller mekaniker. 
Gaver er noget man kan give en kæreste eller god veninde/ven. 
Jeg tror der er alt for mange mænd der har et helt urealistisk forhold til at besøge en GP. For hende handler det om penge, for manden om udløsning og samvær, ikke om følelses forhold, ender man der går det helt galt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
MariaTooSexy skrev, for 3 timer siden:

Hvad er GP? :eek:

Undskyld jeg er så uvidende..

Glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hm viser mig EN kvinde som kan ikke lide at få gave, uanset om hun er GP ,SD, mor eller din kæreste/konen 

De søde guds skabninger elsker bare at blive overrasket så hvorfor ikke hvis man kan eller har lyst til det, synes det er ikke noget forkert

Jeg selv elsker at få gave men endnu mere elsker at giver, elsker at gjort andre glæder,  men det er min individuelle synspunkt (det gælder også for GP)

Har forståelse for begge holdninger, dem som giver gave, men også den andre som vil ikke giver 

Ønsker alle jer en god weekend 

Mvh Sebmus 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ingen gaver med. Gaver syntes jeg, kan give pigen et pres, om hun skal yde lige lidt ekstra for mig.

Så gaver hører til ved dating, og familie/venner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde i starten også nogle gange en lille gave med (Jeg havde nok en forestilling om, at pigen ville falde mig om halsen og give mig et stort smil og et kys på kinden) Men efter at jeg kun fik et fladt tak for det, er jeg altså stoppet med det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Val Venis skrev, den 26.8.2021 at 09:23:

Manden tror at det kan udvikle sig til et forhold. Chancerne for det er ret små. 

Så chancerne er der..? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da indimellem give en GP en opmærksomhed,  men aldrig ved et førstegangsbesøg.  Jeg synes ligesom der skal være en lejlighed eller hvis det handler om en påskønnelse, så virker det obsonst at give en gave til en fuldstændig fremmed.  

jeg kan nu ikke få det analyseret helt i hegnet, som nogle gør i tråden.  Det er jo klart at vis man aldrig giver en gave uden at forvente at få noget tilbage, så kan det måske være svært at andre ikke har samme tilgang.

Man kan jo også prøve at vende den rundt.  Hvem bliver ikke glad for et fødselsdag flag,  en god bog,  en parafume eller hvad ved jeg, der afspejler at ud over at man er en loyal stamgæst, så kan Gpén rent faktisk huske hvad man har small-talket om.    Jeg kender faktisk en del GP´er, som klart giver udtryk for, at de værdsætter den slags påskønnelser. 

Men lad da være, hvis man ikke har lyst,  og lad andre om noget andet uden at de skal skydes noget i skoene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MariaTooSexy
Den flittige skrev, den 28.8.2021 at 07:29:

Glædespige.

Selvfølgelig. Klart. Troede bare ikke man brugte ordet Glædes pige mere. Da det er meget gammelt. 

Jeg er i øvrigt selv luder. Og har en en enkelt gang fået blomster og chokolade fra en kunde og andre har taget champagne og vin med. Mener ikke at man bliver udsat for pres. Mere en påskønnelse for ens tilstedeværelse. 

Kærlig hilsen fra MARIA ISABEL (Trans Rødovre nær kroen). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MariaTooSexy skrev, den 30.8.2021 at 02:52:

Selvfølgelig. Klart. Troede bare ikke man brugte ordet Glædes pige mere. Da det er meget gammelt. 

Jeg er i øvrigt selv luder.

Verden forsøger at fortælle os, at "den lykkelige luder" er en myte, og "luder" benyttes ofte som skældsord.
"Prostitueret" har også negative konnotationer, mens "glædespige" overvejende lyder som noget positivt.

Er du okay med at andre kalder dig en luder, eller er det ligesom N-ordet, som kun må bruges af sorte om sig selv og hinanden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MisterX
yrghh skrev, den 25.8.2021 at 10:15:

Jeg har lagt mærke til, at flere i deres anmeldelser skriver, at de har taget colaer, vin, friske jordbær, champagne eller lignende med, når de besøger en GP.

Jeg kan godt "fornuften" i det, hvis man er stamkunde og kender hinanden godt, men hvad med første besøg?

Hvis du er GP, hvad siger du til det?

Er det "normalt" eller er det kun nogle få gentlemen, der går så langt?

Selvfølgelig gør man ikke det, medmindre man er fuldstændig idiot. Hun er jo ikke din veninde eller kæreste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MornFed skrev, for 12 timer siden:

Så tak ! Så må jeg jo være en fuldstændig idiot. Har som i altid en gave med.

DET mangler da bare.

Rigtig god stil, så nej, du er absolut ikke idiot. Mon ikke de fleste kvinder bliver glade for en lille værtindegave? Jeg har ofte fået frugt og grønt fra haven, et glas honning, blomster, vin eller chokolade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Liv skrev, for 37 minutter siden:

Rigtig god stil, så nej, du er absolut ikke idiot. Mon ikke de fleste kvinder bliver glade for en lille værtindegave? Jeg har ofte fået frugt og grønt fra haven, et glas honning, blomster, vin eller chokolade.

Ja, netop. Stil. Jeg tager vin eller Champagne med til hver date, fra jeg møder pigen anden gang, med mindre hun helst er fri. Det er ikke et naivt forsøg på at score, men en anerkendelse / respekt, ja man kunne kalde det et ekstra krydderi på den erotiske leg imellem to voksne mennesker. 

Varm hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zero
MornFed skrev, den 1.9.2021 at 07:16:

Så tak ! Så må jeg jo være en fuldstændig idiot. Har som i altid en gave med.

DET mangler da bare.

Jeg  er sikker  på  at  du  har  medbragt  en  gave  af  lyst, og  ikke  af  pligt, eller  for  at  opnå  noget  ekstra.  Der  findes  opmærksomme  gavmilde  mennesker,  så  har  du  det  godt  med  at  medbringe  en  gave, så  fortsæt den  gode  stil. Håber  din  gestus bliver  værdsat  og  ikke  taget  for  givet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
TheVoice skrev, den 29.8.2021 at 22:05:

Man kan jo også prøve at vende den rundt.  Hvem bliver ikke glad for et fødselsdag flag,  en god bog,  en parafume eller hvad ved jeg, der afspejler at ud over at man er en loyal stamgæst, så kan Gpén rent faktisk huske hvad man har small-talket om.    Jeg kender faktisk en del GP´er, som klart giver udtryk for, at de værdsætter den slags påskønnelser. 

Det er lidt sjovt, man kan faktisk vende den om lidt igen efter du har vendt den om :D 

Min bank sender mig en flot gave når jeg fylder rundt, de har de gjort to gange.  Flere landsdækkende restauranter tilbyder fødselsdagsrabat på regningen eller gratis dessert eller sådan noget, hvis man har fødselsdag til kunderne.

Kunne man forestille sig at GP giver stamkunden en gave, rabat f.eks. til en fødselsdag. :D

Jeg må hellere sætte en :D for det er lidt en morsomhed, men sjovt nok at vende den om igen igen, ikke.

Når det så er sagt, så har jeg aldrig selv dyrket så meget at tage gaver med til GP'en. Det har intet at gøre med prisen, man kan jo købe en udmærket anthon berg chokolade æske til 100-150 kr. Men det er ikke altid lige belejligt at skulle forbi et sted og købe noget. Og jeg tænker at nogen piger måske hellere vil have pengene. 

Jeg har derimod kvitteret med drikkepenge nogle gange, hjælp til noget papirarbejde mv.

Men jeg har nogle gange stukket dem 200 kr i drikkepenge hvis det har været rigtig godt når vi er færdige. Her bliver reaktionen meget venlig og overraskende over at nogen vil give dem drikkepenge efter sexen er overstået. Det er faktisk lidt værd i sig selv at se en pige lyse op på den måde, for det er sjældendt de oplever det siger de.

Jeg har ingen intentioner om at lade mine besøg forestille sig at være en date, eller at jeg skal forsøge at vinde et pigehjerte eller at det jeg giver skal give mig en god oplevelse.

Og kommer man med en gave man har meget travlt med at overrække pigen inden det frække går i gang, så tænker jeg, at forklaringen måske nok er, at man vil glæde pigen, men man ved jo også at en ekstra glad glædespige måske giver en lidt ekstra god behandling. Er der noget galt i det ? Nej da, det er da en win-win, men alt det der med at det hele skyldes, at det er fordi man er verdens bedste gentleman, spis brød til :D

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv at smage på ordet “værdsætte” frem for en udmærket Anthon Berg. 

Slet tanke at enhver handling har en skjult dagsorden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
MornFed skrev, for 28 minutter siden:

Prøv at smage på ordet “værdsætte” frem for en udmærket Anthon Berg. 

Slet tanke at enhver handling har en skjult dagsorden. 

Jeg glæder gerne GPen med drikkepenge som sagt efter sexen er overstået.  Så prøv at forstå at sådan kan man også værdsætte. At det er noget GPer sjældent oplever og derfor bliver glæden hos en selv og overraskelsen hos dem det større. Prøv at smage på at nogen fortrækker denne måde. Der er da intet skjult ved at håbe på, at en GP giver dig en god oplevelse hvis du har travlt med at give hende en gave så snart du kommer ind af døren. Det er der intet galt i, og der er en fælles interesse i det. Men hvis du overfor en vildt fremmed GP kommer med gaver til hende du afleverer før I har sex og du slet ikke har forventninger om at din optræden kan skabe en god stemning og derved sikkert oplevelse for dig, ja ja så siger vi det :D 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 16 minutter siden:

Kunne man forestille sig at GP giver stamkunden en gave, rabat f.eks. til en fødselsdag.

Jeg har faktisk fået dobbelt op på den tid jeg bestilte og så inviterede hun mig ud og spise fødselsdag-is bagefter. Hun er stoppet nu men jeg tænker på hende, når jeg er på Marselisborg lystbådehavn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 7 timer siden:

Jeg glæder gerne GPen med drikkepenge som sagt efter sexen er overstået.  Så prøv at forstå at sådan kan man også værdsætte. At det er noget GPer sjældent oplever og derfor bliver glæden hos en selv og overraskelsen hos dem det større. Prøv at smage på at nogen fortrækker denne måde. Der er da intet skjult ved at håbe på, at en GP giver dig en god oplevelse hvis du har travlt med at give hende en gave så snart du kommer ind af døren. Det er der intet galt i, og der er en fælles interesse i det. Men hvis du overfor en vildt fremmed GP kommer med gaver til hende du afleverer før I har sex og du slet ikke har forventninger om at din optræden kan skabe en god stemning og derved sikkert oplevelse for dig, ja ja så siger vi det :D 

Prøv at forstå ! Nedladende belærende holdning. Det er vel ikke snæversynethed.

Du antager, gisner og konkluderer ud fra egne bevæggrunde. Måske er det ikke den endegyldige sandhed. Rammen bredere med anerkendelse og respekt end bare at sleske for egen fordel.

Enige bliver vi så ikke. Hold du bare fast i dit “drikkepengekoncept” - først ydelse….. så åbnes pungen måske lidt på klem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MariaTooSexy
yrghh skrev, den 31.8.2021 at 15:53:

Verden forsøger at fortælle os, at "den lykkelige luder" er en myte, og "luder" benyttes ofte som skældsord.
"Prostitueret" har også negative konnotationer, mens "glædespige" overvejende lyder som noget positivt.

Er du okay med at andre kalder dig en luder, eller er det ligesom N-ordet, som kun må bruges af sorte om sig selv og hinanden?

Ja jeg har ingen problemer med at blive kaldt en luder. For det er jeg. Jeg er meget stolt lykkelig og glad for mit job. Og gør det ikke for pengenes skyld. For så mange kunder har jeg ikke. Jeg gør det ligesom med alt muligt andet kun af lyst. Og joh man kan godt have venskaber med sine kunder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
MornFed skrev, for 3 timer siden:

Prøv at forstå ! Nedladende belærende holdning. Det er vel ikke snæversynethed.

Du antager, gisner og konkluderer ud fra egne bevæggrunde. Måske er det ikke den endegyldige sandhed. Rammen bredere med anerkendelse og respekt end bare at sleske for egen fordel.

Enige bliver vi så ikke. Hold du bare fast i dit “drikkepengekoncept” - først ydelse….. så åbnes pungen måske lidt på 

At du tager sådan på vej viser jo bare hvor meget der er ramt plet på netop dig. Andre har skrevet det meget anderledes end jeg, men du farede i flint over det mindste.

Hvis du mener, at der er noget galt i at man altid mødet pigen med respekt, velsoigneret, høfligt, betaler prisen uden videre og kvitter med drikkepenge bagefter sex så lever jeg fint med det.

Hvis du mener at når du tager en gave med til en GP og insisterer på at give hende den før I har sex, men at det absolut ikke har noget at gøre med at du vil skabe grobunden for en god oplevelse og stemning for jer begge, hvorfor så ikke bare give hende gaven efter I har haft sex .

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 25.8.2021 at 10:15:

Jeg har lagt mærke til, at flere i deres anmeldelser skriver, at de har taget colaer, vin, friske jordbær, champagne eller lignende med, når de besøger en GP.

Jeg kan godt "fornuften" i det, hvis man er stamkunde og kender hinanden godt, men hvad med første besøg?

Hvis du er GP, hvad siger du til det?

Er det "normalt" eller er det kun nogle få gentlemen, der går så langt?

Jeg får en gang imellem blomster af mine faste gæster, jeg har jo også min egen lejlighed, hvor de kan stå og se flotte ud i flere dage. Det bliver jeg altid glad for, for det er en personlig gave til mig. 
Det er sket, at nye gæster har haft vin og blomster med, det er selvfølgelig så sødt. Men jeg drikker ikke vin ( hvor skulle de vide det fra). Og det kan godt komme til at virke lidt akavet for mig, at jeg skal stå og ordne blomster, pakke ud med mere, når det er en helt fremmed person, der har det med. Jeg vil hellere bruge de første minutter sammen på lige at finde hinanden, fornemme hinanden og skabe kontakt. 
Så det er på ingen måde for at være utaknemmelig, at jeg siger, at det er bedre at vente til vi kender hinanden. For gaven tager fokus fra manden. Og hos mig skal manden være i centrum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...