Hop til indhold
Guest SisseLalala

Mænd der booker tid men aldrig dukker op?

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne
Roger Rabbit skrev, for 3 timer siden:

Den tror jeg faktisk ikke på.

De fleste mænd bruger ofte lang tid på at finde og beslutte sig for den rigtige GP, medmindre man har en fast eller relativ fast GP (og så glemmer man det ikke).

Samtidig er tiden mellem beslutningen om tidsbestilling og besøg formentlig relativ kort: Samme dag eller én til to dage forud for det ønskede besøg. Det er i bedste fald sjusk, men ofte ren og skær respektløshed og egoisme - fordi man synes, det er pinligt at aflyse. Og det er det ikke. Det er ordentlighed og respekt for andre menneskers tid at afbestille, hvis man alligevel ikke vil gøre brug af tiden.

Dem jeg har troet på, som havde glemt det, skriver typisk et par timer senere, at der lige kom uventede ting på arbejde eller lignende, og de glemte at melde fra. 

Men som jeg skrev, synes jeg heller ikke at det er ok. Vi er alle voksne mennesker, og det kan ikke passe, at man på alle andre punkter formår at holde aftaler og melde afbud, men ikke lige til GP'en. Det er nemlig indbegrebet af respektløshed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
69manden skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes og mener, at det er respektløs at reservere tid og ikke møder op til gp, man kunne dog lige ringe eller sms, at man må aflyse, så gp, har mulighed for at få en ny aftale i hus og idet mindste være heldig at denne person møder og og for sin nydelse sammen med hende, gp.

Personligt møder jeg altid op, til den aftalte tid, jeg aflyser kun hvis der er kommet noget i vejen, men aflyser altid i meget god tid.

Men jeg kender en del piger, kvinder som er udsat for det samme, hvor jeg siger hvis de gør det en gang mere, så blokere dem for evigt, da det ender med at de gør det igen og igen, da jeg ser sådan nogle som useriøse og bare spilder din og de andres tid.

Forsat god dag, samt held og lykke og få lysten styret, ja masser af orgasmer.

Det er helt sikkert respektløst, ingen tvivl om det :) det er meget sjældent at krisen har været så stor, at man er lovligt undskyldt - og selv da, går den altså kun med stamgæster, for ellers er der bare for stor risiko for at undskyldningen er løgn og latin 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Kvindebeundre skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tror du rammer helt plet, og som du siger er der ikke noget af grundene der retfærdiggør det, der er dog en af dem der selvfølgelig udelukker at man

kan ringe og aflyse (der hvor man har glemt aftalen af indelysende årsager).

Har aldrig selv blevet væk fra en aftale, der var en enkelt gang, hvor jeg kom lidt for sent, da jeg ikke kunne finde vejen, hvor jeg ringede og blev guide det sidste stykke (vi taler ca. 5 minutter for sent).

god dag til alle.Kvindebeundren

Det er jo lige det. 

Nu handlede tråden om hvorfor, så derfor gik jeg ikke lige i dybden med hvad jeg mente om undskyldningerne, men den slags er der jo ingen som gider, og vi oplever det mere end de fleste, så derfor er det sjældent at vi - i hvert fald jeg - giver second chances. Ikke medmindre man kender den pågældende godt. 

Det er da også sket, at jeg måtte aflyse, men så gør jeg netop det, aflyser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

To historier fra den virkelige verden:
-
For nogle år siden havde jeg aftalt et møde i en thai-klinik. Vejret var rædsomt og trafikken brudt helt sammen. Tiden gik og blev overskredet. Jeg sms'ede nogle gange om status, så løb bollefonen tør for strøm. Da jeg endelig nåede frem drivvåd og 40 min. forsinket blev jeg lukket ind af en sød, forstående pige, som heldigvis havde tid til en time.

For to måneder siden besøgte jeg Nina Siambabe. Der opstod alskens problemer undervejs til mødet. Trods mine beskeder og forsikringer undervejs var hun liidt stram da jeg kom en halv time forsinket. Hun havde ikke tid til en time, da den næste kunde var booket. Men hun tøede op i den lille halve time, der var tilbage, hvor vi hyggede. Og hun fik naturligvis betaling for en time. Tak Nina.

Men hvis det var gået helt galt, og jeg havde måttet aflyse forsent, hvad så?
Nu kendte jeg i begge tilfælde deres adresser, og kunne køre forbi og betale en anden dag. Men hvis jeg ikke kender pigens adresse, og hun har blokeret mig, fordi jeg ikke har holdt vores aftale, så er der ikke noget at gøre.
Nogle piger tager imod mobilepay, så kan jeg jo indbetale det skyldige beløb dér. Men den mulighed har ikke alle piger, især ikke de udenlandske.
Har i piger oplevet at få betaling fra en kunde, som ikke kunne komme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SisseLalala
Brutus skrev, 1 time siden:

To historier fra den virkelige verden:
-
For nogle år siden havde jeg aftalt et møde i en thai-klinik. Vejret var rædsomt og trafikken brudt helt sammen. Tiden gik og blev overskredet. Jeg sms'ede nogle gange om status, så løb bollefonen tør for strøm. Da jeg endelig nåede frem drivvåd og 40 min. forsinket blev jeg lukket ind af en sød, forstående pige, som heldigvis havde tid til en time.

For to måneder siden besøgte jeg Nina Siambabe. Der opstod alskens problemer undervejs til mødet. Trods mine beskeder og forsikringer undervejs var hun liidt stram da jeg kom en halv time forsinket. Hun havde ikke tid til en time, da den næste kunde var booket. Men hun tøede op i den lille halve time, der var tilbage, hvor vi hyggede. Og hun fik naturligvis betaling for en time. Tak Nina.

Men hvis det var gået helt galt, og jeg havde måttet aflyse forsent, hvad så?
Nu kendte jeg i begge tilfælde deres adresser, og kunne køre forbi og betale en anden dag. Men hvis jeg ikke kender pigens adresse, og hun har blokeret mig, fordi jeg ikke har holdt vores aftale, så er der ikke noget at gøre.
Nogle piger tager imod mobilepay, så kan jeg jo indbetale det skyldige beløb dér. Men den mulighed har ikke alle piger, især ikke de udenlandske.
Har i piger oplevet at få betaling fra en kunde, som ikke kunne komme?

Jeg har aldrig oplevet at få betaling fra en kunde som ik ku komme. 

men i det mindste dukker du op, det syns jeg er god stil, uanset om det er for sent eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ønske at nogle piger i branchen med succes, ville kunne forlange et depositum, eller fuld betaling ved tidsbestilling.

Det er et kæmpe problem for restauranter, at folk udebliver uden at afbestille deres bord reservationer.

Derfor er jeg også glad for, at jeg oplever at der på Dinnerbooking.com er nogle restauranter, der opkræver fuld betaling gennem Dinnerbooking.com, sammen med ens bordreservation.

Dinnerbookig.com

https://dinnerbooking.com/dk/da-DK

Jeg har senest oplevet  det nu 2 gange, hvor vi spiste luksus brunch buffet på:

Scandic CPH Strandpark

https://www.scandichotels.com/hotels/denmark/copenhagen/scandic-cph-strandpark/restaurant-bar/sky-bar

Jeg synes at det er en helt rimelig måde at tage et medansvar for stedets forretning, når man booker et bord forinden.

Jeg kan også godt lide den tanke, at vi hver især kan bidrage til at styrke en forretnings likviditet ved at betale forud.

Også sådan at en forretning både kan reducere et behov for en kassekredit, og optimere egne kredit tider for egne betalinger.

Det er i øvrigt en uskik, at jo større kunde du er hos des mindre en leverandør, des mere presser du din kredit hos samme.

Nogle gange kredit på 90 dage + :(

Lad os nu få den lov om max kredit på 8 dage for betaling af regninger punktum :!:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Evt. kunne man jo sige/skrive til dem: at de kun kan booke en ny tid, mod at de på forhånd overfører f.eks. kr. 400,- per mobilepay - kr. 200,- for det møde som ikke blev til noget og kr. 200,- som depositum for et nyt møde - et depositum som så fratrækkes betalingen ved fremmøde.

Det burde få de fleste mænd til lige at vågne op og forstå at glædespiger heller ikke ønsker at spilde tiden - og er man ved et uheld kommet til at glemme en tid hos en udkåren - så får man nu mulighed for på en ordentlig måde at gøre afbigt ;-)

Nej, ikke det værd at bruge sin tid og recurcer på idioter, blok,blok,blok !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

@Brutus Jeg har aldrig fået tilbuddet. 

Jeg har dog fået tilbud om depositum i forudbetaling, oftest fra personer som har været nødt til at aflyse en aftale og netop derfor tilbyder depositummet for at vise, at de er reelle. 

Tilbuddet om kompensation (og en undskyldning) ville være en god måde at bevare kontakten, hvis man er udeblevet. Hvis man ikke er blevet blokeret, kan man jo tilbyde at køre forbi eller mobilpaye :) 

PS det er ikke tilladt at sælge sex gennem mobilepay (deres regler). Det er måske ikke grunden til, at de udenlandske ikke tilbyder mobilepay, men det er i hvert fald derfor jeg ikke gør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 24 minutter siden:

PS det er ikke tilladt at sælge sex gennem mobilepay

Den har jeg ikke hørt før - men man kan jo kalde det så meget andet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 24 minutter siden:

@Brutus 

PS det er ikke tilladt at sælge sex gennem mobilepay (deres regler).

Ok, det have jeg ikke lige gennemtænkt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Den har jeg ikke hørt før - men man kan jo kalde det så meget andet ;-)

Liv har ellers skrevet det herinde mange gange ;) banker er som altid meget usamarbejdsvillige med sexindustrien. Suk! Og man kan helt sikkert kalde det så meget andet, men der skal jo ikke mange overførsler til, før det ser suspekt ud. Personligt vil jeg ikke ud i at skulle lyve hvis de spørger, så jeg holder mig til de legale kontanter. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan I glædespiger udregne procentuelt, hvor stor en andel af dem der har bestilt tid, der udebliver uden at melde afbud?

Kan I samtidig holde styr på hvor mange I har afvist, på grund af tider som var optaget.

Prøv det over 2 - 4 uger.

Lav så et lille eksperiment?

Kære gæster

På grund af at alt for mange gæster med tidsbestilling udebliver, uden at melde afbud, taber jeg desværre mange penge på alle de gæster, jeg må takke nej til.
Fordi tiderne er booket forud!

Derfor har jeg nu indført, at alle der bestiller tid, skal overføre 100 kr til konto xxx.
Beløbet er tabt hvis du ikke benytter din tidsbestilling, også selvom du efterfølgende melder afbud tidsnok.

De 100 kr er risikovillige penge, for at du kan være sikker på den tid du bestiller, og alle der ikke vil løbe den risiko, kan ikke bestille tid.

Det er desværre nødvendigt, og jeg tror på at jeg vil tjene flere penge på alle dem, jeg ikke længere bliver nødt til at takke nej til, på grund af at tiderne er booket.
End jeg vil tabe penge på, at der fremover vil være færre der bestiller tid.

Til gengæld udleverer jeg en rabat kupon på 100 kr til alle dem, der møder op til deres bestilte tid.
100 kr som gæsten kan vælge at samle sammen til en rabat af 100 kr, for hvert besøg, før han bruger de rabatkuponer som han har samlet.
Eller han kan bruge en kupon på hvert nyt besøg han foretager :)

Jeg håber på forståelse for, og opbakning til mit nye tiltag.
Og at færre fremover vil gå forgæves, når de gerne vil besøge mig, og at jeg ikke længere skal vente forgæves på, og tabe penge på useriøs gæster.

Venlig hilsen
xxx

--------------------------

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan konstatere med tilfredshed, at jeg har fået 2 positive likes fra 2 glædespiger, til mit forslag om 100 kr forudbetaling ved tidsbestilling.
Det er sådan set kombinationen af 100 risikovillige kr, og en rabatkupon ved fremmøde, til senere brug der er hele ideen i forslaget.

Uden rabat kuponen, er jeg ikke sikker på at der er de samme muligheder i forslaget.

Hvis der er piger der benytter forslaget, må de gerne linke til annoncer, hvor de gør det, i denne tråd :)

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil kun betale forud, hvis det er en pige jeg har besøgt før. 

Det kan godt nok også være en omstændig proces at få en aftale i hus med en GP.

"Hun er her ikke nu, hun kommer senere, og så skal hun spise."

"Hun har ferie."

"Jeg er ikke på vagt i dag alligevel."

Er undskyldninger jeg har fået på en dag. Nogle gange savner jeg de steder hvor man bare kan dukke op, og ringe på døren. Men at alle steder husker at oplyse den eksakte adresse i annoncerne, og siger at man bare kigger forbi i åbningstiden, det kommer nok ikke til at ske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SisseLalala skrev, den 25.8.2021 at 06:09:

-

nysgerrig GP her.

Jeg har nu oplevet utallige gange at en gæst ringer, booker en tid og så aldrig dukker op.

det kan ske fra alt imellem 1 til 5 gange på en vagt, og dette sker for nærmest alle GP’ere (af dem jeg kender)...

Jeg er nysgerrig omkring hvad der gør, at manden ringer og siger han er der kl ? Og så bliver væk... uden at aflyse.

Have you ever, and why?

sisse.

Kære S

I mange år har dette emne været oppe for har frustret mange af os Kolegaer også og er så respektløs over for os, tror desværre at dette vil blive ved med at være sådan og vi må bare blive ved med at miste vores trofaste bookningen på disse dobbeltbookninger( for jeg er sikker på som du har prøvet at sige nej til en fast fordi du er booket til en anden og så udebliver personen dvs to indtægter ) Har talt med en del om dette og er kommet frem til at.

1. Dettet gøres fordi man tager en spiller og spænding er dejlig.

2. Fisker ( en der vil have add for at holde styr på hvor vi er og arbejder)

3. De har andre vigtigere ting at gøre end at overholde aftalen og er jo også en sådan lille aftale.

4. Dårlig samvittighed( Respekt for dette) men desværre lige glemmer at melde afbrud fordi det er flovt.

Uanset hvilken årsag der er så får de altid et venligt svar tilbage hvis de melder fra fra mig, så mit svar er at vi aldrig slipper for dette og vi skal nok bare sige pyt for det er det eneste vi nok kan gøre for det skal ikke ødelægge vores gode dage hvor vi gør det godt.

Og vi må huske på at alle de dejlige og skønne aftaler der altid overholder tager fri mm de er i flertal tak for jer respekt til jer 

RIGTG SMUK OG SKØN DAG TIL JER KOLEGAER OG AFTALER vh caya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SisseLalala

Tusinde tak for dit svar.

det giver god mening det hele, men jeg er nu begyndt og sige i telefonen om de ikke nok vil vende tilbage hvis de ik kommer forbi alligevel. På en meget pæn måde :D og det tager de pænt og siger at det skal de nok... så nu håber jeg det virker :D

og tak og i lige måde <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
SisseLalala skrev, den 25.8.2021 at 06:09:

Jeg har nu oplevet utallige gange at en gæst ringer, booker en tid og så aldrig dukker op.

det kan ske fra alt imellem 1 til 5 gange på en vagt, og dette sker for nærmest alle GP’ere (af dem jeg kender)...

....med alle de frustrationer som tidsbestilling medfører, er det svært at se fornuften i at bruge tidsbestilling.

personligt bruger jeg ikke at lave tidsbestilling hos GP'ere, det minder om kedelig samlebånds sex....du er nu nummer 10 i køen, tidsbestilling det er i mine ører en håndtering som bruges af Læger/Sygehus/Advokater osv.

Jeg laver aftaler uden mødetidspunkt samt varighed af besøget....betaler også pr besøg, GP'eren har 1-2 besøg om dagen, livet er for kort til alt det minut ræs :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Røvslikker skrev, for 23 minutter siden:

....med alle de frustrationer som tidsbestilling medfører, er det svært at se fornuften i at bruge tidsbestilling.

personligt bruger jeg ikke at lave tidsbestilling hos GP'ere, det minder om kedelig samlebånds sex....du er nu nummer 10 i køen, tidsbestilling det er i mine ører en håndtering som bruges af Læger/Sygehus/Advokater osv.

Jeg laver aftaler uden mødetidspunkt samt varighed af besøget....betaler også pr besøg, GP'eren har 1-2 besøg om dagen, livet er for kort til alt det minut ræs :)

Og det er jo fint for nogle deltids GP'er, men dem som vælger det som en levevej er nok tilbøjelige til gerne at ville kunne planlægge deres dage  

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nannas Hjørne skrev, for 49 minutter siden:

Og det er jo fint for nogle deltids GP'er, men dem som vælger det som en levevej er nok tilbøjelige til gerne at ville kunne planlægge deres dage  

du kan da sagtens have det som en levevej, uden at praktisere tidsbestilling...det er jo kun en spørgsmål om hvilket koncept som passer til en, og med alle de øv oplevelser som åbenbart følger med tidsbestillinger...er det da åbenlyst om man ikke skulle skifte håndteringen af aftaler.

Tidsbestilling er på et eller andet plan kun en stres faktor....:huh:

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

du kan da sagtens have det som en levevej, uden at praktisere tidsbestilling...det er jo kun en spørgsmål om hvilket koncept som passer til en, og med alle de øv oplevelser som åbenbart følger med tidsbestillinger...er det da åbenlyst om man ikke skulle skifte håndteringen af aftaler.

Tidsbestilling er på et eller andet plan kun en stres faktor....:huh:

Øhh så du mener at hvis du bare lige når lysten er der så kan komme forbi, og så vil der self ikke have været andre aftaler før eller efter dig. Hmm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SisseLalala skrev, den 25.8.2021 at 09:18:

... men så er du jo alligevel dukket op? ... og så tager det vel mindre end 10 minutter lige at vaske dåsen, børste tænder og finde kadonger frem og lægge sig i sengen... Så whats ur point bro

Lyder pænt utiltrækkende 

Så er der da ikke noget at sige til at “de” ikke dukker op

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som andre har skrevet, så der sikkert forskellige årsager til det manglende fremmøde. Nogen mister måske lysten, nogen har ikke pengene alligevel, nogen får kolde fødder, nogen får optur over at spilde en gp's tid osv. 

Umiddelbart så erindre jeg kun en enkelt gang at have været forhindret og dermed selvfølgelig have meldt afbud, hvilket teledamen var ret overrasket over og meget glad :)

For netop ikke at stå i situationen med manglende lyst ( evt fordi man i badet lige blev over tændt og klarede det selv) så har jeg gjort det til en vane ( medmindre det er hos den faste) først at tage kontakt når jeg er klar til at gå ud af døren, det kan selvfølgelig give lidt vente tid hvis den udvalgte ikke er ledig nu og her, men så er jeg i det mindste klar og i god tid. 

Det er totalt mangel på respekt over for pigen og i og for sig også for andre gæster, at man ikke gider melde afbud og ja det også sket at en pige har dobbelt booket eller har måttet aflyse eller glemt at aflyse pga akut ting og det er i den situation vi skal huske vi alle er mennesker og det menneskeligt at fejle 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke på, at man kan glemme en aftale - så det må mere bero på ligegyldighed og manglende respekt.

Kunne aldrig drømme om ikke at give besked med det samme, hvis jeg kunne se, at jeg ville blive forhindret. Alt andet er virkelig disrespekt.

Har en gang kommet 10 min for sent. Jeg brugte 3 min ekstra på at plukke en fin buket i en grøftekant. Den blev nu fint modtaget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheQueen

Jeg blokere folk når de udebliver uden at melde fra, dette er min legeplads og jeg behandler folk med respekt og forventer det samme retur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SisseLalala skrev, den 25.8.2021 at 06:09:

-

nysgerrig GP her.

Jeg er nysgerrig omkring hvad der gør, at manden ringer og siger han er der kl ? Og så bliver væk... uden at aflyse.

Have you ever, and why?

sisse.

Ikke for at drage sammenligning, men det samme oplever man f.eks.også hvis man vil sælge noget på dba. I 2/3 af tilfældende opleves det, at folk ringer, diskuterer pris, man enes og aftaler et afhentningstidspunkt - og så hører man aldrig mere og vedkommende dukker ikke op. Er det ikke bare zapper-kulturen for fuld udblæsning ? - totalt asocialt.

men det er selvfølgelig meget mere alvorligt for jer, fordi I kan risikere at have sagt nej til en anden kunde og dermed mister indtjening.

har I indtryk af, at der en en rød tråd i hvem, der brænder jer af - aldersgruppe f.eks. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...