Buenaventura 42 Skrevet 24. August, 2021 Var for nylig i Nordvestjylland, da lysten kom over mig, og kom så i tanke om, at en venlig sjæl her på sitet havde gjort opmærksom på, at Wanee Wellness var åbnet i Nykøbing. Stedet har navn efter ejeren, der også driver Tongkun Massage i Skive, og tidligere bl.a. har drevet Wanee Wellness i Viborg (hjørnet af Grønnegade). Det er et par år siden jeg sidst havde besøgt Wanee, men blev glædeligt overrasket over, at hun holder sig godt. Hun er vel et sted midt i fyrrene, slank med bryster, der har fået lidt hjælp. Wanee taler godt dansk, og taler gerne og længe. Vel ankommet til stedet fik jeg ikke blot syn for, at Wanee stadig ser godt ud, men også at hun fortsat er en rigtig dygtig massør, og en frækkert når det kommer til den obligatoriske happy ending. Blow, 69, cowgirl, doggy, missionær og afslutning i mund/ansigt efterfulgt af lidt leg med ladningen inden hun fik den til at forsvinde, jo hun kan altså noget den gode Wanee. Umiddelbart er der kun 3 små minusser, at hun holder til i Nykøbing Mors og Skive, at hun har lidt rigeligt med strækmærker, og at hun prismæssigt ligger i den øvre ende (når det kommer til det sjove, massagen koster det samme som alle andre steder). Har ikke kunnet finde nogen annonce. Kommer helt sikkert forbi hende igen, når jeg er i den del af landet, og har fået godkendt et nyt lån i huset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 24. August, 2021 Har besøgt hendes klinik i Skive i flere omgange. Der er jeg blevet seviceret af forskllige unge piger, der ikke var særlig gode til at massere og dertil ikke på nogen måde tilbød noget ekstra. https://www.facebook.com/tongkunwellness Jeg kan hverken anbefale det ene eller det andet. Desværre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 25. August, 2021 Buenaventura skrev, for 17 timer siden: Var for nylig i Nordvestjylland, da lysten kom over mig, og kom så i tanke om, at en venlig sjæl her på sitet havde gjort opmærksom på, at Wanee Wellness var åbnet i Nykøbing. Stedet har navn efter ejeren, der også driver Tongkun Massage i Skive, og tidligere bl.a. har drevet Wanee Wellness i Viborg (hjørnet af Grønnegade). Det er et par år siden jeg sidst havde besøgt Wanee, men blev glædeligt overrasket over, at hun holder sig godt. Hun er vel et sted midt i fyrrene, slank med bryster, der har fået lidt hjælp. Wanee taler godt dansk, og taler gerne og længe. Vel ankommet til stedet fik jeg ikke blot syn for, at Wanee stadig ser godt ud, men også at hun fortsat er en rigtig dygtig massør, og en frækkert når det kommer til den obligatoriske happy ending. Blow, 69, cowgirl, doggy, missionær og afslutning i mund/ansigt efterfulgt af lidt leg med ladningen inden hun fik den til at forsvinde, jo hun kan altså noget den gode Wanee. Umiddelbart er der kun 3 små minusser, at hun holder til i Nykøbing Mors og Skive, at hun har lidt rigeligt med strækmærker, og at hun prismæssigt ligger i den øvre ende (når det kommer til det sjove, massagen koster det samme som alle andre steder). Har ikke kunnet finde nogen annonce. Kommer helt sikkert forbi hende igen, når jeg er i den del af landet, og har fået godkendt et nyt lån i huset. Herligt at høre der stadig er liv i hende Fon, og er nødt til at høre prisen for sådan en omgang inden jeg bevæger mig mod Nykøbing og stadig uden gummi? Jeg har haft en del sjov med hende og hendes piger for et par år siden ca. hvor hun forlangte 2500 for fp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buenaventura 42 Skrevet 26. August, 2021 ampere skrev, for 12 timer siden: Herligt at høre der stadig er liv i hende Fon, og er nødt til at høre prisen for sådan en omgang inden jeg bevæger mig mod Nykøbing og stadig uden gummi? Jeg har haft en del sjov med hende og hendes piger for et par år siden ca. hvor hun forlangte 2500 for fp Wanee (Fon) har mange navne, sådan er det jo med de gode thaipiger. Du kan så trække et lettelsens suk, eller forarges over tidernes forfald, men prisen er faktisk faldet til 2000 for hele baduljen. Jeg må så ærligt erkende, at jeg aldrig har prøvet hendes piger, så kan ikke udtale mig om dem, eller deres prisniveau. Men Wanee, Warune, Fon, er fandengalemig et fund, uanset hvad man så måtte mene om hendes ansatte. Mit råd er, at man insistererer på, at mødes med Wanee, Warunee, Fon; Fun, (Kært barn har mange navne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pm199 7 Skrevet 26. August, 2021 Så vidt jeg kan forstå på fon, er det en løgn at hun tilbyder seksuelle ydelser… det skulle vidst være en eks kæreste, som prøver at ødelægge hendes navn… så…^^^ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 26. August, 2021 Pm199 skrev, for 1 time siden: Så vidt jeg kan forstå på fon, er det en løgn at hun tilbyder seksuelle ydelser… det skulle vidst være en eks kæreste, som prøver at ødelægge hendes navn… så…^^^ Hun tilbød det for ca et par år siden, hvor jeg nogle gange besøgte hende og pigerne i Viborg Skive og Hobro, men stoppede fordi hun ofte glemte aftaler…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Chock Dims Skrevet 26. August, 2021 (edited) Pm199 skrev, for 3 timer siden: Så vidt jeg kan forstå på fon, er det en løgn at hun tilbyder seksuelle ydelser… det skulle vidst være en eks kæreste, som prøver at ødelægge hendes navn… så…^^^ Besøgte Hobro nogle gange mens hun var der, men det er længe siden. Ikke den mindste antydning af noget så forstår ikke hvor det kommer fra. Redigeret 26. August, 2021 af Chock Dims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buenaventura 42 Skrevet 26. August, 2021 Pm199 skrev, for 7 timer siden: Så vidt jeg kan forstå på fon, er det en løgn at hun tilbyder seksuelle ydelser… det skulle vidst være en eks kæreste, som prøver at ødelægge hendes navn… så…^^^ Det lyder interessant. Jeg har nu aldrig haft et forhold til Wanee/Fon og kender hende ikke privat, så jeg er på ingen måde hendes exkæreste, til gengæld har jeg flere gange købt sexuelle ydelser af hende, senest i hendes nye forretning i Nykøbing M. Det er så muligt, at hun ikke er specielt begejstret for, at få en anmeldelse lagt ud på dette forum (hvilket jeg egentlig godt kan forstå, hvis hun forsøger at holde en facade af anstændighed omkring hendes forretning) men som Storm P sagde, så er det "de faktiske forhold inden for jernindustrien" og hun er ikke den første, og næppe heller den sidste, der ville foretrække ikke at få sine ydelser anmeldt på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 19. September, 2021 Buenaventura skrev, den 25.8.2021 at 00:17: Var for nylig i Nordvestjylland, da lysten kom over mig, og kom så i tanke om, at en venlig sjæl her på sitet havde gjort opmærksom på, at Wanee Wellness var åbnet i Nykøbing. Stedet har navn efter ejeren, der også driver Tongkun Massage i Skive, og tidligere bl.a. har drevet Wanee Wellness i Viborg (hjørnet af Grønnegade). Det er et par år siden jeg sidst havde besøgt Wanee, men blev glædeligt overrasket over, at hun holder sig godt. Hun er vel et sted midt i fyrrene, slank med bryster, der har fået lidt hjælp. Wanee taler godt dansk, og taler gerne og længe. Vel ankommet til stedet fik jeg ikke blot syn for, at Wanee stadig ser godt ud, men også at hun fortsat er en rigtig dygtig massør, og en frækkert når det kommer til den obligatoriske happy ending. Blow, 69, cowgirl, doggy, missionær og afslutning i mund/ansigt efterfulgt af lidt leg med ladningen inden hun fik den til at forsvinde, jo hun kan altså noget den gode Wanee. Umiddelbart er der kun 3 små minusser, at hun holder til i Nykøbing Mors og Skive, at hun har lidt rigeligt med strækmærker, og at hun prismæssigt ligger i den øvre ende (når det kommer til det sjove, massagen koster det samme som alle andre steder). Har ikke kunnet finde nogen annonce. Kommer helt sikkert forbi hende igen, når jeg er i den del af landet, og har fået godkendt et nyt lån i huset. Nogle gode råd. Har aldrig kunnet komme i kassen med Fon. Kun hj hvor hun også er delvis nøgen. Men når det hvide vender ud af øjnene så kommer en af hendes piger, som skal afslutte. Så tager jeg bukserne på . Så ved ikke om jeg er for gammel og fed. Nogle gode og givtige hint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buenaventura 42 Skrevet 19. September, 2021 Peter o skrev, for 1 time siden: Nogle gode råd. Har aldrig kunnet komme i kassen med Fon. Kun hj hvor hun også er delvis nøgen. Men når det hvide vender ud af øjnene så kommer en af hendes piger, som skal afslutte. Så tager jeg bukserne på . Så ved ikke om jeg er for gammel og fed. Nogle gode og givtige hint Det lyder fandme træls. (Som i seriøst, jeg fatter ikke at du gider det pjat, du må være et meget tålmodigt og venligt menneske.) Jeg er ingen vårsunge og mit BMI er heller ikke, som lægen foreskriver, så det eneste råd jeg kan give er: Kontanter, slet og ret. Hun hører ikke til de billigste; men til gengæld er ydelsen altid i top. (Og med dine hidtidige oplevelser i mente, ville jeg vente med betaling til ydelsen er faldet. ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pm199 7 Skrevet 15. November, 2021 Hvilke kendetegn Har hun så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buenaventura 42 Skrevet 15. November, 2021 Pm199 skrev, for 9 timer siden: Hvilke kendetegn Har hun så? Det tidligere nærmest obligatoriske røvgevir og en ekstra tatovering på den ene fod, kunstige - men flotte - bryster og løst maveskind/strækmærker. Slank og nydelig kvinde, altid et besøg værd, meget talende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 1. Marts, 2022 Jeg husker nu hun havde hele ryggen tatoveret :). Og husker også et navn tatoveret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ampere 21 Skrevet 2. Marts, 2022 Peter o skrev, for 21 timer siden: Jeg husker nu hun havde hele ryggen tatoveret :). Og husker også et navn tatoveret. Det passer bedre end det, som Buenaventura skriver Nogle som har været der for nyligt ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaiissexy 1 Skrevet 2. Marts, 2022 ampere skrev, for 2 timer siden: Det passer bedre end det, som Buenaventura skriver Nogle som har været der for nyligt ? Jamen HAR hun det overhovedet mere ? hørte nogle rygter om hun var smuttet til horsens - kolding ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 3. Marts, 2022 thaiissexy skrev, for 23 timer siden: Jamen HAR hun det overhovedet mere ? hørte nogle rygter om hun var smuttet til horsens - kolding ?? Hun har stadig hendes hjemmeside. Og har sat sit eget billed på igen. Men et stykke tid siden jeg har været der, og der var der en anden pige.0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaiissexy 1 Skrevet 16. Marts, 2022 Har været forbi i dag, det ser sgu lukket ud, og på døren står der, kun åben efter booking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 21. Marts, 2022 Kunne se idag at der hænger til leje skilt i vinduet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 113 Skrevet 2. April, 2022 Well på Annoncelight er der en aktiv annonce for en Thai der tilbyder massage i den by, som mon ikke der er en der kan aftales tid med der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 2. April, 2022 (edited) Hej med mennesker Der er en utrolig sød thai pige der hun hedder may 44 år og store bryster med hjælp https://annoncelight.dk/showad/340340 Redigeret 2. April, 2022 af Pepsimax 75 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter o 12 Skrevet 9. April, 2022 Brysthår skrev, den 21.3.2022 at 18:47: Kunne se idag at der hænger til leje skilt i vinduet. Er fon stadig at finde. I hobro, skive eller mors. Har ikke set hende i lang tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pm199 7 Skrevet 11. April, 2022 Har nogle været hos fon fornylig? Som om hun er gået under jorden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 11. April, 2022 Hun er på ferie noget privat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pm199 7 Skrevet 11. April, 2022 Ved du hvornår hun er tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 11. April, 2022 Pm199 skrev, for 6 timer siden: Ved du hvornår hun er tilbage Vil tro ca 7 dage men hun var ikke sikker på det blev Nykøbing da hun skulle se et sted i spjald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg