zombie 358 Skrevet 24. August, 2021 Jeg har lagt mærke til at mange gp'er, nok især fra udlandet, har en anden opfattelse af hvad en girlfriend experience er, end jeg har. For mig er det især noget med kys og kram, men hos mange kvinder virker det ikke til, at fx tungekys er inkluderet i den ydelse. Det er vist mere noget med at give superfransk og måske anal. I min verden kysser man en kæreste lidenskabeligt, men det lader ikke til at være tilfældet for disse kvinder. Er her nogen, der kan sige noget om det paradoks (udover at jeg er en afviger på det felt)? Fx: Hvordan tolkes GFE i andre lande? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haps 5 Skrevet 24. August, 2021 Jeg synes umiddelbart at GFE er at levere øjenkontakt, nærvær og sex. Oral, sexy time, forskellige positioner osv. Og det er den generelle ydelse jeg ser tilbudt fra diverse fabelagtige kvinder online. Jeg giver dig ret i lidenskabelige kys også er en intim girlfriend oplevelse, men at pigerne i høj grad stadig ønsker at holde denne del op til hver enkelt forbikommende elsker, Eller en særskilt ydelse. my 5 cents. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4393 Skrevet 25. August, 2021 Helt enig med dig, @zombie, lidenskabelige kys er for mig også en væsentlig del af en GFE-oplevelse. Men der er helt sikkert gået inflation i begrebet, for der er efterhånden ret mange anmeldelser, hvor pigen leverer “GFE” med tantekys eller måske endda ingen kys. Fair nok, hvis pigen ikke ønsker at kysse, men så er der ikke tale om GFE i min bog. Det giver for mig heller ikke så meget mening at tale om GFE-oplevelser, hvis man kun ser pigen i 30 minutter eller mindre, men det vil nogen nok være uenig i. Anmeldelser her på EG er ret gode til at hjælpe med at give en idé om, hvilke piger, der reelt giver GFE, selvom det jo ikke er nogen garanti for, at man selv klikker godt med pigen. For det skal man jo også, for at få den der dejlige GFE-fornemmelse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. August, 2021 Nogle mennesker kan jo bare ikke lide tungekys, så for dem er det ikke en naturlig del af kærestesex. Der er ikke en bestemt opskrift på hvad kæreste oplevelser indeholder. Det er en stemning, sikkert for de fleste forbundet med varme, nærhed og intimitet. Nogle sætter det måske bare som en modsætning til PSE og tænker ikke mere over det. Det er som altid en god idé for pigen at skrive klart hvad hun mener i annoncen, men gør hun ikke, og der er specifikke ting som gør det ud for GFE for dig, så afklar det inden du kommer så I begge får en god oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 56 minutter siden: Nogle mennesker kan jo bare ikke lide tungekys, så for dem er det ikke en naturlig del af kærestesex. Der er ikke en bestemt opskrift på hvad kæreste oplevelser indeholder. Det er en stemning, sikkert for de fleste forbundet med varme, nærhed og intimitet. Nogle sætter det måske bare som en modsætning til PSE og tænker ikke mere over det. Det er som altid en god idé for pigen at skrive klart hvad hun mener i annoncen, men gør hun ikke, og der er specifikke ting som gør det ud for GFE for dig, så afklar det inden du kommer så I begge får en god oplevelse Det kan du tro, jeg også plejer at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 25. August, 2021 Gfe er naturligvis med tungekys ellers er det falsk varebetegnelse det er normalt man tungekysser med sin girl friend - end of story. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. August, 2021 pacer skrev, for 2 timer siden: Gfe er naturligvis med tungekys ellers er det falsk varebetegnelse det er normalt man tungekysser med sin girl friend - end of story. GFE er ikke en forkortelse for tungekys, så selvfølgelig er det ikke en falsk varebetegnelse, hvis man ikke gør dét. Man kan sagtens have lange inderlige kys uden tunge. Der er et spørgsmål om præference. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: GFE er ikke en forkortelse for tungekys, så selvfølgelig er det ikke en falsk varebetegnelse, hvis man ikke gør dét. Man kan sagtens have lange inderlige kys uden tunge. Der er et spørgsmål om præference. Tror ikke ret mange har haft en "girlfriend" de ikke har tungekysset med, derfor er det falsk varebetegnelse ingen tvivl om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. August, 2021 pacer skrev, for 17 minutter siden: Tror ikke ret mange har haft en "girlfriend" de ikke har tungekysset med, derfor er det falsk varebetegnelse ingen tvivl om det. Tja... en af mine ekskærester tungekyssede mig ikke i de 4 år vi var sammen. Det gjorde os ikke til mindre kærester eller mindre kærlige, så jeg vil vove at sige masser af tvivl om det. Vi behøver selvfølgelig ikke nå til enighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2564 Skrevet 25. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 5 minutter siden: Tja... en af mine ekskærester tungekyssede mig ikke i de 4 år vi var sammen. Det gjorde os ikke til mindre kærester eller mindre kærlige, så jeg vil vove at sige masser af tvivl om det. Vi behøver selvfølgelig ikke nå til enighed. Næh vi kan godt have forskellig opfattelse. Jeg holder dog fast i at det mest almindelige er at tungekysse med sin kæreste og derfor er det også med den forventning man booker en gfe oplevelse. Men jeg har også lært at i denne branche skal man spørge ind til detaljen hvis man vil have fuld klarhed og selv her kan man blive overrasket for det drejer sig jo om salg og penge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 25. August, 2021 pacer skrev, for 1 time siden: Næh vi kan godt have forskellig opfattelse. Jeg holder dog fast i at det mest almindelige er at tungekysse med sin kæreste og derfor er det også med den forventning man booker en gfe oplevelse. Men jeg har også lært at i denne branche skal man spørge ind til detaljen hvis man vil have fuld klarhed og selv her kan man blive overrasket for det drejer sig jo om salg og penge. Ultimativt er det i hvert fald nok det man kommer længst med, og får flest gode oplevelser ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 358 Skrevet 25. August, 2021 pacer skrev, for 1 time siden: Næh vi kan godt have forskellig opfattelse. Jeg holder dog fast i at det mest almindelige er at tungekysse med sin kæreste og derfor er det også med den forventning man booker en gfe oplevelse. Men jeg har også lært at i denne branche skal man spørge ind til detaljen hvis man vil have fuld klarhed og selv her kan man blive overrasket for det drejer sig jo om salg og penge. Hvis jeg er i kyssehumør, går jeg kun efter de kvinder, der har tungekys med i grundpakken. Hvis det er en tillægsydelse, indikerer det, at det ikke er deres favorit. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg