Wichsfinger 26 Skrevet 24. August, 2021 Hej Findes der mon i Aarhus-området en sød kvinde, der er vild med at blive oral tilfredsstillet ? Tillæder at man kysser og rører hele hendes krop og måske er med på sorte kys. Jeg er lidt træt af, at den besøg hos thai kvinder jeg har haft, kørte lidt efter det samme skema. Først massage, så lidt slikke, lidt blow-job og derefter noget mekanisk sex. Ikke ubehagelig, men lidt kedelig. Måske har jeg været uheldig med mine besøg Glæder mig til at høre på jeres svar og evt erfaringer. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 24. August, 2021 Jeg har været sammen med en del thaier hvor vi har haft een 69 er og jeg tror at de syndtes at det er godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 24. August, 2021 Jeg har prøvet det samme ved genbesøg -nogen gange er det super, andre gange er det ligesom kedeligt... -derfor jager jeg altid nyt -og plejer gamle bekende ikke om første valg... -det sikre valg er ikke altid det man lige har brug for den dag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2059 Skrevet 24. August, 2021 (edited) Wichsfinger skrev, for 3 timer siden: Jeg er lidt træt af, at den besøg hos thai kvinder jeg har haft, kørte lidt efter det samme skema. Hvem har du besøgt. Lidt træls at foreslå de samme. 8000 Redigeret 24. August, 2021 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 24. August, 2021 8000 skrev, for 20 minutter siden: Hvem har du besøgt. Lidt træls at foreslå de samme. 8000 Det har jo ikke været nogen dårlige oplevelser jeg har haft med de damer. Så jeg har ikke lyst til at nævne nogen bestemte. Jeg håbede på at i kom med nogen tips, links til nogen gode oplevelser som i har haft. Kunne i, 8000, Møffe og Cumonthai ikke komme med links, hvor det har været super ! Ikke nødvendigvis kun Thai-kvinder...en kvinde der bare godt kan li at blive slikket, tak ( jeg gentager...sorry ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2059 Skrevet 24. August, 2021 (edited) Wichsfinger skrev, for 3 timer siden: Det har jo ikke været nogen dårlige oplevelser jeg har haft med de damer. Så jeg har ikke lyst til at nævne nogen bestemte. Jeg kender ca 10 stykker der vrider sig under orale lege. Men har ikke lyst til at nævne nogen bestemte. 8000 Redigeret 24. August, 2021 af 8000 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 25. August, 2021 8000 skrev, for 7 timer siden: Jeg kender ca 10 stykker der vrider sig under orale lege. Men har ikke lyst til at nævne nogen bestemte. 8000 Tillykke ! Du må virkelig være pavestolt over denne kommentar. Jeg åbnede denne tråd ikke for at fortælle om dårlige oplevelser. Lidt symptomatisk her på Eroguide. At tråde med et specifikt spørgsmål eller anliggende, meget hurtigt handler om et andet emne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 25. August, 2021 Wichsfinger skrev, for 18 timer siden: Hej Findes der mon i Aarhus-området en sød kvinde, der er vild med at blive oral tilfredsstillet ? Tillæder at man kysser og rører hele hendes krop og måske er med på sorte kys. Jeg er lidt træt af, at den besøg hos thai kvinder jeg har haft, kørte lidt efter det samme skema. Først massage, så lidt slikke, lidt blow-job og derefter noget mekanisk sex. Ikke ubehagelig, men lidt kedelig. Måske har jeg været uheldig med mine besøg Glæder mig til at høre på jeres svar og evt erfaringer. Tak Jeg vil jo sige Tukta i Fredericia, og du er ikke i tvivl hvis du sikker hende godt. Alt det andet du spørger til er hun også med på, men det kræver jo at du siger til hende hvad du kan lide, hun ved jo ikke på forhånd om du tænder på sorte kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 25. August, 2021 Mr1time skrev, for 5 timer siden: Jeg vil jo sige Tukta i Fredericia, og du er ikke i tvivl hvis du sikker hende godt. Alt det andet du spørger til er hun også med på, men det kræver jo at du siger til hende hvad du kan lide, hun ved jo ikke på forhånd om du tænder på sorte kys Jeg vil jo sige, mange tak for et godt tip ! Det er nogen lækre billeder af Tukta og hendes veninder på Annoncelight og fine kommentarer af dig Mr1time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 271 Skrevet 29. August, 2021 Wichsfinger skrev, den 25.8.2021 at 06:52: Tillykke ! Du må virkelig være pavestolt over denne kommentar. Jeg åbnede denne tråd ikke for at fortælle om dårlige oplevelser. Lidt symptomatisk her på Eroguide. At tråde med et specifikt spørgsmål eller anliggende, meget hurtigt handler om et andet emne. På den her side deler vi gode og mindre gode oplevelser……hvis du ikke vil dele, er det jo dit valg men så regn da ikke med at andre vil dele med dig….har da selv et på stykker som nyder det orale håber du finder hvad du søger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wichsfinger 26 Skrevet 29. August, 2021 maxmuld skrev, for 9 timer siden: På den her side deler vi gode og mindre gode oplevelser……hvis du ikke vil dele, er det jo dit valg men så regn da ikke med at andre vil dele med dig….har da selv et på stykker som nyder det orale håber du finder hvad du søger Ha ha. Fair nok. Men det var jo herfor at jeg startede tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 2. September, 2021 Jeg har slikket mange thaipiger til dejlige orgasmer. Troede jeg ... Til den dag jeg mødte den her pigen der fortalte mig at thaipiger ikke kan lide at blive slikket. Noget med at det er snavset og den der gør det - slikker altså - er snavset. Buddah kan heller ikke lide det. Hun fortalte mig også at hun og hendes veninder griner ad hvor mange gange de er "kommet" af at blive slikket og at kunderne altid tror på det. Hun kender ikke en eneste thaipige som har det godt med at blive slikket - sagde hun. Ok tænkte jeg. Så slikker jeg ikke dig for din skyld, men for min. Og du skal fandeme slikkes fordi JEG nyder at slikke, nyder smagen, duften, de spredte ben etc. Så jeg slikkede tappert videre, gang efter gang jeg besøgte hende, og lur mig om det ikke lykkedes til sidst; at hun lad de der mærkelige kulturelle snavsede hindringerne fare hen og faktiskt nød det. Men med tanke på hvor mange gange jeg havde slikket hende til vridende orgasmer inden hun fortalte mig sandheden - så ....? Aner det ikke. Aner intet om thaipiger overhoved. De er uhyre ferme til at få os at føle os godt til pas. Mange af dem er i hvert fald. Men aner egentlig ikke, og på nogen mærkelig måde elsker jeg det med dem. Hvis du tror du har styr på en thaikvinde, så think again. Eller bare nyd indbildningen. Og slik videre. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 2. September, 2021 Det er fuldstændig min erfaring. Når tungen er ved at gå i krampe "kommer" hun heldigvis og jeg bliver efterfølgende rost for mit ihærdige arbejde mens sveden driver ned af ansigtet mens jeg gisper efter vejret. Jeg troede på det i lang tid indtil jeg blev klogere. Men sådan er der så meget. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2059 Skrevet 2. September, 2021 Måske de garvede herre @Goldfingerog @Bananas skulle vende pigen om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 2. September, 2021 8000 skrev, for 2 minutter siden: Måske de garvede herre @Goldfingerog @Bananas skulle vende pigen om. Slikke hende i ansigtet mener du? Har prøvet det også, men det resulterede kun i en ordentlig omgang ... smæk. Sjovt, men fuck det gjorde ondt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2059 Skrevet 2. September, 2021 Bananas skrev, for 7 minutter siden: Slikke hende i ansigtet mener du? Har prøvet det også, men det resulterede kun i en ordentlig omgang ... smæk. Sjovt, men fuck det gjorde ondt. Selvfølgelig mente jeg ansigtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 3. September, 2021 Nu var overskriften jo ”oral sex” og efter min bedrift skal jeg have noget koldt på tungen i minimum 45 minutter og med munden fuld af is-terninger, tænker jeg ikke, at der er basis for at snave. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg