Hop til indhold

thai massage i privaten / midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Hejsa.. 

Nogen der har kendskab til massage, gerne thai der modtager i eget privat hjem, ikke klinik eller blinkende lygter udenfor i hvert fald, helst midtjylland. 

Skrevet

Jeg vil gerne anbefale dig www.skovby-thaimassage.dk ! Grøn traditionel massage. Det tror jeg er lige efter din smag. Jeg har selv besøgt kvinden, som er dygtig, opmerksom og taler godt dansk. God massagebriks, hot stones og massage med fødderne, hvis man har lyst. Og adressen er privat, rent og hyggeligt sted.

Skrevet
Max Power skrev, for 1 time siden:

Jeg har erfaringer med hende her

https://annoncelight.dk/showad/302744

Hun KAN massere og tilbyder mere end dét i diskrete omgivelser (ikke blinkende/røde lygter)

Jeg tænker at hun opfylder det du efterspørger.

Hun er en dejlig kvinde. 
Der er ingen lygter, men tænker at hele Jylland ved at der har ligget bordel på hendes adr. de sidste 30 år. Så helt diskret er det ikke.  
8000

Redigeret af 8000

Skrevet

Jeg vil give dig ret i at mange kender til adressen og dens historik og jeg havde selv mine forbehold inden jeg besøgte hende, men lysten eller behovet overvandt dem.

Der er mange gode parkerings forhold dejligt tæt på som gør at man kan time sin ankomst.

Jeg sætter selv stor pris på at kunne ankomme diskret, og her har jeg ikke haft udfordringer endnu.

Det bringer minder frem om en meget velkendt og velbesøgt pige jeg skulle besøge i Vejle, skæbnen ville at det regnede i lårfede stråler da jeg skulle ankomme og et par lokale kvinder havde søgt ly for regnen i den smøge jeg skulle ind i, der kan man snakke om at være indiskret, jeg bilder mig ind at de to godt vidste hvorfor jeg skulle forbi dem og ind af netop dén dør he he, men nu var beslutningen taget og jeg ville ikke aflyse pga dem.

Skrevet
Wichsfinger skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil gerne anbefale dig www.skovby-thaimassage.dk ! Grøn traditionel massage. Det tror jeg er lige efter din smag. Jeg har selv besøgt kvinden, som er dygtig, opmerksom og taler godt dansk. God massagebriks, hot stones og massage med fødderne, hvis man har lyst. Og adressen er privat, rent og hyggeligt sted.

Hvor langt vil hun gå med massagen?

HJ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.