Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/325478

Hej alle livsnydere 

Efter jeg har fulgt alle jeres dejlige indspark tænkte jeg at jeg måtte give det et skud.. 

Besøgte den skønne viviani i dag og må sige hun er sgu dejlig sød og lige til :P

Vil ikke rigtigt gå i detaljer men har forladt stedet med et sageligt smil. 

Pigen er hende på billederne, men syntes ikke de retfærdiggøre hende hun er smukkere live:wub:

Snakkede med hende og spurgte om jeg måtte ligge en anmeldelse af hende, det måtte jeg godt. 

Hun bad mig dog sige at i meget gerne måtte booke i god tid, så hun kan nå og friske sig op. 

Hun beklaget sig lidt over et par kunder der ringer og spørg om hun er klar på 10min og det mener hun ikke hun kan nå. 

Stedet er et villa kvarter med god diskret indgang i indkørelsen. 

Hun er i Danmark 3 måneder, så god fornøjelse drenge :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elpedro

Flot dame..fristende tilbud om sex i badet. Den må jeg have prøvet af snart. 
i øvrigt dejligt med lidt udbud på de kanter..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i dag - tak for den fine anmeldelse.

Kæft en sød godte, hun er. Lækker krop - pissesød. Hun er MEGET kønnere i virkeligheden end på billederne. Ikke særlig høj, veltrænet, flotte bryster m. fyld, men dejlige at røre ved. Flad mave, og en SKØN røv.

Hun er absolut i min top 3 over glædespiger. Gav en tusse for ½ time. Lagde faktisk ikke mærke til tiden, men tror sexen var ca 15 min - og hyggesnak og nus i minimum 20min. Nogle forsigtige tungekys - generel SUPER lækkert besøg.

Ved ikke, hvad roser jeg ellers skulle give Viviana. Håber bare, at hun kommer tilbage til området efter vinteren i Spanien.

Mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Elpedro
Søren skrev, 1 time siden:

Det lyder spændende - er det stedet rimeligt diskret

Villakvarter, så det er nok en smagssag og nok lidt afhængigt af tidspunkt. Jeg mødte ingen da jeg besøgte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...