Hop til indhold
Tacoma

Italiensk for begyndere

Recommended Posts

Ærede logebrødre

 

 

Jeg var et smut til Rom og da man spadserer meget i den by, ville det være velgørende med lidt massage.

 

 

En morgenstund kiggede jeg derfor indenom King Thai Massage, Via San Marcello 47. Det ligger i en sidegade til Corso’en oppe i den ende hvor Piazza Venezia er.

 

 

De havde fixed price på 60 Euro for en time.

 

 

Jeg blev vist ned i kælderen som var dunkel og lidt fugtig som en drypstenshule - hvilket faktisk var ret rart som kontrast til de 35 grader og fuld solskin der var udenfor.

 

 

Min massøse var i trediverne og havde et kønt ansigt.

 

 

Jeg smed tøjet og tog en hurtig douche. Der var brusekabine i massagerummet. Jeg lagde mig på briksen og hun gik i gang med at møfle min krop. Det var faktisk rigtig god massage. Tiltrængt.

 

 

Hun spurgte hvor jeg kom fra og da jeg svarede Denmark, fortalte hun at hun havde arbejdet i Copenhagen og Malmo. (Så måske har jeg haft fornøjelsen af hende tidligere.)

 

 

Undervejs i massagen “kom hun til” at strejfe de ædlere dele. De protesterede jeg ikke imod. Til sidst spurgte hun så om jeg var interesseret i noget ekstra.

 

 

Jeg spurgte hvad en handjob kostede. Hun svarede 30 Euro, hvilket jeg indvilgede i.

 

 

Hun gik i gang, men kort tid efter spurgte hun om jeg kunne betale lidt mere for hand-jobbet. (Lidt dårlig stil).

 

 

For ikke at situationen skulle blive anstrengt svarede jeg så “I can pay you 40, if you show your boobs.”

 

 

Det gik hun med til. Hun tog blusen af og afslørede et par umanerlige appetitlige, naturlige bryster som hun også lod mig gramse og sutte på.

 

 

Hendes håndjob var desværre lidt slattent - jeg kan bedst lide når der bliver taget ordentlig fat.

 

 

Jeg havde derfor brug for lidt ekstra stimuli, så jeg vovede at stilke hånden ind under hendes løstsiddende bomuldsbukser og trusser og gramsede på hendes baller. Da hun ikke protesterede, listede jeg også en finger op i hende fisse, der ret hurtig blev fugtig.

 

 

Det hjalp meget på min helhedsoplevelse, så der gik ikke lang tid, før jeg lavede min private Trevi-fontæne.

 

Jeg derpå en hurtig bruser og forlod veltilfreds stedet.

 

 

Efter et par dage fik jeg lyst til at gentage seancen, så en sen eftermiddag indfandt jeg mig igen på San Marcello 47.

 

Denne gang var det dog en lidt ældre og knap så køn massøse, men hva’ faen … man er vel horny.

 

Hun gik i gang med at massere. Ok massage.

Efter en halv time blev hun så kælen. Begyndte at nappe i mine brystvorter med sine læber, rumstere med min pik og puttede en finger lidt op i måsen på mig.

 

Hun spurgte om jeg havde lyst til at give hende tips. Jeg foreslog 30 Euro for et handjob, da det var udgangspunktet sidste gang. Hun så fornærmet ud og sagde “No … more … 50 Euro”.

 

Jeg havde ikke lyst til at betale mere end sidste gang og da jeg ikke var synderlig interesseret i at se hendes bryster, ville jeg heller ikke foreslå dette.

 

Vi diskuterede frem og tilbage mens hun teasede mit lem så jeg skulle blive mør nok til at give efter.

 

Det endte dog med at jeg sagde at jeg ikke var interesseret i noget ekstra og bad hende om at gå tilbage til almindelig massage.

 

Nuvel, det blev en lidt akavet halv time. Jeg lå der med en ordentlig boner på og fik pligtskyldig massage på resten af kroppen. Ingen sagde noget.

 

Jeg gik uforløst derfra og besluttede at jeg ville prøve lykken næste formiddag hvor hende den yngre model forhåbentlig havde vagt. Og selvom jeg trods alt var ret liderlig den eftermiddag, lovede jeg mig selv at jeg ikke ville tage trykket selv, men gemme alt min sperm til næste morgen

 

Det blev en lang og utålmodig nat

 

Næste morgen troppede jeg op på Via Marcello og heldigvis var min veninde fra forleden på vagt. Faktisk var der også en anden attraktiv massøse som jeg også gerne ville have afprøvet, men jeg var loyal overfor “min veninde”.

 

Efter tre kvarters god og grundig massage sagde hun “turn around”. Det gjorde jeg. Så gik tingene lige pludselig hurtigt. Uopfordret tog hun alt tøjet af kravlede splitternøgen op til mig. Hun gnubbede sig op af mig og æltede sine bryster mod mit ansigt. Jeg suttede på hendes nipples og gramsede på hendes lår og baller.

 

Hun tog sit mundbind af og begyndte at tungekysse mig. Det var noget der satte gang i mine hormoner.

 

Uden at sige noget, rykkede hun så ned og tog min pik i munden og gik i gang med et herligt ØKO-blæs.

 

Jeg tænkte er det nu smart? Og har jeg kontanter nok med?

 

Efter også at have slikket på mine nosser, lagde hun sig igen ovenpå mig og lavede body-to-body-massage med bryster og underliv.

 

Hun gned sin fisse op ned på min pik, så jeg tænkte “nu hiver hun lige straks et kondom frem og spørger om jeg er interesseret i “full package”.

 

Det skete bare aldrig. I stedet tog hun min pik direkte op i fissen og begyndte at ride på mig.

 

Jeg tænkte “Det her er uklogt” men på det tidspunkt var jeg så horny at jeg ikke kunne modstå. Og så ræsonerede jeg også at nu var det alligevel for sent, så kunne man lige så godt gå all in.

 

Hun hoppede løs og stønnede meget autentisk. Da jeg flere dages opsparet liderlighed gik der ikke særlig lang tid til jeg fik kom op i hende.

 

Det havde hun så ikke lige ventet, for hun spurgte forfærdet “DID YOU COME INSIDE ME????

Det måtte jeg jo så tilstå. Herpå SPRANG hun op og skyndte sig ud i brusekabinen og lavede den store udskylning af understellet.

 

Jeg lå tilbage på briksen med følelsen af bondeanger og forvirring. Skulle jeg blive liggende og få resten af massagen eller skulle jeg skynde mig at få tøj på?

 

Jeg fik dog et kvarters akavet massage til sidst.

 

Jeg tog et bad og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle betale, da vi på intet tidspunkt havde snakket om dette. Hun fik de 50 Euro jeg havde i kontakter. Hun sagde tak og nejede.

 

Nu venter der så bare et par uger med bekymringer, Bispebjerg og et muligt forklaringsproblem over for kæresten ...

 

Hold jer muntre

 

Tacoma

 

  • Synes godt om 14
  • Tak 6
  • Haha 13

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt skrevet , fed oplevelse.....kan forstå du ikke havde kærresten med til Italy ...... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tacoma skrev, 1 time siden:

Ærede logebrødre

Jeg var et smut til Rom og da man spadserer meget i den by, ville det være velgørende med lidt massage. En morgenstund kiggede jeg derfor indenom King Thai Massage, Via San Marcello 47. Det ligger i en sidegade til Corso’en oppe i den ende hvor Piazza Venezia er. De havde fixed price på 60 Euro for en time. Jeg blev vist ned i kælderen som var dunkel og lidt fugtig som en drypstenshule - hvilket faktisk var ret rart som kontrast til de 35 grader og fuld solskin der var udenfor. Min massøse var i trediverne og havde et kønt ansigt. Jeg smed tøjet og tog en hurtig douche. Der var brusekabine i massagerummet. Jeg lagde mig på briksen og hun gik i gang med at møfle min krop. Det var faktisk rigtig god massage. Tiltrængt. Hun spurgte hvor jeg kom fra og da jeg svarede Denmark, fortalte hun at hun havde arbejdet i Copenhagen og Malmo. (Så måske har jeg haft fornøjelsen af hende tidligere.) 

Undervejs i massagen “kom hun til” at strejfe de ædlere dele. De protesterede jeg ikke imod. Til sidst spurgte hun så om jeg var interesseret i noget ekstra. Jeg spurgte hvad en handjob kostede. Hun svarede 30 Euro, hvilket jeg indvilgede i. Hun gik i gang, men kort tid efter spurgte hun om jeg kunne betale lidt mere for hand-jobbet. (Lidt dårlig stil). For ikke at situationen skulle blive anstrengt svarede jeg så “I can pay you 40, if you show your boobs.” Det gik hun med til. Hun tog blusen af og afslørede et par umanerlige appetitlige, naturlige bryster som hun også lod mig gramse og sutte på.  Hendes håndjob var desværre lidt slattent - jeg kan bedst lide når der bliver taget ordentlig fat. Jeg havde derfor brug for lidt ekstra stimuli, så jeg vovede at stilke hånden ind under hendes løstsiddende bomuldsbukser og trusser og gramsede på hendes baller. Da hun ikke protesterede, listede jeg også en finger op i hende fisse, der ret hurtig blev fugtig.  Det hjalp meget på min helhedsoplevelse, så der gik ikke lang tid, før jeg lavede min private Trevi-fontæne. Jeg derpå en hurtig bruser og forlod veltilfreds stedet. 

Efter et par dage fik jeg lyst til at gentage seancen, så en sen eftermiddag indfandt jeg mig igen på San Marcello 47. Denne gang var det dog en lidt ældre og knap så køn massøse, men hva’ faen … man er vel horny.  Hun gik i gang med at massere. Ok massage. Efter en halv time blev hun så kælen. Begyndte at nappe i mine brystvorter med sine læber, rumstere med min pik og puttede en finger lidt op i måsen på mig. Hun spurgte om jeg havde lyst til at give hende tips. Jeg foreslog 30 Euro for et handjob, da det var udgangspunktet sidste gang. Hun så fornærmet ud og sagde “No … more … 50 Euro”. Jeg havde ikke lyst til at betale mere end sidste gang og da jeg ikke var synderlig interesseret i at se hendes bryster, ville jeg heller ikke foreslå dette.  Vi diskuterede frem og tilbage mens hun teasede mit lem så jeg skulle blive mør nok til at give efter. Det endte dog med at jeg sagde at jeg ikke var interesseret i noget ekstra og bad hende om at gå tilbage til almindelig massage. Nuvel, det blev en lidt akavet halv time. Jeg lå der med en ordentlig boner på og fik pligtskyldig massage på resten af kroppen. Ingen sagde noget.

Jeg gik uforløst derfra og besluttede at jeg ville prøve lykken næste formiddag hvor hende den yngre model forhåbentlig havde vagt. Og selvom jeg trods alt var ret liderlig den eftermiddag, lovede jeg mig selv at jeg ikke ville tage trykket selv, men gemme alt min sperm til næste morgen  Det blev en lang og utålmodig nat Næste morgen troppede jeg op på Via Marcello og heldigvis var min veninde fra forleden på vagt. Faktisk var der også en anden attraktiv massøse som jeg også gerne ville have afprøvet, men jeg var loyal overfor “min veninde”. Efter tre kvarters god og grundig massage sagde hun “turn around”. Det gjorde jeg. Så gik tingene lige pludselig hurtigt. Uopfordret tog hun alt tøjet af kravlede splitternøgen op til mig. Hun gnubbede sig op af mig og æltede sine bryster mod mit ansigt. Jeg suttede på hendes nipples og gramsede på hendes lår og baller. Hun tog sit mundbind af og begyndte at tungekysse mig. Det var noget der satte gang i mine hormoner. Uden at sige noget, rykkede hun så ned og tog min pik i munden og gik i gang med et herligt ØKO-blæs. Jeg tænkte er det nu smart? Og har jeg kontanter nok med? Efter også at have slikket på mine nosser, lagde hun sig igen ovenpå mig og lavede body-to-body-massage med bryster og underliv. Hun gned sin fisse op ned på min pik, så jeg tænkte “nu hiver hun lige straks et kondom frem og spørger om jeg er interesseret i “full package”. Det skete bare aldrig. I stedet tog hun min pik direkte op i fissen og begyndte at ride på mig. Jeg tænkte “Det her er uklogt” men på det tidspunkt var jeg så horny at jeg ikke kunne modstå. Og så ræsonerede jeg også at nu var det alligevel for sent, så kunne man lige så godt gå all in. Hun hoppede løs og stønnede meget autentisk. Da jeg flere dages opsparet liderlighed gik der ikke særlig lang tid til jeg fik kom op i hende. Det havde hun så ikke lige ventet, for hun spurgte forfærdet “DID YOU COME INSIDE ME???? Det måtte jeg jo så tilstå. Herpå SPRANG hun op og skyndte sig ud i brusekabinen og lavede den store udskylning af understellet. Jeg lå tilbage på briksen med følelsen af bondeanger og forvirring. Skulle jeg blive liggende og få resten af massagen eller skulle jeg skynde mig at få tøj på? Jeg fik dog et kvarters akavet massage til sidst. Jeg tog et bad og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle betale, da vi på intet tidspunkt havde snakket om dette. Hun fik de 50 Euro jeg havde i kontakter. Hun sagde tak og nejede.

Nu venter der så bare et par uger med bekymringer, Bispebjerg og et muligt forklaringsproblem over for kæresten ... 

Hold jer muntre

Tacoma

 

Tak for fortællingen, som jeg vil huske på, når jeg kommer til Rom. Jeg har tilladt mig at citere det hele, men redigeret alle dine linjeskift - i stedet for tre linjeskift har jeg de fleste steder bare sat et mellemrum. Det gør det meget lettere at læse for mig selv (jeg gav faktisk op ellers). Så tak for tip og underholdning - hermed et tip tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja, den “fælde” er jeg også faldet i.

Havde igennem nogle måneder fået massage plus håndtrold hos en busty thai dame. Hun blev gradvist mere fræk og afklædt, og en dag så ja gik vi igang uden gummi. Med helt de samme tanker i hovedet som du havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Det er lidt det med de søde Thai piger…… de er lidt i kontrol og når de lige bestemmer sig for man har fortjent lidt ekstra !!! Ja så får man det ofrer uden de lige spørge om det er Ok…. Men måske de bare ved at det kun er det lille hoved der arbejder når vi mænd er i deres kyndige hænder….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du huskede vel at efterlade dit navn og adresse i tilfælde af, at der kommer en lille efterregning, som skal afdrages over de næste 18 år? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tacoma skrev, den 23.8.2021 at 09:03:

Ærede logebrødre

Jeg var et smut til Rom og da man spadserer meget i den by, ville det være velgørende med lidt massage.

En morgenstund kiggede jeg derfor indenom King Thai Massage, Via San Marcello 47. Det ligger i en sidegade til Corso’en oppe i den ende hvor Piazza Venezia er.

De havde fixed price på 60 Euro for en time.

Jeg blev vist ned i kælderen som var dunkel og lidt fugtig som en drypstenshule - hvilket faktisk var ret rart som kontrast til de 35 grader og fuld solskin der var udenfor.

Min massøse var i trediverne og havde et kønt ansigt.

Jeg smed tøjet og tog en hurtig douche. Der var brusekabine i massagerummet. Jeg lagde mig på briksen og hun gik i gang med at møfle min krop. Det var faktisk rigtig god massage. Tiltrængt.

Hun spurgte hvor jeg kom fra og da jeg svarede Denmark, fortalte hun at hun havde arbejdet i Copenhagen og Malmo. (Så måske har jeg haft fornøjelsen af hende tidligere.)

Undervejs i massagen “kom hun til” at strejfe de ædlere dele. De protesterede jeg ikke imod. Til sidst spurgte hun så om jeg var interesseret i noget ekstra.

Jeg spurgte hvad en handjob kostede. Hun svarede 30 Euro, hvilket jeg indvilgede i.

Hun gik i gang, men kort tid efter spurgte hun om jeg kunne betale lidt mere for hand-jobbet. (Lidt dårlig stil).

For ikke at situationen skulle blive anstrengt svarede jeg så “I can pay you 40, if you show your boobs.”

Det gik hun med til. Hun tog blusen af og afslørede et par umanerlige appetitlige, naturlige bryster som hun også lod mig gramse og sutte på.

Hendes håndjob var desværre lidt slattent - jeg kan bedst lide når der bliver taget ordentlig fat.

Jeg havde derfor brug for lidt ekstra stimuli, så jeg vovede at stilke hånden ind under hendes løstsiddende bomuldsbukser og trusser og gramsede på hendes baller. Da hun ikke protesterede, listede jeg også en finger op i hende fisse, der ret hurtig blev fugtig.

Det hjalp meget på min helhedsoplevelse, så der gik ikke lang tid, før jeg lavede min private Trevi-fontæne.

Jeg derpå en hurtig bruser og forlod veltilfreds stedet.

Efter et par dage fik jeg lyst til at gentage seancen, så en sen eftermiddag indfandt jeg mig igen på San Marcello 47.

Denne gang var det dog en lidt ældre og knap så køn massøse, men hva’ faen … man er vel horny.

Hun gik i gang med at massere. Ok massage.

Efter en halv time blev hun så kælen. Begyndte at nappe i mine brystvorter med sine læber, rumstere med min pik og puttede en finger lidt op i måsen på mig.

Hun spurgte om jeg havde lyst til at give hende tips. Jeg foreslog 30 Euro for et handjob, da det var udgangspunktet sidste gang. Hun så fornærmet ud og sagde “No … more … 50 Euro”.

Jeg havde ikke lyst til at betale mere end sidste gang og da jeg ikke var synderlig interesseret i at se hendes bryster, ville jeg heller ikke foreslå dette.

Vi diskuterede frem og tilbage mens hun teasede mit lem så jeg skulle blive mør nok til at give efter.

Det endte dog med at jeg sagde at jeg ikke var interesseret i noget ekstra og bad hende om at gå tilbage til almindelig massage.

Nuvel, det blev en lidt akavet halv time. Jeg lå der med en ordentlig boner på og fik pligtskyldig massage på resten af kroppen. Ingen sagde noget.

Jeg gik uforløst derfra og besluttede at jeg ville prøve lykken næste formiddag hvor hende den yngre model forhåbentlig havde vagt. Og selvom jeg trods alt var ret liderlig den eftermiddag, lovede jeg mig selv at jeg ikke ville tage trykket selv, men gemme alt min sperm til næste morgen

Det blev en lang og utålmodig nat

Næste morgen troppede jeg op på Via Marcello og heldigvis var min veninde fra forleden på vagt. Faktisk var der også en anden attraktiv massøse som jeg også gerne ville have afprøvet, men jeg var loyal overfor “min veninde”.

Efter tre kvarters god og grundig massage sagde hun “turn around”. Det gjorde jeg. Så gik tingene lige pludselig hurtigt. Uopfordret tog hun alt tøjet af kravlede splitternøgen op til mig. Hun gnubbede sig op af mig og æltede sine bryster mod mit ansigt. Jeg suttede på hendes nipples og gramsede på hendes lår og baller.

Hun tog sit mundbind af og begyndte at tungekysse mig. Det var noget der satte gang i mine hormoner.

Uden at sige noget, rykkede hun så ned og tog min pik i munden og gik i gang med et herligt ØKO-blæs.

Jeg tænkte er det nu smart? Og har jeg kontanter nok med?

Efter også at have slikket på mine nosser, lagde hun sig igen ovenpå mig og lavede body-to-body-massage med bryster og underliv.

Hun gned sin fisse op ned på min pik, så jeg tænkte “nu hiver hun lige straks et kondom frem og spørger om jeg er interesseret i “full package”.

Det skete bare aldrig. I stedet tog hun min pik direkte op i fissen og begyndte at ride på mig.

Jeg tænkte “Det her er uklogt” men på det tidspunkt var jeg så horny at jeg ikke kunne modstå. Og så ræsonerede jeg også at nu var det alligevel for sent, så kunne man lige så godt gå all in.

Hun hoppede løs og stønnede meget autentisk. Da jeg flere dages opsparet liderlighed gik der ikke særlig lang tid til jeg fik kom op i hende.

Det havde hun så ikke lige ventet, for hun spurgte forfærdet “DID YOU COME INSIDE ME????

Det måtte jeg jo så tilstå. Herpå SPRANG hun op og skyndte sig ud i brusekabinen og lavede den store udskylning af understellet.

Jeg lå tilbage på briksen med følelsen af bondeanger og forvirring. Skulle jeg blive liggende og få resten af massagen eller skulle jeg skynde mig at få tøj på?

Jeg fik dog et kvarters akavet massage til sidst.

Jeg tog et bad og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle betale, da vi på intet tidspunkt havde snakket om dette. Hun fik de 50 Euro jeg havde i kontakter. Hun sagde tak og nejede.

Hold jer muntre

Tacoma

 

Hej Tacoma ;-)

TAK - for en fræk og god beretning :-) ;-)

Redigeret af Tsunami
Store linje skift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej logebrødre jeg var forbi king thai massage i dag men der var lukket. Jeg går ud fra det er permanent. Et skilt på døren med info om at der lokaler til leje.  Så jeg må fortsætte min søgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...