Hop til indhold
Guest Nannas Hjørne

GB fredag d. 3/9 i Hals med yours truly

Recommended Posts

Guest Nannas Hjørne

Nu skal det altså være <3 


Stedet er et sommerhus i 9370 Hals den 3. september fra kl 13.

Jeg vil have masser af pik i alle mine huller, til jeg får kuller og bliver totalt cumdrunk, og gerne flere i samme hul samtidig, hvis I kan være gode brødre og deles pænt ;)

Pris: DKK 1.000 + DKK 100 ekstra for deltagelse i den afsluttende urin seance kl 15.00
Vi afslutter eventet med at dem som har lyst hiver mig ud på spa-badet, hvor I skyller mig af i urin. Der må sprøjtes alle steder inkl. i munden, men jeg sluger ikke urinen.
Denne del koster DKK 100 ekstra - du bedes angive ved tilmeldingen om du vil være med til dette.

TIMELDING
Ved tilmelding til [email protected] vælger man ankomsttidspunkt kl 13, 13.30, 14 eller 14.30.
Vi bekræfter så tidspunktet hvis det ikke allerede er fuldt optaget - i så fald foreslår vi et andet tidspunkt.
På selve dagen om morgenen genbekræfter vi pr e-mail - deltageren skal så svare for at få tilsendt en kørevejledning.
Hvis du vil mødes med mig bare os to før eller efter, kan du skrive på mit sædvanlige nr., men al kommunikation om gangbanget går gennem mailen, og du kommer til at skrive med min arrangør, som vender alt med mig. 
Vi forventer stor tilslutning - derfor ønsker vi at sprede ankomsttidspunkterne. Jeg har jo mange herlige lyster, som man kan se nedenfor - det er fornuftigt at vælge ankomsttidspunkt efter interesse ;)

Krav til deltagerne

Godt humør, almindelig pli og god hygiejne.

Ellers er der absolut intet at leve op til. Det her skal være sjovt, og det er ligegyldigt om du er 18 eller 90+, tyk eller tynd, høj eller lav, og etnisk baggrund spiller ingen rolle. 


Under gangbanget kører vi en grill med lidt pølser mm., så har man brug for at samle lidt kræfter kan det foregå på terrassen... jeg når næppe selv derud, men så igen tænker jeg ikke, at jeg kommer til at være i pølsemangel. 
 
Til dette GB tilbyder jeg
 Go's: 
- knep i alle huller
- Blow uden kondom 
- gerne double penetration, double vaginal og double anal. 
- facials
- sluger
- smæk i røven
- ydmygende titler (luder, tøjte mm)

No go's: 
- dårlig hygiejne
- hårde lussinger
- Sex uden kondom 
- Fingre i fisse og røv 

Der er mulighed for at tage bad og som sagt slappe af på terrassen under eventet.
Der er grillmad, håndklæder og kondomer til rådighed - man er også velkommen til at tage egne forsyninger med.

Kom glad! Det bliver super hyggeligt :D

Redigeret af Nannas Hjørne
overskuelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg så overskriften tænkte jeg lige, hvad med de andre to huller :P

Det er ikke lige noget jeg møder op til i den del af landet, men jeg sender god energi i jeres retning og håber at Nanna får sig en fantastisk pølsebuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
LongJohn skrev, for 6 minutter siden:

Godt gået!

Et arrangement på Sjælland vil helt sikker vække megen glæde ;-) 

Jamen så får i hende, ubeskåret, da hendes goe venner i det Nordlige Jylland Ålborg takker fra, eller hvordan, Ålborglook ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 10 minutter siden:

Hvor finder man dit nr hvis man vil have dig alene ??

Tryk på den knap hvor der står "Annonceprofil" og kig så på kalenderen hvor du kan se hvornår hun er på og hvor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Da jeg så overskriften tænkte jeg lige, hvad med de andre to huller :P

Det er ikke lige noget jeg møder op til i den del af landet, men jeg sender god energi i jeres retning og håber at Nanna får sig en fantastisk pølsebuffet.

Hvorfor havde jeg ikke selv tænkt på det? Meget passende ;)

Og tak! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
LongJohn skrev, for 9 timer siden:

Godt gået!

Et arrangement på Sjælland vil helt sikker vække megen glæde ;-) 

Det kunne sagtens ske engang (; 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Det kunne sagtens ske engang (; 

Måske vi også kunne lokke dig til det sydlige Jylland? Jeg er ret sikker på vi er flere der gerne vil give dig ringridderpølse ;) Og afslutte med GGG-style bukkake :P

Redigeret af Don T
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Don T skrev, for 1 time siden:

Måske vi også kunne lokke dig til det sydlige Jylland? Jeg er ret sikker på vi er flere der gerne vil give dig ringridderpølse ;) Og afslutte med GGG-style bukkake :P

Jeg lader mig sagtens lokke, men nu var det lige i Nordjylland, der var en som tilbød at arrangere det. Sådan noget orker jeg ikke selv, jeg gider kun den sjove del :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 58 minutter siden:

Jeg lader mig sagtens lokke, men nu var det lige i Nordjylland, der var en som tilbød at arrangere det. Sådan noget orker jeg ikke selv, jeg gider kun den sjove del :D

Det er absolut også en fair deal @Nannas Hjørne ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 21 timer siden:

Kunne være fedt hvis du kom til fyn en dag 

Og det kunne det virkelig.

Hun er godt nok en lækkerhaps.....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Ståpik skrev, for 43 minutter siden:

Og det kunne det virkelig.

Hun er godt nok en lækkerhaps.....:P

Lige til at lappe i sig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben

Undskyld mit måske underligt spørgsmål, jeg er slet ikke med her men skal det forstås således at vi mænd knepper hende på samme tid, altså flere mænd om hende på samme tid hvor man ligger i ske med en mand eller hvordan, jeg vil dog foretrække Nanna alene, men måske ikke muligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cupid

Jeg forstår nu godt, at her vil blive fuld knald på og ikke noget 1:1 :-P

Men hvor lang tid kan man regne med at lege med? Hvis man nu får anvist 14.30 som ankomsttidspunkt, så giver det kun 30 minutter indtil kl 15. Eller er der noget jeg misser?

/Cupid

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Cupid skrev, for 24 minutter siden:

Jeg forstår nu godt, at her vil blive fuld knald på og ikke noget 1:1 :-P

Men hvor lang tid kan man regne med at lege med? Hvis man nu får anvist 14.30 som ankomsttidspunkt, så giver det kun 30 minutter indtil kl 15. Eller er der noget jeg misser?

/Cupid

Man får ikke anvist et tidspunkt, man ønsker selv. Vi tænker, at det vil give et bedre flow at folk kommer efterhånden, end hvis alle dukker op samtidig og flertallet så må stene i haven til der bliver plads.  Men ja, hvis man vælger et af de senere tidspunkter, er der selvfølgelig mindre tid tilbage. Hvis der kun er plads på det sene tidspunkt, og man ikke mener, at man kan få nok ud af det, kan man selvfølgelig bare takke nej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mellemben skrev, for 1 time siden:

Undskyld mit måske underligt spørgsmål, jeg er slet ikke med her men skal det forstås således at vi mænd knepper hende på samme tid, altså flere mænd om hende på samme tid hvor man ligger i ske med en mand eller hvordan, jeg vil dog foretrække Nanna alene, men måske ikke muligt?

Siden dette er et gangbang, er det ikke muligt at få mig alene. Konceptet er netop, at flere mænd tager mig samtidig, så du skal nyde den type setup og ikke have for megen berøringsangst, ellers er det ikke arrangementet for dig.

Ideelt set vil jeg gerne fyldes med pik i alle mine huller samtidig, til jeg ikke sanser andet end berøringer og pik efter pik som trænger op i mig :P

Jeg kommer jævnligt til Aalborg som P/d GP, hvor jeg ses på tomandshold i en meget mere intim setting, som er mere egnet til dem som ikke kan lide at dele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 13 timer siden:

Lige til at lappe i sig :P

Nemlig.............ville nyde og smage dig og ikke mindst trænge ind i dig, både vaginalt, men i den grad også analt...og kronen på værket skulle absolut være og fyre kanonnen af i din mund og se dig lege med spermen i munden inden det glider til bunds:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Notmee skrev, for 33 minutter siden:

Er der mange tilmeldinger?

Jeg ved faktisk ikke helt hvad tallet lyder på pt., men sidst jeg hørte var der god tilslutning. Vi vil dog gerne have flere, for min erfaring er, at man skal have i hvert fald dobbelt så mange tilmeldinger som, det antalt deltagere man vil have, da i hvert fald halvdelen ikke dukker op.  Går det helt "galt" og der kommer for mange, forlænger vi bare legen.

Skriv til e-mailen, hvis du vil vide hvor mange der er tilmeldt - men kun hvis du selv er interesseret  i at deltage, ellers er der ingen grund til at tage min arrangørs tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Notmee skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er tilmeldt.

Tror bare ikke jeg kan klare dig alene, når du har sat dig op til besøg af mange. Haha

Fedt! Jamen jeg tror i hvert fald ikke, at du skal bekymre dig om at stå alene med mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...