Sigerdetik 28 Skrevet 21. August, 2021 (edited) Hej Mine to arabiske veninder vil gerne have sex med mig og 2-3 øvrige mænd. Det skal foregå i Horsens området i en af de nærmeste dage. Gerne i morgen, hvis der er 2-3 friske fyre som er klar på det. Det hele foregår med kondom. 1 time koster kr. 2000 for hele arrangementet. Skriv privat besked, hvis det har i interesse. Piger en er 30 og 35 år. Begge almindelige af bygning og mega søde. Redigeret 21. August, 2021 af Sigerdetik 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Detbette 4 Skrevet 21. August, 2021 Kan du sende mig en Privat besked? Jeg kan ikke sende dig en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 21. August, 2021 Sigerdetik skrev, 1 time siden: Hej Mine to arabiske veninder vil gerne have sex med mig og 2-3 øvrige mænd. Det skal foregå i Horsens området i en af de nærmeste dage. Gerne i morgen, hvis der er 2-3 friske fyre som er klar på det. Det hele foregår med kondom. 1 time koster kr. 2000 for hele arrangementet. Skriv privat besked, hvis det har i interesse. Piger en er 30 og 35 år. Begge almindelige af bygning og mega søde. Lyder dejligt! Hvis bare de fleste piger fra øst til vest med arabiske rødder gik med disse tanker ville Danmark være et dejligt sted at leve. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 168 Skrevet 21. August, 2021 (edited) Øv, jeg kan ikke deltage. Men for helvede, det lyder jo helt fantastisk frækt! Jeg elsker piger fra Mellemøsten! De er for lækre! Hvis nogen af jer kender nogle søde tøser af arabisk/mellemøstlig afstamning i Storkøbenhavnsområdet, som gerne vil tjene en skilling på at være nuttede, så giv mig lige besked, ikke? Så vil jeg meget gerne snakke business med dem Redigeret 21. August, 2021 af Doktor Diller 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pilo 0 Skrevet 21. August, 2021 Sigerdetik, kan du skrive en PM, da jeg ikke kan få lov til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 21. August, 2021 Det er garenteret den samme der vil have nogen til at kneppe moren og søsteren på 16. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigerdetik 28 Skrevet 21. August, 2021 Havde virkelig håbet på jeg kunne finde 1 eller 2 s ok mhavde lyst til at deltage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigerdetik 28 Skrevet 21. August, 2021 Zar skrev, for 1 minut siden: Det er garenteret den samme der vil have nogen til at kneppe moren og søsteren på 16. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 168 Skrevet 21. August, 2021 Zar skrev, for 12 minutter siden: Det er garenteret den samme der vil have nogen til at kneppe moren og søsteren på 16. ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 361 Skrevet 21. August, 2021 Zar skrev, for 32 minutter siden: Det er garenteret den samme der vil have nogen til at kneppe moren og søsteren på 16. Måske tager jeg fejl sorry ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 21. August, 2021 Zar skrev, for 2 timer siden: Måske tager jeg fejl sorry ! Det er rigtigt der har været en på Annoncelight der søgte mænd til moderen og søster på 16 mener bare han skrev de var fra Tyrkiet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 21. August, 2021 Er der mulighed for fotos i PB? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 21. August, 2021 Sigerdetik skrev, for 4 timer siden: Havde virkelig håbet på jeg kunne finde 1 eller 2 s ok mhavde lyst til at deltage. Lyst har man vel altid - men nu er dit tilbud: ppd skrev, for 6 timer siden: 1 time koster kr. 2000 for hele arrangementet sammen med 2 - 3 andre mænd, ikke særlig favourabelt - fotos har du ikke - og det er også en lidt kort betænkningstid. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dennis Nord 51 Skrevet 20. Oktober, 2021 Sigerdetik skrev, den 21.8.2021 at 15:14: Hej Mine to arabiske veninder vil gerne have sex med mig og 2-3 øvrige mænd. Det skal foregå i Horsens området i en af de nærmeste dage. Gerne i morgen, hvis der er 2-3 friske fyre som er klar på det. Det hele foregår med kondom. 1 time koster kr. 2000 for hele arrangementet. Skriv privat besked, hvis det har i interesse. Piger en er 30 og 35 år. Begge almindelige af bygning og mega søde. Hejsa, Er det muligt at møde den i Privat ? Her tænker jeg på hotel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg