Hop til indhold
frank.thomas

Kati i Hillerød? ser meget spændende ud..

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual
Dinner_at_the_y skrev, for 4 timer siden:

Har ikke været der, men tror ikke du kan ramme mere forbi skiven, end du gør der. 

Stedet er altså ok. Har været der flere gange, men dog ikke med de nuværende piger. De har skiftet en del ud på det sidste.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 12 timer siden:

Stedet er altså ok. Har været der flere gange, men dog ikke med de nuværende piger. De har skiftet en del ud på det sidste.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Det er den del ned “max et HJ”, jeg mener rammer ved siden af. Det lugter af noget mere, at dømme på tekst og billeder. B)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at man ikke nødvendigvis behøver FP. Hvis man vil have massage og HJ, så tjener de jo også på det. Det er nok mere hvis man vil gå den anden vej og have ekstra tjenester at det kan blive svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tænker at man ikke nødvendigvis behøver FP. Hvis man vil have massage og HJ, så tjener de jo også på det. Det er nok mere hvis man vil gå den anden vej og have ekstra tjenester at det kan blive svært.

Både ja og nej. Piger, der primært tilbyder den fulde pakke er dels ikke nødvendigvis ret gode til massagen, dels kan de ud fra andre anmeldelser at dømme godt blive skuffede, hvis gæsten nøjes med HJ, så de kun tjener det halve. Og det kan så påvirke kvaliteten af massagen negativt. Men der er også eksempler på, at pigen er helt ok med, at gæsten vælger at sige nej til en merydelse og alligevel får en ganske god massage (og evt HJ). Det er i mange sammenhænge svært at sige “hvordan det altid er”, for man kan sjældent skære alle over én kam, og thaimiljøet er ingen undtagelse. Slet ikke. ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
frank.thomas skrev, den 20.8.2021 at 16:54:

De kan godt HJ, men spørger ca. 25 gange om ikke du skal have boom boom… 

Var forbi, og på et tidspunkt stod der 3-4 piger mens jeg lå på briksen, og de snakkede og gjorde ved, for de ville boom boom. Endte med at pigen var nøgen og gav HJ, man måtte røre det meste, dog ikke missen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findesdu skrev, den 30/8/2021 at 16:35:

Fuld pakke 2500,-, men tror godt du kan komme lidt ned i pris. 

Det må da have været for hele flokken. I det hus har de da en klokkeklar og standardiseret prispolitik: 30min FP/1000kr og 60 til 1500. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jesse skrev, for 19 minutter siden:

Det må da have været for hele flokken. I det hus har de da en klokkeklar og standardiseret prispolitik: 30min FP/1000kr og 60 til 1500. 

Jo jo, men går den så går den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, den 1.9.2021 at 13:25:

Det må da have været for hele flokken. I det hus har de da en klokkeklar og standardiseret prispolitik: 30min FP/1000kr og 60 til 1500. 

Det må prøves… men massagen er ikke noget specielt desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...