Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

jeg er bosiddende i Randers og søger den bedste massage med ekstra. Det vil være hver 14 dag/ måned, da jeg døjer med ryggen. Hvem anbefaler I? Hun skal gerne være ung med gode bryster, og god til at tirre, samt diskret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nana, Nørrebrogade er helt klart den, jeg synes er bedst til ryggen. Alder i fyrrerne, ved ikke om det er ungt nok, men en pæn slank dame. Min nakke og skuldre går jeg til Em, Markedsgade med, men der er vist ikke noget ekstra hos Em.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du, ud over hvad sundhedssystemet tilbyder, har brug for at få ryggen masseret, så kan jeg kun tilslutte mig, at Nana er et godt valg.

Hun giver en vældig god massage, og hun tager godt fat. Som standard koncentrerer hun sig om ben, ryg og arme. Hvis du fortæller hende at du har problemer andre steder - nakke, skulder eller andet, så tager hun også fat i det, og gør det til UG. Det vil også være godt for din ryg, at hun bruger en time på massagen, uden at arbejde med at pirre. Efterfølgende finder I nok ud af noget ekstra, og hun skal nok få dig vækket.

Hvis ung for dig er først i tyverne, så falder hun lidt uden for rammen. Kroppen fejler dog absolut intet, flot lille thainumse og fine velsiddende bryster, som skal behandles blidt.

Stedet i en almindelig stille gade, forretning med massageskilt på. Hvis det ikke er diskret nok for dig, så findes der en bagdør, måske kunne det aftales at den kunne bruges.

Het er håbløst at ringe, send en sms.

 

https://annoncelight.dk/showad/229889

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oue i Vester Kirkestræde giver god massage, men på madras på gulvet. Hun giver også HJ, men ikke mere. HJ er vel teknisk set godt udført ( :-) ), men jeg tænder ikke på hende, så det virker ikke rigtigt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...