Hop til indhold
Tantra

Read GP's ad text and respect what you read

Recommended Posts

As in every other industry, there are different segments in the red light, from eclusive to very cheap, different directions from gentle massages to hard SM, as well as the people we work in this industry, we are different. Each of us, at least each of us independent girls, have their own concept, create individual advertisements, describe our offers, prices, who we are and what defines us. Likewise, some of us also describe the desired procedure when requesting an appointment - what we want and what is possibly unacceptable. Every gentleman can choose and if he is not in tune with it, everyone can scroll further until he finds something suitable.
So why call some men directly even though the ad says that you want to be contacted via sms? Why do some men only try to write something with a chat-like character even though the ad expressly states that you want a specific appointment request with the desired date: time, duration, etc.? Why do some just write: "Do you have time?" - although the girl doesn't even know when, how long she should have time and for what? Why do some write: "What does it cost?" although the prices are carefully listed in the ad ???? - I could go on forever with such questions ...
I wonder if some men don't read our ads at all or are simply not interested in respecting what they have read (?) ....
I understand that different men use our services, but you can choose: If a GP wants an appointment request via sms, but the man would rather call, then he can look for another girl who is happy to receive a call? Why can some not respect or at least accept that, for example, a call is undesirable? Have you not read the ad or are you trying to show that you do not respect people? Does a man who behaves like this generally have no respect for women or does he think it is superfluous to respect a woman just because she is a GP?

It's much nicer when two people meet at eye level and with mutual respect.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

A lot of people go through life with a very low level of awareness. They are probably not the kind of people you would like to join you for a real tantra session, but possibly the kind of people who need it the most.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg forstår til fulde hvad du siger men vil komme med, hvad jeg tror kan være en forklaring.

De mænd som gør alle de ting som en GP har frabedt sig, telefon opkald, dårlig sms mm,  er mænd som kun gør det for at få et “kick” ud af kontakten til en GP, de har ikke tænkt sig at føre det ud i virkligheden, det er kun for lige at få det sus i maven det giver at kontakte en GP.

jeg har tidliger sagt det, at for mig selv er ventetiden efter en kontakt og den følelse det giver i maven, en meget stor del af min oplevelse, så jeg har  en vis forståelse for det sus De får, men det er uacceptabelt at spille tiden for et andet menneske. Det er IKKE ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 8 minutter siden:

De mænd som gør alle de ting som en GP har frabedt sig, telefon opkald, dårlig sms mm,  er mænd som kun gør det for at få et “kick” ud af kontakten til en GP, de har ikke tænkt sig at føre det ud i virkligheden, det er kun for lige at få det sus i maven det giver at kontakte en G

Ja, den slags mænd findes, men der er også masser af mænd der rigtig gerne vil komme på besøg, men som ikke lige fik læst annoncen ordentligt, kun kom til billederne eller bare ikke forstod teksten….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Tantra skrev, for 46 minutter siden:

As in every other industry, there are different segments in the red light, from eclusive to very cheap, different directions from gentle massages to hard SM, as well as the people we work in this industry, we are different. Each of us, at least each of us independent girls, have their own concept, create individual advertisements, describe our offers, prices, who we are and what defines us. Likewise, some of us also describe the desired procedure when requesting an appointment - what we want and what is possibly unacceptable. Every gentleman can choose and if he is not in tune with it, everyone can scroll further until he finds something suitable.
So why call some men directly even though the ad says that you want to be contacted via sms? Why do some men only try to write something with a chat-like character even though the ad expressly states that you want a specific appointment request with the desired date: time, duration, etc.? Why do some just write: "Do you have time?" - although the girl doesn't even know when, how long she should have time and for what? Why do some write: "What does it cost?" although the prices are carefully listed in the ad ???? - I could go on forever with such questions ...
I wonder if some men don't read our ads at all or are simply not interested in respecting what they have read (?) ....
I understand that different men use our services, but you can choose: If a GP wants an appointment request via sms, but the man would rather call, then he can look for another girl who is happy to receive a call? Why can some not respect or at least accept that, for example, a call is undesirable? Have you not read the ad or are you trying to show that you do not respect people? Does a man who behaves like this generally have no respect for women or does he think it is superfluous to respect a woman just because she is a GP?

Hi,

The code word is mutual respect. I meet the lack of that very often also in my work as a freelancer in the communication business. It makes me sad and disappointed, when other persons show no interest in what you are telling them, even if they have raised the subject themselves. I guess they feel more important than me and therefore have the right to behave like that. Well, they are not. I am an experienced gentleman on 60 with kindness and karma, but I am not gentle anymore when meeting egocentric and stupids.

All the best from Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

I can only echo what has been said above, and add that some men perhaps want to appear frendly and that is why they ask if you have time? perhaps they call, because they are not so confortable with writing text messages, some os us are old dirty gezers you know, we used to call somebody if we wanted contact. 

And then, and I dont want to derail your otherwise nice question, but then there is often the possibility to get a service not listed on the advert. Some girls might say specify that everything is with condom, or no unprotected sex, and lets us just say that if you offer the right amount I have not yet meet a GP who refused to let me creamepie her deep inside her sweet juicy pussy.

Redigeret af TopDaddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 1 time siden:

Well, sounds nice but in reality a bit difficult with my tounge inside your pussy and you mouth around my penis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dear Tantra. I have read your ad and I was wondering if one had questions as newbie how to ask you such questions if no calls or chat like massages? And are the calls or text regarding that?

I would agree it’s a waste of your time if you get calls and not text massages as you specific write no calls.

But as others have stated some might be better at talking via a call than texting or the otherway around.

And some most likely wont read half through the ad. Dunno if it’s the little brain ruling in this case.

Have a nice day :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Tantra I could not have said it better myself. I do not have problem with phonecalls since I only book on mail. 
But everything else is so true. 
I try to explain to my customers that the possibillity for a visit is much bigger if they write more info in first Message. Less messages fort and back. But if I put in a little effort and patience, we often end up meeting. They do not read everything. And I just shake my head and laugh. Because in every other aspekt of life they would. They can order a vaccation online and find the cheappest week or the room with a wiew. But when it comes to ordering a GP the brain turns off.

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
SweetMilf6630 skrev, for 20 minutter siden:

@Tantra I could not have said it better myself. I do not have problem with phonecalls since I only book on mail. 
But everything else is so true. 
I try to explain to my customers that the possibillity for a visit is much bigger if they write more info in first Message. Less messages fort and back. But if I put in a little effort and patience, we often end up meeting. They do not read everything. And I just shake my head and laugh. Because in every other aspekt of life they would. They can order a vaccation online and find the cheappest week or the room with a wiew. But when it comes to ordering a GP the brain turns off.

Yes, I like what I read here. Without telling what I also do as work I can confirm, that many people deposit their brain, when leaving cph airport.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Oh honestly, I believe most of the men who ignore the text, never quite make it past the photos. 

They don't willfully ignore instructions, but find the text too bothersome and think it's easier to just call and find out what's what instead of spending mental capacity reading. After all, the blood isn't exactly flowing towards the brain when they've seen your picture. 

There are men who've written me every single time I visit Aalborg (my usual hunting ground) and never once followed instructions. Hence, never once received an answer. I pity them a bit to be honest - but alas, not enough to respond to "hi." 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nannas Hjørne skrev, for 19 minutter siden:

Oh honestly, I believe most of the men who ignore the text, never quite make it past the photos. 

They don't willfully ignore instructions, but find the text too bothersome and think it's easier to just call and find out what's what instead of spending mental capacity reading. After all, the blood isn't exactly flowing towards the brain when they've seen your picture. 

There are men who've written me every single time I visit Aalborg (my usual hunting ground) and never once followed instructions. Hence, never once received an answer. I pity them a bit to be honest - but alas, not enough to respond to "hi." 

Love that text too. Thanks from Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et meget simpelt svar på hvorfor det sker. Vi mænd er blevet så trætte af at læse instruktioner, efter alle kvinder blev enige om at købe alt deres gøgl i Ikea og forvente at vi samler det. 

Nu er det smittet at på flere generationer af mænd og vi vælger at gøre det på vores måde først. Hvis det så ikke virker, så prøver vi i sidste ende at læse manualen. 

Så faktisk hvis man tænker over det, så er det jeres egen skyld... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Sweex2 skrev, for 1 time siden:

Der er et meget simpelt svar på hvorfor det sker. Vi mænd er blevet så trætte af at læse instruktioner, efter alle kvinder blev enige om at købe alt deres gøgl i Ikea og forvente at vi samler det. 

Nu er det smittet at på flere generationer af mænd og vi vælger at gøre det på vores måde først. Hvis det så ikke virker, så prøver vi i sidste ende at læse manualen. 

Så faktisk hvis man tænker over det, så er det jeres egen skyld... ;)

Nu er der så bare forskel på at samle er møbel. Og ende med at bruge vinkel beslag og lange skruer de steder det ikke hang sammen. 
Og at henvende sig til eller besøge mennesker af kød og blod, der faktisk har grænser der skal respekteres. Læser din indslag med et smil og ved det er en joke. Men stadig en dårlig sammenligning. 
Det eneste mine kunder får ud af ikke at læse som minimum priser, ydelser og åbningstider. Er endeløst skriveri frem og tilbage med et spørgsmål og er svar af gangen. Ofte over flere dage fordi jeg kun svarer i pauserne. Og nogen gange mister jeg tålmodigheden med spørgejørgen også kommer de aldrig til at møde mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thanks for the previous answers. I think the different views in this thread show how different people are. If I read through the answers in this way, I would know exactly who I would like to greet as a customer<3 and whose number I would block before he pressed the dial Button.  
....and...... with all understanding for the gentlemen's brain, which is probably somewhere else "at the moment".... The gentlemen are allowed to read our advertisements carefully and folow our rouls and if a gentleman still obeys this and sends a specific appointment request, so he has already laid the first building block for a successful date <3...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror der er flere ting i spil.

Som @Nannas Hjørne siger, så er der helt sikkert en gruppe af mænd der aldrig kommer længere end billederne. Lysten tager over, og de bruger en fremgangsmetode som måske virker på nogle piger, men ikke alle. Jeg har ikke erfaring med det, men jeg forestiller mig at der findes piger som responderer på "kan du bolle om 15 minutter?", og er tilfredse med den slags kunder. Når de så rammer en pige, der kræver lidt mere indledende fodarbejde, så falder de igennem.

Når det så er sagt - så synes jeg det der med at læse og forstå, er et generelt problem. Jeg bruger selv meget krudt på at formulere mig forståeligt. Det er en ret stor del af min profession, at kunne netop det. Men jeg er stadig nødt til at bruge en hel masse tid, på at forklare ting som jeg allerede har gjort mig umage med at dokumentere. "Men betyder det ikke bare, at du ikke er så skarp til kommunikation, som du tror?" hører jeg dig hviske. Jo, det er jo naturligvis en mulighed. Men jeg vil nu alligevel vove at påstå, at en stor del af ansvaret ligger hos dem der bare nægter at lade bogstaverne forme en mening inde i deres bevidsthed (læserne).

Jeg har efterhånden læst en del annoncer, og må sige at pigerne/annoncørerne også ofte bidrager til problemstillingen. Nogle gange er teksterne nærmest ulæselige, fordi de indeholder en masse stave- og/eller formuleringsfejl. Den anden dag så jeg en annonce, hvor pigen tydeligvis havde pådraget sig den for mig mest irriterende grammatiske egenskab: et misforstået overforbrug af spørgsmålstegn. Nærmest hver eneste sætning var efterfulgt af en kaskade af spørgsmålstegn. Forvirringen er for mig total, hvis jeg skal tolke teksten "kun sex med kondom?????? kysser hvis du ikke lugter af død??????". Er hun selv i tvivl om, hvad hun mener?

Det kan godt være jeg lyder en smule gammeldags og forstokket - men så kan vi lige så godt lige give den fuld gas. Sproget og dets brug er i forfald, og det er der mange årsager til, men de er næsten så trivielle at jeg ikke magter at sidde her og remse dem op (sociale medier, pop-kulturens omgang med slang, engelske låne-ord, und so weiter...). Udbredelsen af teknologi, velstand og globalisering betyder ydermere, at alle mulige forskellige mennesker med forskellige ophav, uddannelse, kultur og mental kapacitet spiller på den samme fodboldbane. Og så kan man næsten ikke undgå, at forfatteren på en annonce, møder et publikum der ikke passer med den tiltænkte målgruppe.

Jeg har selv haft rimeligt god success med at slippe igennem kommunikations-nåleøjer hos piger, som jeg har søgt en kontakt hos. Men jeg har faktisk også oplevet, at det er svært at få kontakt, fordi pigerne uden tvivl skal sortere i enorme mængder af useriøs kommunikation. Kan vi ikke lave en eller anden liste med verificeret seriøse købere?

Redigeret af JPSartre
Dårlig formulering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Mr. Sensual skrev, for 10 timer siden:

Hi,

The code word is mutual respect. I meet the lack of that very often also in my work as a freelancer in the communication business. It makes me sad and disappointed, when other persons show no interest in what you are telling them, even if they have raised the subject themselves. I guess they feel more important than me and therefore have the right to behave like that. Well, they are not. I am an experienced gentleman on 60 with kindness and karma, but I am not gentle anymore when meeting egocentric and stupids.

Overraskende at du er i kommunikationsbranchen og ikke kender det gamle princip KISS (Keep it simple stupid).

Damens indlæg er en mur af tekst uden afsnitsinddeling  og dermed  ulæselig. Hendes såkaldte annonce har lange afsnit som vist er irrelevante da kunderne åbenbart ikke læser dem og så er de endda skrevet på et fremmedsprog.

Tjek lige annoncetekster online eller i en papiravis. Ingen fylder bare en 1/10 af en typisk annoncelight tekst.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Tantra skrev, 1 time siden:

Thanks for the previous answers. I think the different views in this thread show how different people are. If I read through the answers in this way, I would know exactly who I would like to greet as a customer<3 and whose number I would block before he pressed the dial Button.  
....and...... with all understanding for the gentlemen's brain, which is probably somewhere else "at the moment".... The gentlemen are allowed to read our advertisements carefully and folow our rouls and if a gentleman still obeys this and sends a specific appointment request, so he has already laid the first building block for a successful date <3...

Hi Tantra,

Wonderful to read, straight talk, no nonsense, humor and a bright brain. Further I have read your ad many times, and understood it all,  while enjoying the pictures. See you soon, I hope, but first of  all I shall write a polite sms to you, presenting myself properly and with a precise booking. And, if a visit is granted, I can predict that our first meeting will be 50% talking and laughing and 50% erotics. A combination I love. The art of enjoying life together.

A kiss from Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Chock Dims skrev, for 33 minutter siden:

Tjek lige annoncetekster online eller i en papiravis. Ingen fylder bare en 1/10 af en typisk annoncelight tekst.

Det er meget muligt. Men med alle de spørgsmål der stilles, uanset om det står der eller ej, vil mange jo rent faktisk gerne have den viden inden besøget. Og personligt vil jeg hellere bruge tiden på at hygge med kunderne irl som svare på det samme igen og igen igen igen. Har som skrevet ret lang tålmodighed, men det er spild af tid også for kunden selv. Da det tager væsentligt kortere tid at læse informationerne fra start af. Det mest irriterende er hvis svaret på et spørgsmål så er årsag til kunden alligevel ikke er interreseret. Det kunne han ha vidst på forhånd. Og det mest latterlige er, I bruger meget tid på at fremsøge, læse og skrive anmeldelser. Men at læse vores annoncer, det er unødvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
SweetMilf6630 skrev, for 7 timer siden:

Det er meget muligt. Men med alle de spørgsmål der stilles, uanset om det står der eller ej, vil mange jo rent faktisk gerne have den viden inden besøget. Og personligt vil jeg hellere bruge tiden på at hygge med kunderne irl som svare på det samme igen og igen igen igen. Har som skrevet ret lang tålmodighed, men det er spild af tid også for kunden selv. Da det tager væsentligt kortere tid at læse informationerne fra start af. Det mest irriterende er hvis svaret på et spørgsmål så er årsag til kunden alligevel ikke er interreseret. Det kunne han ha vidst på forhånd. Og det mest latterlige er, I bruger meget tid på at fremsøge, læse og skrive anmeldelser. Men at læse vores annoncer, det er unødvendigt.

Men klagen, og mange andre pigers tidligere klager, går jo ud på at "annoncen" ikke bliver læst hvilket du jo smukt bekræfter med klagesangen over at skulle besvare samme spørgsmål igen og igen.  I må jo gøre det forkert eller måske er mere synlige fordi I "støjer".

Er dog stødt på et par annoncører der skriver de afbryder al kontakt hvis der stilles spørgsmål der er besvaret i annoncen. Det er måske en vej at gå.

Annoncering på f.eks. annoncelight er jo tredelt. En teaser på forsiden, selve annoncen og muligvis en profiltekst. Den først er ifølge sagens natur meget kort, den næste som er annoncen er næsten altid en katastrofe med mure af for annoncen ligegyldigheder  retteligt burde stå på profilen og som forklarer tingene nærmere.

Læste lige denne her https://annoncelight.dk/profile/martanatalia92%40gmail.com  , som egentlig ikke er slem men hvor hun spænder ben for sig selv ved at skrive det samme i profilen som i annoncen. Egentlig meget typisk.

Kan godt forstå  at I ikke gider de spørgsmål men så må I kommunikere enklere og bedre. Jeg har også ligget og knaldet en dame og så tikker et "pling" ind hvert minut med ligegyldige spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Chock Dims nu kan må så kun lave den 3 delt på AL hvis man betaler et vanvittigt abonnement hver måned. 
Nemt at smide skylden tilbage, men trådstarters pointe er stadig hvis gp ikke er et match, så lad være at henvende Jer. Må så også gælde hvis annoncen er for uoverskuelig.

Mit hidtidige problem var jeg jeg nægter at betale abonnement, også her på EG og så kan man skrive 1000tegn mener jeg det er. 
Så nogen af kunderne var lovligt undskyldt med ikke at have alt info  

Med risiko for dette opslag bliver opfatter som reklame, har jeg nu lavet min egen hjemmeside  Så mine annoncer er meget korte også med link. Og mit første forsøg ved mange spørgsmål er at smide linket i mailen.

Det har hjulpet lidt, men der vil altid være nogen som spørger ind til så specifikke ting, at man umuligt kan have alt med annoncen. Og nogen af samtalerne ender i besøg andre ikke og jeg kører princippet uskyldig til det modsatte er bevist, hvilket jeg spilder en del tid på, men ønsker ikke at frasortere nogen som reelt bare ville være sikker på ikke at gøre noget forkert eller spilde sin hos mig på at aftale de sidste ting  
Så det er ikke så simpelt som det gøres til  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
SweetMilf6630 skrev, for 21 minutter siden:

@Chock Dims nu kan må så kun lave den 3 delt på AL hvis man betaler et vanvittigt abonnement hver måned. 
Nemt at smide skylden tilbage, men trådstarters pointe er stadig hvis gp ikke er et match, så lad være at henvende Jer. Må så også gælde hvis annoncen er for uoverskuelig.

Da jeg ikke annoncerer kender jeg ikke til teknikaliteterne. Jeg smider ikke skylden tilbage men beder  blot om at tænke over sin annonce. Vær præcis og kortfattet og i særdeleshed når det er forfattet på et fremmedsprog - i dette tilfælde broken english.

Med risiko for dette opslag bliver opfatter som reklame, har jeg nu lavet min egen hjemmeside  Så mine annoncer er meget korte også med link. Og mit første forsøg ved mange spørgsmål er at smide linket i mailen.

Fremragende. Nu kan du styre tingene helt selv. Men hvordan finder kunder dig så?

Tror ikke man kan undvære annoncelight og escortguide til at guide kunder til hjemmesiden. Eller rigtig fin hjemmeside synes jeg.

Det har hjulpet lidt, men der vil altid være nogen som spørger ind til så specifikke ting, at man umuligt kan have alt med annoncen. Og nogen af samtalerne ender i besøg andre ikke og jeg kører princippet uskyldig til det modsatte er bevist, hvilket jeg spilder en del tid på, men ønsker ikke at frasortere nogen som reelt bare ville være sikker på ikke at gøre noget forkert eller spilde sin hos mig på at aftale de sidste ting  
Så det er ikke så simpelt som det gøres til 

Det kan gøres simpelt. Hende med den skjulte venstreøje i Århus, som jeg ikke husker navnet på (måske Sandra), afviser kunder kategorisk hvis de spørger om noget der står i annoncen. Men hun er vist også meget søgt så det er nok nemt for hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Chock Dims skrev, for 26 minutter siden:

Fremragende. Nu kan du styre tingene helt selv. Men hvordan finder kunder dig så?

Er på AL, Danske Massagepiger og her. Blot for at kunne søges frem og så er der link. Nogen tør så ikke trykke på linket. Men de må så søge videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Chock Dims skrev, for 1 time siden:

Men klagen, og mange andre pigers tidligere klager, går jo ud på at "annoncen" ikke bliver læst hvilket du jo smukt bekræfter med klagesangen over at skulle besvare samme spørgsmål igen og igen.  I må jo gøre det forkert eller måske er mere synlige fordi I "støjer".

Some men think that if women complain - women have to change something ...
In this case, that is completely absurd.

Personally, I am absolutely in harmony with my concept and my ad text. My target group of gentlemen, whom I would like to address with my ad, reads and respects what has been read - accordingly sends me a specific appointment request, the exact time of the desired date, as well as the duration and desired menu or desired ritual. You are great, educated, respectful, intelligent men - each of you.<3 And I think it's the same with the other girls.

It is men who read or partially read advertisements and simply send countless questions with disrespectful or meaningless messages to countless women that we complain about. These men are undesirable, they just steal our time with the nonsense they write to us, so we ignore and block them.

Some men just look at pictures and call immediately - what a shame about these men if girls don't want to be called. Because these men read absolutely no texts - I'm sorry for this group, and I would at least wish that some of them would not only look at pictures but also read our texts...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Chock Dims
Tantra skrev, for 18 minutter siden:

Some men think that if women complain - women have to change something ...
In this case, that is completely absurd.

Det siger sig selv at du  er en slags terapeut der yder og sælger  tjenester til interesserede.  Hvis de interesserede ikke forstår hvad dine tjenester indebærer så henvender de sig og spørger. Du styrer kommunikationen til dine potentielle kunder  100% - så hvem skal "change something" her?

Citat

It is men who read or partially read advertisements and simply send countless questions with disrespectful or meaningless messages to countless women that we complain about. These men are undesirable, they just steal our time with the nonsense they write to us, so we ignore and block them.

Så gør teksten enklere. Et eksemple fra  indlægget her er at  ordet "respect" , som nok er oversat direkte fra det tyske "respektieren" ,  som ikke betyder det samme i denne kontekst. Hvis der er mange af den slags i annoncen så er det klart at mænd henvender sig for at få tingene afklaret.

Citat

Some men just look at pictures and call immediately - what a shame about these men if girls don't want to be called. Because these men read absolutely no texts - I'm sorry for this group, and I would at least wish that some of them would not only look at pictures but also read our texts...

Du kan ikke tvinge mænd til at læse lange tekster og ikke kigge på billeder. Det kommer ikke til at ske, men man jo skrue ned og flytte tekstmuren til sin profil.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...