Hop til indhold
Saxo

Early Bird med Jennifer i Støvring

Recommended Posts

Så blev der mulighed for at besøge Jennifer Romantica en time i Støvring.

Søde smil, kys og kram, som velkomst kort efter, at man er kommet indenfor døren. Det røde hår er blevet klippet, så det nu er blevet kort. Det sidste billede på Annoncelight viser resultatet. Ganske sødt.

Jeg blev anvist en stol til mit tøj, og mens jeg klædte mig af, smuttede Jennifer på badeværelset for at skifte tøj. Hun kom ud igen iført en sort body stocking. Så blev der kysset og krammet igen, mens mine hænder søgte ned, hvor ryggen bliver uartig.  Men nu ville jeg nyde hende helt nøgen, og så lagde vi os på sengen, hvor der igen blev kysset og krammet, med arme om halsen og ben om kroppen. Undskyld udtrykket, men det er nærmest, som at blive omfavnet af en lille blæksprutte.

Jennifer blev lagt på maven, så jeg kunne nusse hende, og ikke mindst forkæle den runde, lækre og velformede røv, med masser af kys. Indrømmet jeg er numsoman, og her er virkelig noget at nyde. Herefter blev Jennifer vendt, og så nussede og kyssede jeg på vej ned til missen, hvor lår og missen blev grundigt kysset og slikket i flere stillinger. Mens jeg forlystede mig, blev et par lår flere gange klemt sammen om mit hoved, ingen tvivl om, at hun kunne lide det. Så lidt kys og jeg bad om en 69’er. Skønt at snaske i en våd fisse, mens der bliver suttet i den anden ende. Selv om det er med gummi, så gør hun det rigtig godt. Jeg måtte stoppe det, før det blev alt for godt.

Jeg bad om, at komme indenfor, og så satte Jennifer sig til en omvendt ridetur, så jeg kunne nyde hendes røv. Efter en stund vendte hun sig om, så der også kunne kysses. Ikke noget med at hoppe op og ned, men gnubbe frem og tilbage, som jeg bedst kan lide det. Det blev en længere tur, og på et tidspunkt blev Jennifer lidt vild, jeg tror sørnme, at hun kom. Jeg ville gerne prøve en anden stilling, men lillemanden var blevet lidt træt, så det kunne ikke lade sig gøre. Jennifer hev gummiet af, kravlede tæt ind til mig, lagde det ene ben over mig, og vi kyssede mens hun brugte hånden. Det gav hurtigt resultat, så jeg kom. Nænsom aftørring, mens jeg lå helt udmattet.

Der var stadig tid tilbage, så Jennifer foreslog lidt massage med olie på lægge og lår. Det var dejligt, og så blev der sludret lidt, indtil hanen galede, som tegn på, at der var gået en time. Farvel og tak, med et kys og et kram, vi ses snart igen.

Tænk at man med lidt planlægning, kan nyde en dejlig medlevende dansk kvinde, en hel time for 1500 kr.

Jennifer - Støvring og Middelfart uge 33 - Nye billeder d. 4 aug - Branchens mest petite elskerinde - - Annoncelight

Hilsen fra en glad og tilfreds Saxo

Redigeret af Saxo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan præcis genkende mig det engagement og den nærvær, som du så levende beskriver din oplevelse med Jennifer.

Hun yder virkelig en fantastisk service, og jeg er rigtig glad for at jeg nåede at få oplevelsen i København, da jeg fik truffet en aftale med hende på en vagt i hovedstaden.

Mon hun er holdt op med besøge København?

Jennifer er meget opmærksom på, at du som gæst oplever fuld opmærksomhed tiden ud, og at tiden går med noget rart og meningsfuldt til sidste minut.

Som da hun foreslog dig en gang massage med olie, for der var tid tilbage.

Selv takkede jeg pænt af lidt før tid, trods hendes oplæg til meningsfuld nærvært de sidste 10 minutter.

For jeg var så færdig og så tilfreds, at jeg ikke kunne finde ud af at deltage,  da jeg følte mig tømt i mere end en forstand :)

Jennifer er det stik modsatte af æggeurs tyranni, og den der Early bird lyder som en god deal, som flere skulle tage og udnytte.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 8 timer siden:

Tag telefonen. Aftal en tid. Start scooteren. Så er du også et heldigt asen.:P

Jennifer er jo blevet Jyde, så der er lidt langt fra Sjælland :(. Når hun så endelig er på Sjælland, så kan jeg aldrig få det til at passe ind 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jens69 skrev, for 2 timer siden:

Jennifer er jo blevet Jyde, så der er lidt langt fra Sjælland :(. Når hun så endelig er på Sjælland, så kan jeg aldrig få det til at passe ind 

Spar penge med DSB Orange :)

https://www.dsb.dk/find-produkter-og-services/orange/?gclid=EAIaIQobChMI6uOXhr-38gIVVp3VCh24SgLDEAAYASAAEgLROfD_BwE

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom jeg kun har besøgt Jennifer 1 gang, og det er efterhånden meget længe siden, så kan jeg sagtens genkende beskrivelsen - hun ER noget særligt. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 17.8.2021 at 00:44:

Mon hun er holdt op med besøge København?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du / I skal jo kigge på annoncen, og på annonce siderne, det er der vagtplanen kan ses. 

Hvis man skal med toget, så kigger man vel på rejseplanen.dk ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Du / I skal jo kigge på annoncen, og på annonce siderne, det er der vagtplanen kan ses. 

Hvis man skal med toget, så kigger man vel på rejseplanen.dk ;)

Det forstår jeg godt, men derfor kan det jo godt være at hun ikke kommer til København længere/for tiden.

Det er der jo forskel på, om man læser annoncer for at se hvornår hun kommer hvor.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 13 minutter siden:

Det forstår jeg godt, men derfor kan det jo godt være at hun ikke kommer til København længere/for tiden.

Det er der jo forskel på, om man læser annoncer for at se hvornår hun kommer hvor.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Men det er jo i annoncen, at der står hvornår og hvor en pige er på vagt. 

Ja eller alternativt kan pigen selv skrive her på EG. Men ikke alle piger, har en profil herinde jo :) så skal man jo kigge i annoncen. 

Hun har vist været der et par gange, siden du besøgte hende... Det ville du jo have set, hvis du kiggede i annoncen :) ingen har jo været dig behjælpelig herinde... så altså ender vi tilbage ved annoncen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...