Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte https://annoncelight.dk/showad/325149 Marina i fredags til halv times sjov.

det er uden tvivl hende på billederne, og er sikker på nogen af billederne er taget kort inden min ankomst da hun havde den samme hvide bodystocking med blomster på. Og de billeder kom på kort efter jeg havde besøgt hende.

hun var sød og rar at være i selskab med. Rigtig flot pige med virkelig flotte bryster, havde nogen blå mærker på de ellers pæne ben jeg undrede mig lidt over. Samt et ikke så pænt modermærke på det ene ben. Men alt i alt en rigtig flot pige. Hun ville ikke smide sin bodystocking helt, hvorfor ved jeg ikke da den ikke dækkede meget. Men jeg er nu mest til en helt nøgen pige i sengen.

hun er der med en veninde som kalder sig Lana. Hun ser også virkelig dejlig ud på billederne.

Stedet er lidt uden for Roskilde og som sådan diskret nok, ved ikke om det er et kendt sted (har ikke været der før) Marina var hurtig til at åbne døren, og der ligger et mindre supermarked tæt på man kan parkere ved…

De er lige kommet til DK og har ikke været her før, ved ikke hvor længe de bliver.. Bliver de her i noget tid kunne jeg godt finde på at besøge Lana også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexlover4you skrev, for 6 timer siden:

Kysser hun ?

ifølge hendes profil, som det ikke ser ud til at hun har opdateret siden jeg så den første gang, så uddeler hun “engagerede kys”. Men det vel sagtens afhænge af kemi og meget andet. 
Hvis du er usikker på hendes annonce kan jeg anbefale at spørge hende. Man kan selvfølgelig få et “salgs svar”, men man kan også risikere at en kune får kys og en anden ikke gør. Kan sagtens forstå det og respekterer det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Nasty2650Er det naturlige bryster, eller er de hjulpet lidt på vej? Der står ikke noget om hendes højde i annoncen, så hvad vil du vurdere den til, sådan cirka? Overvejer at besøge endten hende eller Lana i aften.^_^

Redigeret af Snadremanden
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser dejlig ud, kan godt huske jeg har kigget og tænkt ...mmmm

Men er hun ikke i Odense nu, sådan læser jeg annoncen?

Bemærker iøvrigt at hun skriver ... jeg kan sperme og sprøjte :shock: .. dækker det over noget man bør vide?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber da hun er i Odense i aften, ellers går jeg forgæves … ;)

@riberhusHåber det er noget som er “lost in translation”, eller tror jeg nok jeg er den som er smuttet igen! :D
Jeg tror der menes at hun kan få orgasme, oversat løseligt fra “cum”, hvis du læser den engelske tekst også. B)

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...