Hop til indhold
Fonøjeren

Anja i Hampen helt fantastisk.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/293150

Jeg scrollede lidt rundt på tilbudende i mit område. Da det er mange måneder siden jeg sidst har haft brug for at besøge en pige. Så faldt jeg over nystartede Anja og skrev lidt med hende. Det var så hendes første dag i Danmark og hun sværgede at hendes billeder var ægte. Så jeg tog chancen mødte op som den første kunde ( som jeg forstod det er hun ikke GP normalt men kosmetolog i Berlin) hun er ikke så god til engelsk men er flydende i Tysk. 
og hold nu kæft hun er lækker. Billeder er 100% hende. Hun var super sød jeg købte gf 1/2 time for 1000kr. Jeg har aldrig været sammen med SÅ sprød en krop. Hun sagde hun var i trediverne jeg ville have skudt hende til 22 år. Og hun leverede den helt perfekte GF oplevelse. Lidt genert, men tøede op tog tilpas initiativ, og spurgte om det var ok og om jeg ville det anderledes. Fik øko blow ( tror det var en fejl) Men fuck den krop. Efter jeg havde fået blow red hun mig i Squat stilling og jeg holdt ikke i 2 minutter. Øv. Men det var fantastisk. Og vi lå og sludrede og nusede længe. Tror jeg var der i 45 min. Og jeg kommer HELT sikkert igen. Hun skulle være her i 2 uger sagde hun. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fonøjeren skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/293150

Jeg scrollede lidt rundt på tilbudende i mit område. Da det er mange måneder siden jeg sidst har haft brug for at besøge en pige. Så faldt jeg over nystartede Anja og skrev lidt med hende. Det var så hendes første dag i Danmark og hun sværgede at hendes billeder var ægte. Så jeg tog chancen mødte op som den første kunde ( som jeg forstod det er hun ikke GP normalt men kosmetolog i Berlin) hun er ikke så god til engelsk men er flydende i Tysk. 
og hold nu kæft hun er lækker. Billeder er 100% hende. Hun var super sød jeg købte gf 1/2 time for 1000kr. Jeg har aldrig været sammen med SÅ sprød en krop. Hun sagde hun var i trediverne jeg ville have skudt hende til 22 år. Og hun leverede den helt perfekte GF oplevelse. Lidt genert, men tøede op tog tilpas initiativ, og spurgte om det var ok og om jeg ville det anderledes. Fik øko blow ( tror det var en fejl) Men fuck den krop. Efter jeg havde fået blow red hun mig i Squat stilling og jeg holdt ikke i 2 minutter. Øv. Men det var fantastisk. Og vi lå og sludrede og nusede længe. Tror jeg var der i 45 min. Og jeg kommer HELT sikkert igen. Hun skulle være her i 2 uger sagde hun. 

Er hun høj og hvad men brysterne var de ægte ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
stigstig skrev, for 6 timer siden:

Er hun høj og hvad men brysterne var de ægte ?

Hun er mellem 168-170 høj og brysterne er silicone men de er fandme gode. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cantona7 skrev, 1 time siden:

Andre der oplever at hun er svær at få fat på? 

Hun svarede mig pronto. Men måske hun har travlt. Hun havde ikke telefonen med inde i hobbyrummet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fonøjeren skrev, for 51 minutter siden:

Hun svarede mig pronto. Men måske hun har travlt. Hun havde ikke telefonen med inde i hobbyrummet. 

Dejligt at høre den ikke er med inde i rummet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fonøjeren skrev, for 53 minutter siden:

Hun er mellem 168-170 høj og brysterne er silicone men de er fandme gode. 

Hun ser fandme lækker ud 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
Fonøjeren skrev, for 1 time siden:

Nej det er ikke den samme. Har ikke prøvet hende. 

Så er det jo genbrug af konto B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...