Hop til indhold

Sisse Vordingborgpigerne - gensidig skuffelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ikke på nogens side eller noget, og dette handler ikke om trådens hovedpersoner.  Dette er en opfordring, som jeg har tænkt over før.

Jeg har haft besøg af en del munde dernede fra GPer, og har altid undret mig over at de lige sniger en hurtig inspektion inden de kommer den i munden. Så jeg spurgte, og hun sagde en del kunder har kønsvorter, samt at mange af dem ikke engang ved det. Så hun/dem  sniger lige et tjek ind, hvis der skal økoblow på bordet.

Opfordringen er undersøg om du/i har det, og hvis du har det så gå til lægen og stop med at få ØKO blow. Det er ikke kun pigen du smitter men også hendes fremtidige kunder. Det vil sige alle os der er herinde. Det var så mit sure opstød. Det skal ikke ske mere. :-) 

Skrevet
horny2730 skrev, den 1.9.2021 at 22:16:

hej sisse 

har selv besøgt dig og da jeg tog pikken frem udbrød du med det samme ''wow en stop pik, hold da op'' selv om jeg på ingen måder var stiv.

blow var total uengageret og manglende indlevelse.

sex foregik i 10 min hvor efter du bedte mig om at komme. 

timeglasfigur?? nærmere bornholmerur ;)

sut du lidt på den, du mangler i hvert fald øvelse <3

god dag

Eftersom jeg startede tråden synes jeg, at jeg skylder at tage Sisse lidt i forsvar:

* Bemærk den oprindelige overskrift "gensidig skuffelse": Min oplevelse var mindst lige så meget min egen skyld som Sisses. Vi kom skævt ind på hinanden - det kan ske. Det har jeg mindst halvdelen af ansvaret for.

* Jeg står ved punkt 2. Trods vores dårlige dagsform, oplevede jeg Sisse som en både flot, sød og imødekommende pige. Min anmeldelse var mest af alt udtryk for ærgelse over at have forspildt muligheden for en god oplevelse. Og som Sisse ganske rigtigt skriver, har vi som gæster også et stort ansvar for om besøget bliver en succes. Uanset vurderingen af Sisses præstation, er det i hvert fald fair at sige, at jeg forsømte at løfte min ende af bjælken.

* Og til Sisse: Hvis du fik indtrykket af, at jeg prøvede at presse dig til ubeskyttet sex, har du min uforbeholdne undskyldning. Det var hverken mit ønske eller intention. Det illustrerer måske mest, hvor meget vi gik skævt af hinanden.

Redigeret af Melchett

Skrevet

Sisse, havde du fortalt kunden at blow var umuligt pga dit knæ? Det jo fair nok, men skal oplyses i forvejen.. 

Hvis jeg spiser på restaurant og bestiller en bøf med kartofler og sovs, men stedet ikke har sovs, forventer jeg jo enten et nedslag eller ihvertfald muligheden for at sige fra på forhånd... 

• 1 month later...
Skrevet
Legetimen skrev, den 3.9.2021 at 07:33:

Sisse, havde du fortalt kunden at blow var umuligt pga dit knæ? Det jo fair nok, men skal oplyses i forvejen.. 

Hvis jeg spiser på restaurant og bestiller en bøf med kartofler og sovs, men stedet ikke har sovs, forventer jeg jo enten et nedslag eller ihvertfald muligheden for at sige fra på forhånd... 

blowjob er ikke umuligt, hvor står det henne??

69’er kan i nogle tilfælde være vanskeligt hvis manden er for bred.. ..

og forresten er den sidste grimme besked jeg modtog her i tråden fra en x-veninde hvor hun skriver mit rigtige navn og en falsk anmeldelse... :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.