Hop til indhold
Fynboen19

Tre nye piger på Stenløsevej 211

Recommended Posts

Eje skrev, den 16.9.2021 at 17:48:

Jeg er så ikke så imponeret af Sonia!

https://annoncelight.dk/showad/322574

Billederne er ikke af Sonia som jeg købte en tur hos, og der er absolut ikke noget i annoncen som passer, og hun var ualmindelig lad da jeg besøgte hende.

Måske havde hun haft en hård nat med mange kunder, da jeg forleden besøgte hende en tidlig formiddag. Men hun har nogle store dejlige bryster.

OK! Det er da øv. Mit indtryk er efterhånden at der er mere end en lille håndfuld piger, der kommer og går i huset og at de bruger de samme annoncer. Så måske er det en af de andre? Jeg har mødt hende der hedder Celine to gange og Sonia en enkelt gang. I starten af september var jeg forbi igen, blev mødt af en pige jeg ikke genkendte, spurgte efter Celine. Og hun sagde så at det var da hende der var Celine.......Spurgte om der var en anden, og efter 5 min kom en ret søvnig dame med den største røv længe... Hende kunne jeg heller ikke genkende. Jeg spurgte hvornår den anden 'rigtige' Celine er der og fik besked om at hun er i Italien og kommer i november. 
Skuffet gik jeg igen, for de to piger der er der nu, kunne ikke gøre mig i godt humør på den frække måde. Forsøgte at ringe på det nummer jeg i første omgang brugte til mødet med Celine første gang - men det var tydeligvis den samme person som jeg lige havde snakket med.
Det er måske lidt utroværdigt og ærgerligt, for min første oplevelse kan jeg stå inde for... - men det er ærgerligt at det er en form for lotteriseddel at komme i huset, få en nitte som du fik....og jeg også lige fik forleden :/   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg besøgte "Celine" for et par uger siden. Hun bekræftede også at det var hende dengang, men det kan så ha været hvem som helst. Og det var det sikkert også. For hende jeg besøgte havde jeg besøgt engang før på rugårdsvej under et andet navn. Hendes røv var stor men hård som sten og ikke særlig velformet. Sex ikke noget at skrive hjem om selvom hun sagde i telefonen at hun var meget liderlig.

Så konklusionen må være:

Man aner aldrig hvem man besøger, for de siger ja til det hele. Tænker da også at det kun er den sædvanlige lille håndfuld piger som huserer på adressen under forskellige navne, hvilket gør forvirringen total. Så det var for mit vedkommende sidste gang i det hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 39 minutter siden:

Ja jeg besøgte "Celine" for et par uger siden. Hun bekræftede også at det var hende dengang, men det kan så ha været hvem som helst. Og det var det sikkert også. For hende jeg besøgte havde jeg besøgt engang før på rugårdsvej under et andet navn. Hendes røv var stor men hård som sten og ikke særlig velformet. Sex ikke noget at skrive hjem om selvom hun sagde i telefonen at hun var meget liderlig.

Så konklusionen må være:

Man aner aldrig hvem man besøger, for de siger ja til det hele. Tænker da også at det kun er den sædvanlige lille håndfuld piger som huserer på adressen under forskellige navne, hvilket gør forvirringen total. Så det var for mit vedkommende sidste gang i det hus.

Hvis hende med den store bagdel fortalte dig at hun var Celine - vil jeg være flov over at min anmeldelse havde givet dig anledning til at besøge hende! For den 'Celine', er en helt anden type end 'min' Celine der var der i sommers.
Hende der er der nu har slet ikke det frække spil og flirt - for ikke at nævne kroppen. 'Celine' der er der nu, virker til at være ret træt af at der kommer kunder i butikken - hvis man kan sige det sådan! 
Så ja, forvirringen er total. Vil dog alligevel snuppe et lod i lotteriet senere, og se om jeg kan vinde igen i november.... :D Og i øvrigt forsøge at få en direkte kontakt til hende via WhatsApp. Hvilket ærgrer mig nu jeg ikke allerede havde gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...