Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg aftalte en tid med Agatha igår lørdag, var lidt svært at aftale en tid da hun er meget populær og da hun taler meget lidt engelsk, er det bedst at kontakte hende på Whatsapp eller med sms, hun svare ikke på opkald. Men blev ved at at prøve så til sidst svarede hun mig.

Vi aftalte en tid, det er vigtigt at overholde den for elllers gider hun ikke svare dig mere....

Meget nemt at parkere og en diskret privat lejlighed, da hun åbnede døren stod hun der gude smuk og ligesom på billederne.. store dejlige naturlige bryster, dejlig stor latino røv.

Vi gik ind på hendes værelse som var meget hyggelig derefter suttede hun mig dejligt og jeg kneppede hendes dejlige stor røv... men da hun er mest Aktiv tvang hun mig til at sutte hendes pik helt til roden..og den var meget stor derefter tvang hun sin store pik op i mig gjorde lidt ond så hun var meget forsigtig så det var super frækt..

havde betalt for en time og fik bestemt hvad jeg kom for...super dejlig fræk oplevelse så skal helt klart besøge hende igen..

Hun sagde også hun ville blive i københavn nogle uger

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5919&lan=da

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, for 33 minutter siden:

Nogen der ved om hun sprøjter? 

I den indledende SMS jeg fik stod der det var muligt som tilkøb, men det er ikke noget jeg har interesse i at købe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco

Jeg har også besøgt skønheden. Kan kun tilslutte mig wow hun er lækker.

Jeg tillader mig og skrive lidt om besøget her i stedet for og oprette en ny tråd.

Da jeg kom ind i bollerummet fik vi hurtigt afregnet . Jeg var så tændt på hende vi begyndte og kysse og mine hænder gik på opdagelse på hendes lækker krop. Min hånd kørte jeg ned i hendes trusser wow tænkte jeg godt nok en stor pik.

Hun tvang mig ned på  knæ og sutte hendes pik hun kørte den helt ned i halsen på mig. Vi lagde os over på sengen ,jeg blev lagt mellem hendes ben hvor jeg forsatte med og sutte hendes pik hun holdt mig mellem sine ben og tvang mig til og sutte hendes pik helt ned i halsen.  

Nu ville hun kneppe mig bagfra , hun trængte ind i mig med sin store pik . Og skulle hilse og sige den er stor. Hun gemmen kneppet mig hårdt og helt i bund. Jeg må indrømme jeg hylet og skreg ind i puden aldrig er jeg blevet kneppet så godt. 

Kan anbefale hende på det varmeste. Hendes billeder er ægte hun er virkelig lækker og ja hendes pik er virkelig stor og hun knepper for vildt. Bedste oplevelse jeg nogensinde har haft 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep hun får mange gode anmeldelser på wiki. Og den pik ser stor ud, men 23 X 8 som hun skriver - alligevel? 8cm i bredden er vildt meget... overdrevet, synes jeg. Den ville jeg ikke kunne tage hverken i munden eller måsen, that´s for sure.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de af jer, der har været forbi hende. Jeg kan læse mig til, at hun praktisk talk ikke snakker engelsk, men går en insats for at overkomme dette. Vil I mene af dialogen og selve akten, halter lidt pga dette? 

J

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 17.8.2021 at 14:56:

Jep hun får mange gode anmeldelser på wiki. Og den pik ser stor ud, men 23 X 8 som hun skriver - alligevel? 8cm i bredden er vildt meget... overdrevet, synes jeg. Den ville jeg ikke kunne tage hverken i munden eller måsen, that´s for sure.

Når du skriver 8 cm i bredden, mon så ikke der menes omkredsen i stedet? :-) En omkreds på 8 cm = en pik på 2,5 cm i bredden/diameter.

Redigeret af Pølsemanden
Småfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 17.8.2021 at 14:56:

Jep hun får mange gode anmeldelser på wiki. Og den pik ser stor ud, men 23 X 8 som hun skriver - alligevel? 8cm i bredden er vildt meget... overdrevet, synes jeg. Den ville jeg ikke kunne tage hverken i munden eller måsen, that´s for sure.

Nu ved jeg ikke om hun har lavet om på teksten , men der står faktisk ;   23 cm (8.5 inch) 

kan ikke se at der står noget om diameteren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 6.1.2022 at 16:46:

Når du skriver 8 cm i bredden, mon så ikke der menes omkredsen i stedet? :-) En omkreds på 8 cm = en pik på 2,5 cm i bredden/diameter.

 

Øffe skrev, den 6.1.2022 at 18:08:

Nu ved jeg ikke om hun har lavet om på teksten , men der står faktisk ;   23 cm (8.5 inch) 

kan ikke se at der står noget om diameteren

Russel.PNG.0556a896a1e7241c00de8e3cf6c93039.PNG Som det står på Wiki og jeg læser det som længde x bredde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Hedonis skrev, for 17 minutter siden:

 

Russel.PNG.0556a896a1e7241c00de8e3cf6c93039.PNG Som det står på Wiki og jeg læser det som længde x bredde

ellers er det lang tynd ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke helt forstå denne debat om størrelsen... har været sammen med denne lækreste kvinde flere gange og sidst i december.

Og størelsen af hendes pik er lang.... og meget stor i omkreds, så om der står det ene eller det andet i størrelse er vel helt lige meget...

Men besøg hende når hun kommer tilbage, så kan i se den selv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og til ham der ikke er sikker på om hun taler godt nok engelsk... hun taler helt fint engelsk.. og nu er det jo ikke de store samtaler man kommer for... men sex..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elindco
Mike-A skrev, den 16.1.2022 at 10:42:

Kan ikke helt forstå denne debat om størrelsen... har været sammen med denne lækreste kvinde flere gange og sidst i december.

Og størelsen af hendes pik er lang.... og meget stor i omkreds, så om der står det ene eller det andet i størrelse er vel helt lige meget...

Men besøg hende når hun kommer tilbage, så kan i se den selv.. 

Jeg har også besøgt hende og må give dig ret . Hendes pik er kæmpe stor 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Øffe skrev, den 6.1.2022 at 18:08:

Nu ved jeg ikke om hun har lavet om på teksten , men der står faktisk ;   23 cm (8.5 inch) 

kan ikke se at der står noget om diameteren

people talk to talk because they have a mouth, and if they want to check it personally instead of talking, you just have to make an appointment and pay, to check and stop making stupid comments that don't make sense

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike-A skrev, den 16/1/2022 at 10:42:

No termino de entender este debate sobre el tamaño... Ha estado con esta mujer tan deliciosa varias veces ya finales de diciembre.

Y el tamaño de su pene es largo... y muy grande en circunferencia, así que si dice uno u otro tamaño probablemente sea tanto...

Pero visítala cuando regrese, para que puedas verlo por ti mismo.. 

let them talk honey that's what she made her mouth for, but for some reason I have my regular clients who know very well what I have

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, den 12/1/2022 at 14:16:

de lo contrario, es una cosa larga y delgada

if you haven't seen it, why do you draw your conclusions or is it that you're used to being fisted up your ass, since you think my cock is thin and small, maybe you prefer to put your fist up your ass, if you think it's small mine lol
norskov ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Kan se den smukke og lækre kvinde med den største lækre pik kommer til Århus og Aalborg i denne uge 

Hva tager hun for 1 time med fuld service ink sperm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville helt sikkert gerne se skønheden, bøde hvad der gemmer sig i trussen og Agatha selv, Hun ser så lækker og fræk ud.

Håber en dag, at jeg kan komme til det

Er også interesseret i en time med fuld service, 

Mums

 

Peace

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg i flere uger (i weekenderne) forsøgt at kontakte hende for at lave en aftale, men det er enormt svært. Enten bliver telefonen ikke besvaret eller også er hun til fest og arbejder ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, for 55 minutter siden:

Ahora tengo varias semanas (los fines de semana) tratando de contactarla para hacer una cita, pero es muy difícil. O el teléfono no responde o ella está en una fiesta y no está trabajando.

love I only work with previous appointments and I work from 10 in the morning to 10 at night, and when I see that they are not serious with their messages that they already have all the information in the sms they make it seem that they are not so serious, I think I am very clear with him sms ask for an appointment 30 minutes before

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...