Hop til indhold
JJOH

Hvor heldig kan man være?

Recommended Posts

Jeg har de seneste år besøgt GPer, mest af nød, selv om der har været gode oplevelser. Min kone døde for 5 år siden efter 3 års sygdom (ingen sex), efter et stykke tid fandt jeg en kæreste, som viste sig ikke at have lyst til sex (næsten ingen sex). For et par måneder siden fik jeg igen en kæreste (meget sex). Vi har i denne uge været nogle dage på ferie og sidste aften inden vi skal hjem, spiser vi tidligt på en lækker restaurant med udendørs servering. Da vi har spist og venter på regningen siger kæresten “ når vi kommer til sommerhuset, går du i bad og så giver jeg et blowjob bagefter” Hvor heldig kan man være:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har de seneste år besøgt GPer, mest af nød, selv om der har været gode oplevelser. Min kone døde for 5 år siden efter 3 års sygdom (ingen sex), efter et stykke tid fandt jeg en kæreste, som viste sig ikke at have lyst til sex (næsten ingen sex). For et par måneder siden fik jeg igen en kæreste (meget sex). Vi har i denne uge været nogle dage på ferie og sidste aften inden vi skal hjem, spiser vi tidligt på en lækker restaurant med udendørs servering. Da vi har spist og venter på regningen siger kæresten “ når vi kommer til sommerhuset, går du i bad og så giver jeg et blowjob bagefter” Hvor heldig kan man være:P

Dejlig historie! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny startegi

Jeg tænker, helt heldig kan du jo heller ikke være .

Du har fået ny kæreste og skriver du får masser sex, alligevel er du et forum for købesex, så noget må mangle tænker jeg ?

Ps 

Trist med din kone :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny startegi skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker, helt heldig kan du jo heller ikke være .

Du har fået ny kæreste og skriver du får masser sex, alligevel er du et forum for købesex, så noget må mangle tænker jeg ?

Ps 

Trist med din kone :mellow:

Jeg har været på EG længe og nyder at læse om andres oplevelser. Og derfor bidrager jeg selv med en historie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Glad på dine vegne og håber det holder ved, men der er som regel altid meget sex i starten af et forhold, mens man er nyforelsket. Det kræver en den at holde det spændende i længden, men kun fantasien der sætter grænser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JJOH skrev, 1 time siden:

Jeg har været på EG længe og nyder at læse om andres oplevelser. Og derfor bidrager jeg selv med en historie. 

Er godt råd.   Læg du din nysgerrighed og tænding om købesex på hylden og få omkodet dit sexliv til noget sammen med din kone.   Held og lykke med din lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, 1 time siden:

Glad på dine vegne og håber det holder ved, men der er som regel altid meget sex i starten af et forhold, mens man er nyforelsket. Det kræver en den at holde det spændende i længden, men kun fantasien der sætter grænser. 

Den er helt med på, derfor er der måske også  inspiration at hente på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skøn læsning - opfattes lidt beskedenhed ? Eller tvivl på rigtigheden af “lykkens pamfilius” ?

Som ofte nævnt - to til tango. Mon ikke din væremåde og empati har været medvirkende til at skabe den fornødne trygge ramme med tillid, fortrolighed og gensidig accept. Nyd og anderkend tilstanden - flere øjeblikke med leg og lagkage venter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...