Hop til indhold
Broder Numsi

Pussy Galores Frederiksberg - Carolina

Recommended Posts

http://pussygalores.dk/

Søg Carolina, siden kan ikke linke direkte.

Billeder 6/10

Pris 10/10 (1000 kroner for ½ GFE god fair KBH pris = 10/10)

Service 6/10

-

Plus

Sød, smilende, blød, kvindelig, former, sol brun, ægte babser og indlevende.

Minus

Lidt for "stønnende", lidt for langt forspil (subjektiv vurdering).

Det var en af de her vame dage hvor man har set lysebrune pigeben cykle rundt uden for bilen hele dagen og dunkedyret langsomt har fået fyldt pungen til randen.

Så er der ligesom 3 muligheder

1. Prygle aben derhjemme

2. Gå i køjen med Lucky Luke ben og ondt i juvelerne

3. Finde sig en sød pige der ikke skal trakteres med 5 Long Island Istea først.

Det blev så valg 3.

Carolina har god øjenkontakt (før og efter sex ikke under) og er en rigtig kvinde, hvliket jeg godt kan lide. Dvs. der er lidt mavse (ikke fed) men lidt mavse - 2 gode håndtag på sigen at holde i ved ridning og doggy, en relativ lille numse resten taget i betragtning og 2 store bløde dejlige bryster

Ifht. hendes billeder er de altså lidt mere "ægte" dvs lidt mere skæve og ikke fyldige på samme måde som på billederne, men dejligt dejligt bløde og lige til at ælte igennem

Caroline kan godt lide et lidt længere forspil for også selv at komme i stemning og det kan jeg vel også, men når man "Kun" har købt en ½ time og man ved at det ofte kan tage lidt længere hos en sød pige på en klinik end derhjemme at blive klar til at give gaven fra maven til gummiet, så fik jeg lidt stress over det, så måtte bede om at vi kom igang med akten :)

Hun har primært lukkede øjne under akten, om det er fordi jeg er tyk og grim ha ha det ved jeg ikke eller også kan det være at hun syntes det er for intimt med øjenkontakt, når det trods alt er en forretning vi har aftalt og ikke rigtig GF / BF eller om hun rent faktisk bare nyder sex bedst med lukkede øjene, men det virker for mig personligt ikke så godt med lukkede øjne.

Hun indlever sig og efter de obligatoriske "uh et er dejligt" "uh du er stor" (som jeg ikke er helt normal middel) og alt det andet som faktisk slukker mig mere end det tænder, virkede det som om at hun rent faktisk blev lidt tændt og det var alt i alt en rigtig gang varm dejlig sex i de fleste stillinger hvor jeg sluttede af med en spansk levering (bør man med så store bryster)

Så jeg kan ikke rigtig sige for og imod med stønneriet, for det er nok også bare mig der har det lidt stramt med det, når man ikke ved om det er ægte.

Hun kysser ikke på munden ved GFE, men gerne over hele kroppen og kinden etc.

Så alt i alt pengene værd og en god oplevelse men ikke "way up there" så vi lander på en 6'er

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plus

Sød, smilende, blød, kvindelig, former, sol brun, ægte babser og indlevende...

Nogen, der ved, om det er Desiré, der har taget navneforandring til Carolina, eller om den anmeldte er en helt anden, ny pige?

Har du et bud på hendes omtrentlige alder, og er vi i nærheden af de opgivne 24 år?

Tak for anmeldelsen :P

Vh./TH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med om hun er en anden kan jeg ikke sige for det er første gang jeg var hos galores

Hendes Alder vil jeg klart sætte højere omkring 30 er mit bud, men altid meget svært med meget solarium, håret stramt tilbage og makeup

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...