Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Hvem er vi, vi kunder?

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Som en nogenlunde offentlig person har en bestemt ting altid moret mig i forbindelse med besøgene hos efterhånden mange søde og frække piger fra både Danmark og udlandet:

* De aner ikke hvem du er! Har aldrig hørt om dig eller set dig. Foregiver de i alt fald (de danske piger). Interesserer sig ikke for det, andet end høfligt, hos de mest dannede, når hun efter sex'en spørger, hvem jeg er. De har da andet at lave. Det gælder ikke mindst dem fra udlandet, mens nogle af de danske smiler lidt skævt eller kommer med en kvik bemærkning. Hvilket er befriende,  ja direkte opløftende, men også tankevækkende. Danmark er et lille land. Min indre primadonna skrumper jo lidt, men ender med at overgive sig. Man har godt af at se sig selv med ironisk distance. Vi har jo netop delt den fineste stund imellem mand og kvinde, en fælles glæde ved driften og nydelsen. Udenfor alle regler, ægteskaber og forhold har vi betroet os til hinanden, Måske igennem mange år. Præcis det som vi alle  søger ved at betale for at elske med lækre piger og kvinder (omend vi gør det meget forskelligt, jævnfør beskrivelserne her på Eroguide). Almindelige mænd med hver deres ægteskab og arbejde, og så de lidt kendte eller meget kendte. Her er vi alle brødre, og det er egentligt rart på sin egen frække måde.  Tak til de mange søde piger.

Vi er erotisk nysgerrige. Og pigerne er klar, selvfølgelig imod betaling. Men hvad, vi midaldrende mænd har jo ikke tid eller lyst til at rende rundt og betale drinks med mere på gader, diskoteker og klubber, for så måske at blive brændt af alligevel. Surt når sex derhjemme er noget, der finder sted en gang om ugen eller hver anden uge.

Sådan har det altid været, men tænkte alligevel, at jeg ville fortælle både folk og adel blandt læserne, at det gamle ord "kurtisane" er afledt af ordet "cour", hof. Vi taler om en kvinde i sin tid, der tjener ved hoffet hos en magtfuld eller kendt person, måske endda en kongelig. Hendes opgave er at vise kælen opmærksomhed imod manden, der har som pligt at sikre blodlinjen, men som keder sig forfærdeligt undervejs i det arrangerede ægteskab. Senere er denne ero-kvinde blevet til en ofte veluddannet, eller studerende, GP med en fri moral, og en stor sexlyst, der tjener det nødvendige for at sikre sin fremtid. Pengene passer!

Livet er skønt. Ikke mindst her i Danmark og Europa.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fine betragtninger om de skønne piger - og os almindelige kunder. Kan genkende meget af det, du skriver. Vi er sgu heldige! 
Imponerende at du som semi-kendt? tør besøge danske piger, hvor nogen måske kunne genkende dig. Samme risiko er der nok ikke med de udenlandske. 
Gad vide, hvem du er…? :-) Jeg ville nok “kende” dig, da jeg følger ret godt med i mange dele af samfund, kultur og erhvervsliv. Men længe leve anonymiteten i vores hemmelige liv… Ingen i min omfangskreds aner, at jeg går til GP. Og jeg kommer nok aldrig til at fortælle nogen om det…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Qwas skrev, for 21 minutter siden:

Fine betragtninger om de skønne piger - og os almindelige kunder. Kan genkende meget af det, du skriver. Vi er sgu heldige! 
Imponerende at du som semi-kendt? tør besøge danske piger, hvor nogen måske kunne genkende dig. Samme risiko er der nok ikke med de udenlandske. 
Gad vide, hvem du er…? :-) Jeg ville nok “kende” dig, da jeg følger ret godt med i mange dele af samfund, kultur og erhvervsliv. Men længe leve anonymiteten i vores hemmelige liv… Ingen i min omfangskreds aner, at jeg går til GP. Og jeg kommer nok aldrig til at fortælle nogen om det…

Tak for de ord, Qwas. Ja, med det du fortæller om dig selv, kender du mig nok, og mere siger jeg ikke. Kompliment og venlig hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Mr. Sensual skrev, for 2 minutter siden:

Tak for de ord, Qwas. Ja, med det du fortæller om dig selv, kender du mig nok, og mere siger jeg ikke. Kompliment og venlig hilsen fra Mr. Sensual

Jeg har luret dig Bubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Coulibaly skrev, Lige nu:

Jeg har luret dig Bubber.

Ha, den var god, men alligevel..... Bedre held næste gang ønsker Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qwas skrev, for 25 minutter siden:

Imponerende at du som semi-kendt? tør besøge danske piger, hvor nogen måske kunne genkende dig.

Tak til @Mr. Sensual for et dejligt skriv. Jeg kender til pålidelige efterretninger om mere end semi-kendte mænd som har købt sex, og nydt godt af pigernes diskretion. Dejligt at det kan lade sig gøre, modsat f eks England, hvor pressen er fuldstændig nådesløs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
slip skrev, for 2 minutter siden:

Tak til @Mr. Sensual for et dejligt skriv. Jeg kender til pålidelige efterretninger om mere end semi-kendte mænd som har købt sex, og nydt godt af pigernes diskretion. Dejligt at det kan lade sig gøre, modsat f eks England, hvor pressen er fuldstændig nådesløs. 

Ja, tak for det. Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
slip skrev, for 3 minutter siden:

Tak til @Mr. Sensual for et dejligt skriv. Jeg kender til pålidelige efterretninger om mere end semi-kendte mænd som har købt sex, og nydt godt af pigernes diskretion. Dejligt at det kan lade sig gøre, modsat f eks England, hvor pressen er fuldstændig nådesløs. 

Ja, eller Sverige.

Denne sag for et års tid siden, hvor ham Paolo blev fuldstændig destrueret af de blodtørstige hvem end de nu er. Han skulle bare kastreres fuldstændigt - klamt.

https://www.folkbladet.nu/2020-05-15/varfor-kablas-sexkoparens-floskler-ut-i-tv4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 10 minutter siden:

Ja, eller Sverige.

Denne sag for et års tid siden, hvor ham Paolo blev fuldstændig destrueret af de blodtørstige hvem end de nu er. Han skulle bare kastreres fuldstændigt - klamt.

https://www.folkbladet.nu/2020-05-15/varfor-kablas-sexkoparens-floskler-ut-i-tv4

Ja Sverige er temmelig klamt på mange måder. Men man kan ikke prale i pressen om sit gode liv og fantastiske forhold, og så afslørres med bukserne nede hos en handlet rumæner - og tro at man skal overleve medialt. Det er jo alligevel illegalt i Sverige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Bananas skrev, for 13 minutter siden:

Ja Sverige er temmelig klamt på mange måder. Men man kan ikke prale i pressen om sit gode liv og fantastiske forhold, og så afslørres med bukserne nede hos en handlet rumæner - og tro at man skal overleve medialt. Det er jo alligevel illegalt i Sverige.

Ramt på nationalitetsfølelsen kan jeg se. Det særligt klamme er at hun netop på ingen måde var handlet. Men ved at lyve, retfærdiggjorde de deres udskammende og kastrerende retorik overfor ham.

At fordreje eller fornægte realiteterne er ikke ukendt i den svenske debat. Der skys ingen midler for at skamme synderne ud.

Redigeret af Coulibaly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 7 minutter siden:

Ramt på nationalitetsfølelsen kan jeg se.

Typiskt danskt argument som ikke siger noget som helst.

 

Coulibaly skrev, for 8 minutter siden:

Det særligt klamme er at hun netop på ingen måde var handlet. Men ved at lyve, retfærdiggjorde de deres udskammende og kastrerende retorik overfor ham.

Så har du mere viden end jeg. Arbejdede hun for dig?

Og aldeles uanset så giver jeg dig ret i at "kastreringen" som du kalder det af Roberto, var klam og meget trist. Temmelig svenskt. Men stadig begik han en forbrydelse og han var kendt. Det er en farlig kombination.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Sådan har det altid været, men tænkte alligevel, at jeg ville fortælle både folk og adel blandt læserne, at det gamle ord "kurtisane" er afledt af ordet "cour", hof. Vi taler om en kvinde i sin tid, der tjener ved hoffet hos en magtfuld eller kendt person, måske endda en kongelig. Hendes opgave er at vise kælen opmærksomhed imod manden, der har som pligt at sikre blodlinjen, men som keder sig forfærdeligt undervejs i det arrangerede ægteskab. Senere er denne ero-kvinde blevet til en ofte veluddannet, eller studerende, GP med en fri moral, og en stor sexlyst, der tjener det nødvendige for at sikre sin fremtid. Pengene passer!

Jeg ka' godt li' ordet 'kurtisane'.

De var netop veluddannede, vog ofte magtfulde, kvinder, og som jeg forstår det, beskæftigede de sig med meget andet end netop sex.
Jeg besøger pt een af de lidt mere modne piger, derogså tilbyder møder med god og kvalificeret snak - og jeg ved der er andre der gør noget lignende, i forskellige varianter.
Her synes jeg ordet kurtisane passer godt, og måske var det et område flere af pigerne kunne overveje ... 
Det er i hvert fald nogle spændende piger, også de yngre ... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Bananas skrev, for 12 minutter siden:

Typiskt danskt argument som ikke siger noget som helst.

 

Så har du mere viden end jeg. Arbejdede hun for dig?

Og aldeles uanset så giver jeg dig ret i at "kastreringen" som du kalder det af Roberto, var klam og meget trist. Temmelig svenskt. Men stadig begik han en forbrydelse og han var kendt. Det er en farlig kombination.

I dette tilfælde kan det sige en masse - mere specifikt at det kan være svært at være objektiv.

Nej, arbejdede hun for dig siden du med stor overbevisning kan sige at hun var handlet?

Godt at se at du kan anerkende de tendenser i den svenske debat. Han gjorde noget ulovligt ja - han handlede imod den lovgivning, som er en forlængelse af den misandri som eksisterer i Sverige.

Ved at læse imellem linjerne af det hun sagde og tolke udfra hendes billeder er det ikke svært at se at hun ikke var handlet. Medmindre man altså er hellbend på at holde fast i det narrativ.

Et par stykker der diskuterer det:

https://www.flashback.org/t3147161

Billeder af hende:

https://m.imgur.com/a/ZJyheKv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dit foragt for Sverige og den svenske debat gør nok ikke heller dig særligt objektiv.

Misandri eller ikke, en forbrydelse kan man ikke snakke sig fra med argumentet at loven ikke burde findes.

Flashback - den kloak holder jeg mig gerne fra. Der argumenterer man bl.a. for at kvinder skal understilles og underordnes mænden, at alle sorte skal enten slås ihjæl eller udvises og at heroin burde introduceres så tideligt som muligt i skolen. Så man lærer at bruge narkotika på en ordentlig måde.

Men ingen idé at blive ved. Jeg er enig med dig vedrørende den mediale behandling av Paolo. Men jeg tror ikke at TS indlæg var evnet at nedgøre Sverige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Seriösa eskorter förstår värdet av diskretion och därför avslöjar de nog inte om de känner igen en kund som är ”kändis” (så att denne kan känna sig trygg). En svensk eskorttjej som jag känner väl privat hävdar att hon i princip har knullat ”nästan” hela Stockholms överklass (mot betalning), men hon har aldrig för mig avslöjat vilka hon har träffat. Dock har hon berättat att några har varit nervösa för att bli igenkända och det ska komma ut att de köper sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 3 timer siden:

Som en nogenlunde offentlig person har en bestemt ting altid moret mig i forbindelse med besøgene hos efterhånden mange søde og frække piger fra både Danmark og udlandet:

* De aner ikke hvem du er! Har aldrig hørt om dig eller set dig. Foregiver de i alt fald (de danske piger). Interesserer sig ikke for det, andet end høfligt, hos de mest dannede, når hun efter sex'en spørger, hvem jeg er. De har da andet at lave. Det gælder ikke mindst dem fra udlandet, mens nogle af de danske smiler lidt skævt eller kommer med en kvik bemærkning. Hvilket er befriende,  ja direkte opløftende, men også tankevækkende. Danmark er et lille land. Min indre primadonna skrumper jo lidt, men ender med at overgive sig. Man har godt af at se sig selv med ironisk distance. Vi har jo netop delt den fineste stund imellem mand og kvinde, en fælles glæde ved driften og nydelsen. Udenfor alle regler, ægteskaber og forhold har vi betroet os til hinanden, Måske igennem mange år. Præcis det som vi alle  søger ved at betale for at elske med lækre piger og kvinder (omend vi gør det meget forskelligt, jævnfør beskrivelserne her på Eroguide). Almindelige mænd med hver deres ægteskab og arbejde, og så de lidt kendte eller meget kendte. Her er vi alle brødre, og det er egentligt rart på sin egen frække måde.  Tak til de mange søde piger.

Vi er erotisk nysgerrige. Og pigerne er klar, selvfølgelig imod betaling. Men hvad, vi midaldrende mænd har jo ikke tid eller lyst til at rende rundt og betale drinks med mere på gader, diskoteker og klubber, for så måske at blive brændt af alligevel. Surt når sex derhjemme er noget, der finder sted en gang om ugen eller hver anden uge.

Sådan har det altid været, men tænkte alligevel, at jeg ville fortælle både folk og adel blandt læserne, at det gamle ord "kurtisane" er afledt af ordet "cour", hof. Vi taler om en kvinde i sin tid, der tjener ved hoffet hos en magtfuld eller kendt person, måske endda en kongelig. Hendes opgave er at vise kælen opmærksomhed imod manden, der har som pligt at sikre blodlinjen, men som keder sig forfærdeligt undervejs i det arrangerede ægteskab. Senere er denne ero-kvinde blevet til en ofte veluddannet, eller studerende, GP med en fri moral, og en stor sexlyst, der tjener det nødvendige for at sikre sin fremtid. Pengene passer!

Livet er skønt. Ikke mindst her i Danmark og Europa.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

 

Jeg kender dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Danskeblondeemma skrev, for 4 minutter siden:

Jeg kender dig <3

I lige måde, søde kvinde. Kys fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin tråd :)

Det spændende er også, hvad vi er kendt for.

Jeg er ret kendt i nogen kredse, semi-kendt i andre og ukendt i de vide kredse. Og så er der en ret stor kreds af mennesker, der kender mig personligt. Jeg har mødt en del kvinder, der heldigvis ikke har vidst, hvem jeg var (tilsyneladende), men også nogle stykker, som har vidst det, og som har taget en munter snak om det bagefter :) (altid bagefter, det synes jeg vidner om en god fornemmelse for pli).

Men Jeg synes også, det er en interessant tanke, om mine handlinger ift købesex er i overensstemmelse med folks kendskab til mig, uanset om det er et direkte personligt eller det er et mere perifert kendskab.

Jeg er nok betragtet som en pæn og ordentlig mand, der har ingen problemer med at komme i seriøs kontakt med det modsatte køn. Min “kendskabs-kreds” vil derfor nok aldrig ud fra en norm betragtning forestille sig, at jeg frekventerer “løsagtige kvinder” og betaler for det. Og sandheden er også, at jeg også i en lang periode har spurgt mig selv, hvorfor gør jeg det. Jeg behøver det ikke.

Men spændingen driver mig til at gøre det. Ikke bare den sexuelle spænding, men også den personlige spænding ift. de mennesker (læs kvinder) man møder. Jeg har fået meget fantastisk sex og jeg har mødt mange dejlige mennesker, som jeg ikke vil være foruden. Jeg har også mødt et par enkelte skæbner, som har gjort mig ked af det. Men det har også beriget min oplevelse af mennesker, selvom det er tragiske menneskeskæbner. Jeg har sågar etableret et par overraskende kæresteforhold igennem denne kanal, med de spændende udfordringer, der kan være for at introducere kæresten i sit normale liv.

Men det interessante er, hvordan andre mennesker ser på en som person, i sammenhæng med det norm-billede, der er af mænd der benytter købe sex. Vil de på nogen måde forestille sig, at I som person betaler for sex med “løsagtige kvinder”?

Og hvordan ser I selv på mænd i jeres bekendtskabskreds eller mænd som er kendte? Tænker I nogle gange, at det er en købesex-mand? Og tænker I det ud fra nogle fordoms-kriterier?

Jeg ser da ofte på de pæne og ordentlige mænd i min kreds, som ingen vil forestille sig sneg sig købe-kvinder, og tænker “gad vide” ^_^

Jeg er sikker på, at kvinderne kan mange historier om besøg fra mænd, som man aldrig ville forestille sig besøgte kvinder for at betale for sex eller selskab. Men dem kan de desværre ikke fortælle ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Dit foragt for Sverige og den svenske debat gør nok ikke heller dig særligt objektiv.

Misandri eller ikke, en forbrydelse kan man ikke snakke sig fra med argumentet at loven ikke burde findes.

Flashback - den kloak holder jeg mig gerne fra. Der argumenterer man bl.a. for at kvinder skal understilles og underordnes mænden, at alle sorte skal enten slås ihjæl eller udvises og at heroin burde introduceres så tideligt som muligt i skolen. Så man lærer at bruge narkotika på en ordentlig måde.

Men ingen idé at blive ved. Jeg er enig med dig vedrørende den mediale behandling av Paolo. Men jeg tror ikke at TS indlæg var evnet at nedgøre Sverige.

Nej, men det kræver ikke engang objektivitet at se at der noget heeelt galt i Sverige.  Befolkningens skyggesider skal projiceres over på synderne, sådan at de kan ophæves til ufejlbarlige og dermed ikke komme i kontakt med egen menneskelighed.

Næ, men fordi at homoseksualitet bliver straffet med dødsstraf i visse lande, er det ikke lig med at loven er fornuftig.

Ja, hiv eksempler frem, som gør at du ikke behøver at forholde dig til det der bliver skrevet - det indlysende at den prostituerede han var sammen med, på ingen måde var handlet. Selvfølgelig belejligt at finde så grelle eksempler frem for på den måde at udskamme det der kan true din virkelighed. Helt i tråd med hvordan debatten generelt foregår i Sverige.

Nej, ingen idé at blive ved. Godt at vi kan være enige på et punkt. For det er simpelthen så usselt hvordan de uperfekte skal korsfæstes offentligt - der er næsten noget talibansk over det. Dem der ikke følger "den rette lære" skal destrueres fuldstændig.

Jeg reagerede ikke på trådstarter, men på en som sagde at det er fint at det kan lade sig gøre for semikendte at tage til prostituerede i modsætning til England hvor pressen er nådesløs. Der mindede jeg om at i Sverige er pressen, og befolkningen som flest, også nådesløs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 4 timer siden:

Nej, men det kræver ikke engang objektivitet at se at der noget heeelt galt i Sverige....

Hvis det dulmer din følelse af mindreværd, så lad gå da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det dulmer din følelse af mindreværd, så lad gå da.

Haha, du har stalket mig kan jeg se - jeg er ikke overrasket.

Men godt at se det er det eneste du kan forholde dig til - det at du ikke forholder dig til resten, er et tegn på at du, modvilligt, er enig i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coulibaly skrev, for 22 minutter siden:

Haha, du har stalket mig kan jeg se - jeg er ikke overrasket.

Men godt at se det er det eneste du kan forholde dig til - det at du ikke forholder dig til resten, er et tegn på at du, modvilligt, er enig i det.

Stalket dig? Nej, danskt aggressivt ævl er ikke noget jeg opsøger. Men du har jo gjort dig bemærket tidligere, og dit eget citat passer fint på dig selv. Som det plejer at være med din slags skærmpersonaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Stalket dig? Nej, danskt aggressivt ævl er ikke noget jeg opsøger. Men du har jo gjort dig bemærket tidligere, og dit eget citat passer fint på dig selv. Som det plejer at være med din slags skærmpersonaer.

Nej, det er heller ikke nødvendigt. Den aggressive har du i rigelig dosis. Dog primært i den passive form. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...